8 yıl önce ‘Muhtar bile seçilemez’di!

8 yıl önce bugün Ziya Gökalp’in mısrasını okuduğu için cezavine gönderilirken ‘aldırma reis’ diye sevgiyle kucaklanan Erdoğan bugün Köşk için en güçlü aday.
8 yıl önce 'Muhtar bile seçilemez'di!
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Siirt’te okuduğu şiir yüzünden çarptırıldığı ömür boyu siyaset yasağı ve 1 yıl hapis cezası nedeniyle cezaevine girişinin 8’inci yıldönümünde Cumhurbaşkanlığının en güçlü adayı konumuna geldi.Başbakan Erdoğan’ın Siirt konuşması nedeniyle TCK’nın 312’nci maddesi uyarınca çarptırıldığı hapis cezasını çekmek için Pınarhisar Cezaevi’ne girişinin üzerinden bugün tam 8 yıl geçti. Erdoğan, 26 Mart 1999’da 1 yıllık hapis cezasının infazı için Pınarhisar Cezaevi’ne girdi. Erdoğan, Pınarhisar Cezaevi’ne İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı düşmüş, çarptırıldığı TCK 312’inci madde uyarınca siyasetten de ömür boyu yasaklanmış bir konumda girdi. Bu nedenle Erdoğan cezaevine girerken, “Muhtar bile seçilemez” yorumları yapıldı.

Erdoğan, Pınarhisar Cezaevi’nde 4 ay hapis yatıp 24 Temmuz 1999’da çıktı. Daha sonra 2001 yılında AKP’yi kuran, 2002’de yapılan genel seçimlere partisinin başında katılmasına karşın cezası nedeniyle milletvekili seçilemediği için Başbakan olamayan Erdoğan, CHP’nin de destek verdiği Anayasa değişikliğiyle cezasının silinmesi sonucu Siirt’te yenilenen seçimlerle milletvekili olarak Meclis’e girdi ve Başbakan oldu.

4 yılı aşkın bir süredir kesintisiz Başbakanlık yapmakta olan Erdoğan, cezaevine girişinin 8’inci yıldönümünü, 20 gün sonra başlayacak Cumhurbaşkanlığı seçimlerinin aday olması durumunda tartışmasız en büyük adayı olarak karşılıyor.

(ANKA)

  1. muhammet
    Temmuz 6, 2007, 8:53 pm

    inşallah ya Allah (C.C) senin sesini duyuracak olan biri erdogan,birdaha başbakan olacak allah ve islam aleminine ve tüm arkadaş çevremize söyleyelim duyulsun. bilen herkes için hayırlı olacak inanan herkes içinde. bakın bir mum yakın ısınmaya çalışın bir odada yada bütün pencereleri açın yazın kışın yaktıgınız mum az olsa ısıtır yer darsa yazında açtıgınız pencere kadar serinlersiniz.. şimdi herkes bir arada toplansın ve bir mum yaksın tüm islsm alemi görür ve içlerini ısıtacak haberi alırlar. ve korkmadan çagıralım allah için sesimiz ta filistine duyulsun korkmayalım müslüman allahtan başka birşeyden korkmaz ama kafir allahtanda müslümandada korkar. şimdiki korkuları biziz biz. Allaha emanet olun. (tüm alemin yaratıcısı allaha teslim olun o size ne edcegiz huşu ile bildirir kalbi olanlar bilsin o çok yakında (_)..

