Başlangıç > Nuh Gönültaş > Dini Yazılar – Aranızda Müslüman Olan Var mı

Dini Yazılar – Aranızda Müslüman Olan Var mı

Dini Yazılar – Aranızda Müslüman Olan Var mı
Adamın biri elinde büyük bir bıçakla camiye dalar ve sorar:
-Aranızda müslüman olan var mı ?korkudan kimse bişey diyemez. birazdan yaşlı bir adam ayağa kalkar:
-Ben müslümanım. der.Bıçaklı adamla yaşlı adam camiden çıkarlar. Adam dışarıdaki inek sürüsünü gösterip:
-Amca, şunları kurban edicem de ben beceremem yardım eder misin ? der. Yaşlı adam baya bir hayvanı kestikten sonra ‘ben yoruldum başka birini bul’ der. Adam bu sefer kanlı bıçakla yine camiye girer ve sorar:
-Aranızda başka müslüman var mı ? Az önceki adamı doğradığını düşünen cemaat çok> korkar ve herkes aynı anda> imama bakar, İmam:
-Ne yani iki rekat namaz kıldırdık diye müslüman mı olduk ?

Kategoriler:Nuh Gönültaş
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

