Başlangıç > Nuh Gönültaş > öykü berk seni ben unutmak istemedimki şarkısı dinle mp3 indir

öykü berk seni ben unutmak istemedimki şarkısı dinle mp3 indir

 

öykü berk seni ben unutmak istemedimki şarkısı dinle mp3 indir

Biz onlari ilk kez evlerinin önü boyalı direk şarkısıyla tanıdık, eski bir türküyü nasil bu hale getirdiler diye tarzlari, kendileri ve sesleri çok hoşumuza gitti. herkez bu albümle geldiler bu albümle giderler derken onlar 2. bomba albümü patlattı ve yolumuza devam dediler.

Şarkı sözleriyle ve söyleniş tarziyla mükemmel bir albüm.

Öykü Berk – Seni Ben Unutmak İstemedim Ki – Sözler
Seni ben unutmak istemedim ki
Uzayan yolara neden inadın
Sevenler verdiği sözden döner mi
O yalan yıllara neden inandın…Seni unutsaydım beklermiydim hiç
Bir derdime bin dert eklermiydim hiç
Bu sonsuz hasreti kalbime koyup
Bir ömür boyu ah çekermiydim hiç 

Bana sen uzaktan sitem ettikçe
Benim ümitleri elimden tutmaz
O yalan sözlere sakın inanma
Senler geçse de seven unutmaz

Seni unutsaydım beklermiydim hiç
Bir derime bin dert ekleriydim hiç
bu sonsuz hasreti kalbime koyup
Bir ömür boyu ah çekermiydim hiç
Bir ömür boyu ah çekermiydim hiç

Kategoriler:Nuh Gönültaş
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

