Başlangıç > Nuh Gönültaş > Kartel Medya: Milliyet Kur'an dağıtan öğretmenleri fişliyor

Kartel Medya: Milliyet Kur'an dağıtan öğretmenleri fişliyor

Aydın Doğan’a ait DHA muhabirleri okulları didik didik ederek Kur’an dağıtan öğretmenleri fişliyor. Milliyet ise mal bulmuş mağribi gibi bu haberleri yayınlıyor. Sanki Hristiyan bir ülkede yaşıyoruz

DHA İzmir Muhabiri Cevdet Şen imzalı haber Milliyet gazetesi internet sitesinde yayınlandı. İşte o haber:

İzmir’in Kınık ilçesindeki ilköğretim okullarında, öğrencilere Kuran-ı Kerim’in Türkçe Meali ve ‘İbadetlerimi Öğreniyorum’ isimli kitap dağıtıldı.
Kınık Milli Eğitim Müdürlüğü’nün, 14-20 Nisan tarihleri arasındaki ‘Kutlu Doğum Haftası’ etkinlikleri kapsamında, ilçedeki 11 ilköğretim okulundaki 3, 4 ve 5’inci sınıf öğrencilerine Diyanet İşleri Başkanlığı’nca hazırlanan 20 sayfalık ‘İbadetlerimi Öğreniyorum’ isimli kitap; 6, 7 ve 8’inci sınıf öğrencilerine ise Kuran-ı Kerim’in Türkçe Meali’ni dağıttığı belirtildi.

Müftülük temin etti

Ücretsiz dağıtılan cep kitaplarının İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’nün talebiyle, Kınık Müftülüğü tarafından temin edildiği öğrenildi. 16-20 Nisan tarihleri arasındaki dağıtımın da Kınık Kaymakamlığı’nın oluruyla yapıldığı belirlendi.

‘Sadece isteyenlere verildi’

‘İbadetimi Öğreniyorum’ isimli kitaptan 500, Kuran-ı Kerim mealinden ise 300 adet dağıtıldığı belirtilirken, kaymakamlık yetkilileri tüm ilçe genelinde sadece 50 kitap dağıtıldığını iddia etti.
Kitapların her öğrenciye değil, sadece isteyenlere verildiği öne sürüldü. Kaymakamlık, Müftülük ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü konuyla ilgili açıklama yapmadı.

Kategoriler:Nuh Gönültaş
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

