Başlangıç > Nuh Gönültaş > İlahiler Dinle İndir

İlahiler Dinle İndir

İLAHİLER (MP3)  İlahiler Dinle İndir

Kaydetmek için, ilahilerin üzerinde sağ tıklayıp 

 

Hedefi Farklı Kaydet yapınız.


 Ey Gözlerimin Nuru  Hayalin Önümde
 Hocam  İlahi Nedir Bu Aşk
 Kıl Beş Vakit Namazı  Nefsim Beni Harap Etti
 Seni seven Aşıkların  Şefaat Ya Resulallah
 Şefaat Ya Resulallah (2)  Yalvar Güzel Allaha

 Affet İsyanım Benim  Ah Nice Bir Uyursun
 Ahmedim Ahmed  Aldanma Dünya Varına
 Allah Allah Kerim Allah  Allah Emrin Tutalim
 Allah İçin  Amel Odur Ki
 Anneler Başta Tac İmiş  Araya Araya Bulsam İzini
 Aşığız Muhammede  Aşk Neyledi
 Aşk Yoluna Gidelim  Aşkın İle
 Aşkın İle Aşıklar  Aşkın Sardı Ben Neyleyeyim
 Ay Doğdu  Bana Rahmeyle Allahım
 Ben Bu Aşka  Ben Bu Meclislerde
 Ben Dervişim Diyene  Ben Yanarım Yane Yane
 Benim Bunda Kararım Yok  Besmele Çekelim
 Bilmek İstersen Seni  Bir Duysam Yüreğinde
 Bir Garipsin Şu Dünyada  Bir Tahta Yaratmışsın
 Biz Dünyadan Gider Olduk  Bu Aşk
 Bülbüller Sazda Güller Niyazda  Bülbüllerin Ötüşünde
 Bütün Dünyaya Küsmüştüm  Canda Cananındır
 Candan İçeru  Cebrailim Selam Söyle
 Dağlar İle Taşlar İle  Daim Salat Olsun
 Derman Ararım Derdime  Dilhanesi Pür Nur Olur
 Doyamadım  Efendim Doğduğu Gece
 Ehlen Ve Sehlen  Entel Hadi Entel Hak
 Er Yarın Hak Divanında Belli Olur  Eshabı Kehf
 Evvel Allah Ahir Allah  Evvel Allah Adını Yad Edelim
 Ey Allahım Beni Senden Ayırma  Ey Gönül Tefekkür Eyle
 Ey Padişahi Zül Kerem  Ey Rahmeti Bol Padişah
 Ey Resulullahın Dostu  Ey Yolcular
 Fani Cihanı Neylerem  Gaflet Uykusunda Yatar
 Geldi Geçti Ömrüm Benim  Gelin Karşılayalım Ramazanı
 Gönül Kuşu Konmak İster  Güller Sümbüller
 Hak Dostları Cem Olmuşlar  Haktan İnen Şerbeti
 Hastalığa Sabredenin  Hayalin Önümde
 Hevayı Nefsine Hizmet Eyleme  Hiç Bulunmaz Akranın
 İçimde Bir Dertli Bülbül  İsmi Sübhan
 Kahrın Da Hoş Lütfun Da Hoş  Kainati Döndüren
 Kamil Mürşide Varmayınca  Kara Bulutlarda Bir Şimşek
 Kıldın Akibet  La İlahe İllallah
 Mecnuna Sordular  Medet Ya Şehri Ramazan
 Menbaı İlmi Hüdasin  Mevlam Sana Ersem Diye
 Mirac  Oruç Ayı Geldi Yine
 Sallallahü Ala Muhammed  Seher Vakti Esen Yeller
 Semaveri Kurdum Düze  Sen Var İken
 Sevdim Seni Ben  Sordum Sarı Çiçeğe
 Şefaat Ya Resulallah  Şehitlerin Ser Çeşmesi
 Şeyh Eşiğinden  Şeyhimin İlleri
 Şol Cennetin Irmakları  Şu Benim Divane Gönlüm
 Tabut  Tedbirini Terk Eyle
 Tevbe Edelim  Ya Rab Haberin Nerden Alalım
 Ya Resul Selam Aleyke  Yalvar Kul Allaha Yalvar
 Yan Yüreğim Yan  Zikre Dalmış Bütün Alem
 Zikredelim Dost Seni  

