Başlangıç > Nuh Gönültaş > Chp Dİn DÜŞmani DeĞİl Chp İslam DÜŞmanidir

Chp Dİn DÜŞmani DeĞİl Chp İslam DÜŞmanidir

Yıllardır söyledik,yine de söylüyoruz:Bunlar katıksız İslam düşmanı.Bir sürü numara yapıyorlar.Bir sürü ayak oyunu.Hepsi yalan,hepsi hikaye.Ne diyorlar:”Dini siyasete alet ediyorsunuz.”Bu şu demektir aslında.Biz dine karşıyız,dini olana karşıyız.O yüzden bu lafı bahane edip yasaklar getiriyoruz.Bunun ikinci bir anlamı varsa o da şudur:”Biz sizin dininiz İslam’a karşıyız.”Hakikaten de karşıdır çoğu.Çoğuda dinini bilmez o yüzden bize aşırı dinci derler.
Yani kendileri “harbi Mü’min”lermiş ama biz dini bilmediğimizden aşırıymışız.
Bizim dinimize bağlılığımız onlar için aşırı olarak algılanır.
uzun yıllar önceydi çok iyi hatırlıyorum.
Sibel Can’a soruyorlar:”Dans etmek dinimizce günah mı?”
-Neden günah olsun canım,öyle saçma sapan şey mi olur? diyor.
Danstan kasıt nedir ben size söyleyeyim.Dansözlerin ettiği dans.
Kadın bunun günah olmadığını bilmediği gibi bir de saçma olarak algılıyor.İşte bunların dini bilgisi budur.
Ben bunlardan bir kaçıyla müstehcen film izlemek haram mı değil mi tartışması yaptım.
Gel gör ki adama anlatamadık.Haram değilmiş (haşa).
Olay budur.Türban simgedir sözü de piskolojik harplerinin bir parçası.
Bu şekilde dillendirip yasaklarını meşru göstermeye çalışıyorlar.
Bunların derdi farklı olmasa yllardır Cumhuriyet cumhuriyet diye zırlayıpta sonra Cumhurbaşkanını hak seçmesin,mecliste seçmesin derler mi?
Kim seçecek o zaman?Deniz Baykal mı seçsin yani?O zaman da mutlu olmaz.
Ne zaman mutlu olurlar?Bizler etkisiz,bir işe yaramaz,ülke üzerinde söz sahibi olmadığımız zaman olurlar.Ya da ikinci bir anlatımla hiçleştirildiğimiz,dönüştürüldüğümüz zaman.Bu zihniyet değil mi kızların Kur’an kursuna gitmesinden rahatsız olup da
Kızlar Kur’an kursu yerine baleye gitsin diyenler?
Bunlar camiilere daha önce fuhuş yeri demedi mi ve cumhurbaşkanının Karısından ödül almadı mı (Muazzez İlmiye Çığ)?
İşte bunların tüm söylemleri İslam’a saldırmak için zemin hazırlamaktır.
Bunlar dine dindara tahammül edemez.
Öyle olmasa bir nesil ahırlarda Kur’an dersi almazdı.
İşte son kepazelikleri bu İslam düşmanlarının.
Başörtülü bir kadına hakaret edip dışarı atmak istiyor bir cehepeli.
O kadının sizin annenizd olabilirdi.O zaman ne kadar kötü bir durum olduğunu anlardınız.

Reklamlar
Kategoriler:Nuh Gönültaş
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: