Başlangıç > İlahi Dinle, İslamiyet > Dursun Ali erzincanlı Ya Ait Bütün Eserleri Buradan İndirebilirsiniz İlahiler Şiirler Dinle İzle Kaydet İndir Ful Albüm

Dursun Ali erzincanlı Ya Ait Bütün Eserleri Buradan İndirebilirsiniz İlahiler Şiirler Dinle İzle Kaydet İndir Ful Albüm

 +18 Çocuklara MEDENİYETİNİZ BATSIN HAK DİN İSLAMDIR KAHROLSUN EMERYALİZİM KAPİTALİZİZM BÜTÜN BEŞERİ DÜZENLER ÇÖKMEYE YIKILMAYA MAHKUMDUR HAK GELECEK BATIL ZAİL OLACAK ALLAHIN İZNİYLE SELAMLAR OLSUN

Çinde Çocukları Yiyorlar

www.antiduzen.com 

www.antiduzen.com

www.antiduzen.com

www.antiduzen.com

www.antiduzen.com

www.antiduzen.com

www.antiduzen.com

Kategoriler:İlahi Dinle, İslamiyet
  1. goynemliler
    Haziran 30, 2007, 11:33 pm | #1

    allah razi olsun,cok guzel olmus.

  2. kamil
    Temmuz 1, 2007, 10:28 am | #2

    sevgili abim şu hizmetinin karşılığını inşallah ahirette bulursun. allah sana ve senin gibilere güç versin. Allaha emanetiz inşallah….

  3. erdal
    Temmuz 3, 2007, 8:26 pm | #3

    SLM SENİN SESİNİ DİNLEYİNCE SANKİ BİR HAYAT GECİYOR ÖNÜMDEN SENİN YORUMLARINI ANLAYINCA KENDİME GELİYORUM BİRDEN

  4. neslihan
    Temmuz 4, 2007, 11:02 am | #4

    s.a ben indiremiyorum yardım ederseniz sevinirim

  5. murat bozkurt
    Temmuz 4, 2007, 11:13 am | #5

    arkadaşlar güzel de rar dosyasını açarken şifre istiyor şifre nedir….

  6. Yusuf
    Temmuz 4, 2007, 6:54 pm | #6

    Habibullahı kainata anlatmaya tanıtmaya çalışan ihlaslı arkadaşlara ne mutlu…

  7. suleyman
    Ağustos 14, 2007, 8:00 pm | #7

    indirdikten sonra istenen parola nedir ki?…

  8. Fahrettin
    Ağustos 21, 2007, 3:40 pm | #8

    eser sahibinin bu işte rızası varmıdır indirmeden öğrenebilirsem sevinirim selam ve dua ile

  9. Ekim 7, 2007, 5:05 pm | #9

    Selamun aleykum sevgili kardesim

    Bu siteyi hazirladiginiz ve bu hizmette bulundugunuz icin Mevla razi ve hosnud olsun insaAllah. Uzun zamandir aradigim Nat-i Serifin enstrumentalini sayenizde buldum, cok tesekkur ederim Sagolasiniz.

    Selam ve dua ile

    ayrica: yukarida sifreyi soran kardeslerimiz olmus:

    SELAM VE DUA İLE. Dursun Ali Erzincanlıya Ait Bütün İlahileri Şiirleri Videoları Buradan İndirebilirsiniz Tıklayınız Not : İndirdiğiniz İlahilerin

    Zip Şifresi http://www.bilgesat.com

    Kardesimiz yazisinda sifrenin ne oldugunu belirtmis.

    Tekrar selam ve dua ile…

  10. Nisan 19, 2008, 5:04 pm | #10

    ALLAH RIZASI İÇİN BİRİ YARDIM ETSİN. İKİ GÜNDÜR UĞRAŞIYOPUM.HERŞEY İNGİLİZCE OLDUĞU İÇİN ANLAMIYORUM DETAYLI OLARAK YARDİM EDİN.ŞİFRE VERMİŞSİNİZ AMA NEREYE YAZACAGIMI BİLMİYORUM.BENİ ÜZMEYİN LÜTFEN YARDIM EDİNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!! D.ALİ ERZİNCANLI HAYRANI OLMANIN ZORLUĞU

  11. hülya
    Eylül 29, 2008, 11:01 pm | #11

    SALAMUN ALAYKÜM SİZİN HAYRANLARINIZDAN BİRİYİM AMA SİZİ BİRKERE BİLE GÖRMEK NASİP OLMADI BANA AMA BEN İNANIYORUM Kİ BİR GÜN SENİNLE KARŞILAŞIGIZ RABBİME HEP ONUN İÇİN DUA EDİYORUM ŞİİRLERİNİZ VE NAATLARINI BENİ ÇOK ETKİLİYOR SANKİ SİZ OKURKEN BEN İÇİMDE ONLARI CANLANDIRIYORUM VE BUNDAN ÇOK KEYİF ALIYORUM ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN İYİKİ VARSINIZ BEN SİZİ GERÇEKTEN ÇOK SEVİYORUM BU SEVGİ ANLATILMICAK BİR DERECEDE HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN SENİNLE KARŞILAŞCAM GÜNÜ SABIRLA BEKLİYORUM GEREK FİLİMLERİNİZ OLSUN GEREK KONUK OLDUGUNUZ PROGRAMLAR OLSUN KAÇIRMADAN VE HAYRANLIKLA İZLİYORUM GÖNLÜMDE YERİNİZ BAMBAŞKA HAYIRLI AKŞAMLAR ALLAH SESİNİ BİZİM KULAGIMIZDAN EKSİK ETMESİN

  12. Mart 7, 2009, 6:39 pm | #12

    Selamun Aleyküm bende DURSUN ALİ ERZİNCANLInın bir hayranıyım.Onun şiirlerini dinlerken kevdimi o anı yaşıyormu gi hisediyorum ve onu görmeyi çok istiyorum

  13. cafer
    Haziran 3, 2009, 9:32 pm | #13

    selamun aleykum, çok güzel bir paylaşım olmuş, yanlız indiremiyorum linki göremedim yardım ederseniz çok makbule geçer Allah Razı Olsun…

  14. Nisan 26, 2010, 8:01 am | #14

    SALAM ALEIKUM

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 31 takipçiye katılın