  2. Temmuz 13, 2007, 5:14 pm

    SLM HERHELDE MUHAMMED ARKADAS SEN ESPİRİ YAPIYORUN BU SENIN BASBAKANMI ISLAMIYETI DUNYAYA YAYACAK.BIR KAC ORNEKLE ISLAM ICIN CALISTIGINI YAZALIM.PİYALE KURAN KURSUNU YIKARAK HEMDE 9. CUMHURIYET SAVCILIGININ YIKTIRMAYI DURDURMA KARI ALMASINA RAGMEN.DOMUZLARI AKASPLIK ET YAPMA IZNI VEREREKMI ? 1 HAZIRAN 2005 TARIHLI ZINAYI SUC OLMAKTAN CIKARAN KANUNU CIKARAKMI ? EKIM 2004 DE AMERIKAN ASKERLERI NE ULKELERINE SAG SALIM DONMELERI ICIN DUA EDEN IRAKLI MUSLUMANLARA TERORIST DIYEREKMI ? PEKI BU BASBAKAN KIME DUA EDIYOR KAFIRLERE NEDEN IRAKLI DIN KARDESLERIMIZE DAHA IYI ZULUM YAPSINLAR DIYE ? 12 YASINDAN KUCUKLERE KURAN OKUNMASININ HALA YASAK OLMASIYLAMI AMA YAHIDI VE HIRISTIYAN COCUKLARI YASI KAC OLURSA OLSUN DINLERINI OGRENIYORLARDI ? BUSENEKI MUFREDTI SOYLIYEYIM SOSYAL BILGILER 119 SF DA DINI BAYRAMLARIMIZ ILK DEFA BIR HUKUMET TARAFINDAN 3 E CIKARILDI RAMAZAN BAYRAMI KURBAN BAYRAMI VE PASKALYA YORTUSU YANI HIRISTYAN BAYRAMI ? PEKI 2006 DA HUSEYIN CELIKIN SOYLEDIGINI SOYLUYORUM 12 ADET IMAM HATIP LISESI KAPTMIS PEKI NE DIYE OY VERDIN IMAM HATIPLERE OZGURLUK GELSIN DIYE PEKI BUNLAR NE YAPTILAR 12 ADETINI KAPATTILAR BIZ ACMASINI BEKLERKEN BOYLE YAPTILAR.TAYYIP BUYUK ISRAIL PROJESININ BASKENTINI DIYARBAKIR YAPCAZ DIYOR YOUTUBE DEN IZLEYEBILIRSIN BIZZAT SENIN BASBAKANIN KELIMELIRINI YAZDIM.SAKIN BANA SUNU DEME GUCU YETMIYOR BU ZINANIN SERBEST EDILMESINE IRAKIN VURDURULMASINA DOMUZLARA KSAPLIK ET SERBESTLIGI VERMEDE KILSE ACIP KURAN KURSU YIKTIRMAYA GELINCE GUCU YETIYOR DIMI ! VE DAHA BIR COK SEY HIRISTIYANLARA HIZMET ETMISKEN SEN KALKMIS ISLAMIYETTEN DEM VURUYORSUN AKLIMA 2002 SECIMLERI GELDI BIRDEN O ZAMANDQA SIZIN BEYINLERI SOYLE YIKADILAR HELE BIR TEK BASINA GELSIN BAK NELER EDECEK HER SEYI KALDIRACAK AMA TEK BASINA GELMEZSE GUCU YETMEZ HAAAAA . PEKI SIMDI NE DIYORSUNUZ BAK O ZAMAN YAPMADI SIMDI YAPCAK KIMI KANDIRIYORSUNUZ. BU YAHUDI AJANLARININ LAFLARINA KARIN TOK ALMIYOR BE COK YEDIK YER KALMADI.ALLAHU ZUL CELAL VE GADDES HZ. BASTA SANA BANA VE TUM DILADIKLERINE EFENDIMIZ SAV MİN HURMETINE KABUL ETSIN BIRAZ AKLINI KULLAN INSLLH YAHUDI BASNI ILE HAREKET ETME

