Başlangıç > Nuh Gönültaş > kolbastı oynayan gençler izle şarkı sözleri

kolbastı oynayan gençler izle şarkı sözleri

kolbastı oynayan gençler izle şarkı sözleri

 

2008 sonlariyla birlikte karadeniz yöresine özgü bir oyun havasi cıktı, kolbastı adıyla adeta virüs gibi yayilarak türkiye deyil dünyada okulları acilmaya başlandı. kolbastı okullarinda 2009 ortasi itibariyle doluluk orani %100′ü bulduğu belirtiliyor.

Her ne kadar Giresunlular biz bulduk, trabzonlular biz bulduk deselerde türkiyede cok meşur olduğunun kuşkusu yok kolbastinin.

kolbastı müziğinin şarkı sözleri simdi sizlerle..

Dere boyu kavaklar
Açtı yesil yapraklar
Ben yare doyamadım
Ben o yare doyamadım
Doysun kara topraklar

Asmadan gel asmadan
Fistan giymiş basmadan
Kalk gidelim sevdiğim
Devriyeler basmadan

Acem kızı çeçen kızı
Sen allar giy ben kırmızı
Çıkalım şu dağın başına
Sen gül topla ben nergisi

Hadi gülüm yandan yandan yandan
Biz korkmayız ondan bundan
Hadi gülüm yandan yandan yandan

Oy kul ancak
Bu işler nasıl olacak
Erkeklerin Günahı
Biz Erkeklerin Günahı
Kız sizlerden sorulacak

Acem kızı çeçen kızı
Sen allar giy ben kırmızı
Çıkalım şu dağın başına
Sen gül topla ben nergisi

Hadi gülüm yandan yandan yandan
Biz korkmayız ondan bundan
Hadi gülüm yandan yandan yandan.

Kategoriler:Nuh Gönültaş
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