 Ademoğlu Aç Gözünü  Ağlar Yakup Nebi
 Ahir Zaman  Aklını Başına Topla
 Alemi Başıboş Sanma  Allah Diye Diye
 Allah Sevgisi  Anne
 Aşk  Aşka Düşen
 Aşkın ile Aşıklar  Aşksızlara Verme Öğüt
 Azrail Başa Geldiği Zaman  Benim Bunda Kararım Yok
 Besmeleyle Başlarız  Bilmez İmiş
 Bir Gün Olur İnanırsın  Bir Kez Gönül Yıktın ise
 Bugünün Yarını Var  Bunca Ömür
 Cevher Pula Satılmaz  Çeteci
 Davet  Dedikleri Gerçek imiş
 Derman Arardım Derdime  Divane Nefsim
 Doğru Ol  Dost Olmuşum
 Efendim Doğduğu Gece  Engel Olur mu
 Ey Yolcular  Gel Aldanma Bu Dünyaya
 Gel Gidelim Dosta Gönül  Gelin Allah Diyelim
 Gelip de Bir Görsen  Göçtü Kervan
 Gönül Hakikate Erdikten Beri  Göstermiyor mu
 Gözlerim Yollarda Kaldı  Günahkarım
 Günahımla Geldim Sana  Günahlar Dökülür
 Hakka Yalvarış  Hemen Kurtuldun mu Sandın
 Her Derdin İlacı  Herkese Nasip Olmaz
 Hiç Bilmem ki Sıra Kimin  İçinde
 İki Cihanın Gülü  İmdat Eyle Allah’ım
 İnsaf  İstigfar Eyle
 Kabenin Yolları  Kabir
 Kadı Iyad  Kapına Geldim
 Kâmil Evliya  Kim Umar Senden Vefayı
 Kulak  La İlahe İllallah
 Manzum Atasözleri  Mevlayı Sever
 Mezar  Mezardakiler
 Mezhepsiz Reşit Rıza  Muhabbetsiz
 Namaz Kılalım Namaz  Ne Fayda
 Ne Yürürsün Hayal Üzre  Nebiler Şahı
 Nefsim  Nefsime Öğüt
 Nideyim Nefsim Seni  Okuyalım Sitemizi
 Olabilir  Ölüm Var Nejdet Abi
 Ölüme Çare mi  Pervaneden Al
 Resulullah  Saadet Ancak Namazla Başlar
 Selam Olsun  Seni Ararım Seni
 Seni Göresim Gelir  Seni Seven Aşıklar
 Sığınırım Rahmetine  Sözü Dağların
 Şol Cennetin Nehirleri  Şükür Gerekir Şükür
 Tahtadan Kutu  Veysel Karani
 Ya Resulallah  Yaka Geldi Yaka Gider
 Yalvar Güzel Allah’a  Yalvaralım Allah’a
 Yusuf’um  Yücesin Ya Resulallah
 Yürü Dünya Yürü Sonun Virandır  Zamane Şeyhi
 Zikre Dalmış  Zikrullah ile

 Abime  Ağlaya Ağlaya
 Ah Yazık  Ah Meded
 Alemler Nura Gark Oldu  Allah hu Allah
 Allahı Anar  Aşık Oldum Allaha
 Aşık Olmadıkça  Aşk Denizi
 Bahtiyardır Müslüman  Bana Rahmet Eyle Allahım
 Bayram Gelince  Ben Neyim
 Bencileyin  Benzer
 Bunca Yıldır Bir Hiç Diye  Bir Hayli Zaman Oldu
 Cahilin Atına Binme Kardeşim  Cemaline Pervaneyim
 Çay Sohbetleri  Çok Kimse Hakkı Bilmez
 Darende  Deli Gönül
 Demişler  Derviş Olmak
 Divaneler  Dost Ayrılığı
 Dünya Malı  Dünya Gelir Geçer
 Ecel Elinden  Ermişim Ben
 Gelsin  Gidemedim
 Gökler Karardı Yine  Gönlümüz Viran Olur
 Gururlanma İnsanoğlu  Güller
 Günahsız Çocuklar  Güzel Aşık Cevrimizi Çekemezsin
 HakÇalabım  Hakikati Özlerler
 Halık Bilmez mi Hiç  Hayalin Önümde
 Haydin Hizmete  Hüda Rabbim
 İlimsiz Tarikat  Kimse Bilmez
 Mezar  Müslümanlar Kardeştir
 Ne Haldeyim  Ne Kadar Çok Yaşasan
 Niçin Ağlarsın Bülbül  Ömür Yolu
 Ötme Ötme Bülbül  Salih Alimlere Sor
 Seher Vakti  Seman-i Nuri Ahmede
 Sende  Sıla
 Silsile-i Aliyye  Sofu
 Sultanım  Sur Vurulunca
 Şol Kainat Olmadan  Şu Yaşa Geldin
 Tatlı Canımı Versem  Tedbir
 Tenim İçinde Can imiş  Uyurken Seyrimden
 Ümitsiz Değilim  Vefakar
 Yaratan Var  Ya Resulallah
 Yakan Benim  Yazık Olsun
 Yıllarca Mevlaya  Yine Güldürür
 Yunusun Adı  Zordur Anne

 

Kategoriler:Nuh Gönültaş
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

