Başlangıç > Nuh Gönültaş > Petek Dinçöz mp3 dinle Ne Yapayım Şimdi Ben

Petek Dinçöz mp3 dinle Ne Yapayım Şimdi Ben

 

Petek Dinçöz mp3 dinle Ne Yapayım Şimdi Ben


Türkiye’de fiziğiyle özel hayatına gösterdiği titizlik ve saygıyla yaklaşan ender bayan popüler sanatçılardan birtanesi olan “Petek Dinçöz Ne Yapayım Şimdi Ben” Albümüyle müzik piyasasına bomba gibi girdi. En güzel assolistlerden birtanesi olan Petek Dinçöz resimlerinden en güzel olanını sizinle paylaşmak istedim. arım balım peteğim isimli sabah programıyla star tv izlenme oranlarını her geçen gün yükselten Petek Dinçöz’ün albümüyle ilgili bilgiler aktarayım hemen size.

Petek DİNÇÖZ Ne Yapayım Şimdi Ben Albümü Şarkıları
Ne Yapayım Şimdi Ben
Pembe Balon
Doktora Git
İstemem
Maç
Ne Yapayım Şimdi Ben (Mustafa Ceceli Versiyon)
Solan Çiçekler
Pembe Balon (Mustafa Ceceli Versiyon)
Doktora Git (Mustafa Ceceli Versiyon)
Ne Yapayım Şimdi Ben (Kıvanç K Mix)
Doktora Git (Kıvanch K Mix)

Petek Dinçöz Ne yapayım şimdi ben dinle video izle

Y

Kategoriler:Nuh Gönültaş
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

