Başlangıç > Nuh Gönültaş > araba çizimleri karakalem

araba çizimleri karakalem

 

Hayatım boyunca hep hayranlikla izledim okul hayatimda karakalem calişmasi yapan arkadaşlarimi, herkez benim kağit üzerinde yaptiğim grafittilere hayran ben onlarin kara kalem calişmasina hayran kaldim. sürekli olarak takip ediyordum internetten kara kalem calişmasi yapanlari bugün yine gozüme denk geldi calişmalari yapanlar araba cizimleri falan cıktı karsima cokda hosuma gitti bunlari sizle paylaşmak istedim.

çizenlerin ellerine sağlık, cizimler hakkında aşağidaki bölmeye yorum yapabilirsiniz.

 

Kategoriler:Nuh Gönültaş
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

