Anasayfa > Seyda Menzil Video Resimler > Molla Yahya, Bilvanis, Menzil, Muhammed Raşid Erol, Seyda Video Resim

Molla Yahya, Bilvanis, Menzil, Muhammed Raşid Erol, Seyda Video Resim

Molla Yahya, Bilvanis, Menzil, Muhammed Raşid Erol, Seyda Video Resim

  1. Haziran 29, 2007, 5:03 pm

    KURBAN İNŞALLAH DİĞERE SLAYTLAR YAPACAN ZAMAN BİRAZ DAHA ÖZEN GÖSTER.S.A

  2. baraka
    Ocak 12, 2009, 8:55 pm

    ben nevsime sahip olamayan ve günah denizinde boğulan verdiği sözleri tutamayan günahkar bir kulum ve sizden bu siteyi ziyaret eden bütün kardeşlerimden allah rızası için dua bekliyorum yüceler yücesi mevlam bana merhamet etsin beni affetsin o merhametlilerin en merhametlisi affedenlein en affedicisidir dualarınızı bekliyorum allah hepinizden razı olsun amin

    • gülbahar
      Kasım 24, 2009, 6:52 pm

      RABBİM RAHMAN VE RAHİMDİR AFFETMEYİ SEVER.RABBİMİN İHSANI.BEREKETİ.RAHMETİ ÜZERİNE OLSUN. RABBİM HER DAİM YAR VE YARDIMCIN OLSUN KARDEŞİM.RABBİMİN AFFI.EFENDİMİZİN ŞEFAATİ ÜZERİNE OLSUN.

  3. soydan
    Ocak 17, 2009, 2:51 pm

    BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM Rüyamda molla Yahya (KS) gördüm vefat etmeden birkç gün önce sofi kardeşlerimle birlikte bir apartmana girdik asansöre yürüdük asansör meşkuldü merdivenden çıktık tekrar asansöre dogru yürüdük yine asansör dolu idi merdivenlerden önden iniyordum arkadaşlar takip ettiler merdivenden indik bir merdiven boşluğundan asansör dönerek indi büyük bir ses çıkararak asansöre doğru baktım arkadaşlar arkamda bekliyorlardı birden asansörün kapısı açıldı hızlı bir şekilde yanıma geldi arkasında kalabalık başları sarıklı kişiler vardı onları görünce MOLLA YAHYA ks nın önünde diz çökerek otudum hemen oda oturdu adaplı ellerimi bağladım (GAVS, GAVS,GAVS) DİYE SÖYLEMEYE BAŞLADİM hemen o anda MOLLA YAHYA KS agzını açtı ve okadabüyük bir yol açıldıki oyoldayürüyorum gibi gördüm GAVSIM VAR dedim ALLAH HAYIRLARA VESİLE ETSİN AMİN .ALLAH GAVSIMDAN RAZI OLSUN MOLLA YAHYA KS RAHMET ETSİN. AMİN .

  4. gülbahar
    Kasım 24, 2009, 6:53 pm

    RABBİM BU YOLDA DAİM KILSIN KARDEŞİM ALLAH RAZI OLSUN O MÜBAREKTEN

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 32 takipçiye katılın