  3. Temmuz 13, 2007, 5:18 pm

    SLM HERHELDE MUHAMMED ARKADAS SEN ESPİRİ YAPIYORUN BU SENIN BASBAKANMI ISLAMIYETI DUNYAYA YAYACAK.BIR KAC ORNEKLE ISLAM ICIN CALISTIGINI YAZALIM.PİYALE KURAN KURSUNU YIKARAK HEMDE 9. CUMHURIYET SAVCILIGININ YIKTIRMAYI DURDURMA KARI ALMASINA RAGMEN.DOMUZLARI AKASPLIK ET YAPMA IZNI VEREREKMI ? 1 HAZIRAN 2005 TARIHLI ZINAYI SUC OLMAKTAN CIKARAN KANUNU CIKARAKMI ? EKIM 2004 DE AMERIKAN ASKERLERI NE ULKELERINE SAG SALIM DONMELERI ICIN DUA EDEN IRAKLI MUSLUMANLARA TERORIST DIYEREKMI ? PEKI BU BASBAKAN KIME DUA EDIYOR KAFIRLERE NEDEN IRAKLI DIN KARDESLERIMIZE DAHA IYI ZULUM YAPSINLAR DIYE ? 12 YASINDAN KUCUKLERE KURAN OKUNMASININ HALA YASAK OLMASIYLAMI AMA YAHIDI VE HIRISTIYAN COCUKLARI YASI KAC OLURSA OLSUN DINLERINI OGRENIYORLARDI ? BUSENEKI MUFREDTI SOYLIYEYIM SOSYAL BILGILER 119 SF DA DINI BAYRAMLARIMIZ ILK DEFA BIR HUKUMET TARAFINDAN 3 E CIKARILDI RAMAZAN BAYRAMI KURBAN BAYRAMI VE PASKALYA YORTUSU YANI HIRISTYAN BAYRAMI ? PEKI 2006 DA HUSEYIN CELIKIN SOYLEDIGINI SOYLUYORUM 12 ADET IMAM HATIP LISESI KAPTMIS PEKI NE DIYE OY VERDIN IMAM HATIPLERE OZGURLUK GELSIN DIYE PEKI BUNLAR NE YAPTILAR 12 ADETINI KAPATTILAR BIZ ACMASINI BEKLERKEN BOYLE YAPTILAR.TAYYIP BUYUK ISRAIL PROJESININ BASKENTINI DIYARBAKIR YAPCAZ DIYOR YOUTUBE DEN IZLEYEBILIRSIN BIZZAT SENIN BASBAKANIN KELIMELIRINI YAZDIM.SAKIN BANA SUNU DEME GUCU YETMIYOR BU ZINANIN SERBEST EDILMESINE IRAKIN VURDURULMASINA DOMUZLARA KSAPLIK ET SERBESTLIGI VERMEDE KILSE ACIP KURAN KURSU YIKTIRMAYA GELINCE GUCU YETIYOR DIMI ! VE DAHA BIR COK SEY HIRISTIYANLARA HIZMET ETMISKEN SEN KALKMIS ISLAMIYETTEN DEM VURUYORSUN AKLIMA 2002 SECIMLERI GELDI BIRDEN O ZAMANDQA SIZIN BEYINLERI SOYLE YIKADILAR HELE BIR TEK BASINA GELSIN BAK NELER EDECEK HER SEYI KALDIRACAK AMA TEK BASINA GELMEZSE GUCU YETMEZ HAAAAA . PEKI SIMDI NE DIYORSUNUZ BAK O ZAMAN YAPMADI SIMDI YAPCAK KIMI KANDIRIYORSUNUZ. BU YAHUDI AJANLARININ LAFLARINA KARIN TOK ALMIYOR BE COK YEDIK YER KALMADI.ALLAHU ZUL CELAL VE GADDES HZ. BASTA SANA BANA VE TUM DILADIKLERINE EFENDIMIZ SAV MİN HURMETINE KABUL ETSIN BIRAZ AKLINI KULLAN INSLLH YAHUDI BASNI IL

  4. arif koçak
    Temmuz 18, 2007, 7:24 pm

    muhammet kardeş haklı başbakanımız müslümanlığı yaymak için çalısıyo ama dünyaya değil türkiyeye 10 yıl önce dediki bu ülkeyi dindar cumhur başkanının yöneteceği günler yakındır demişti bunu derken neyi kastetti ülkede din elden gidiyo masonlar başkan oluyo sayın gül aday göterilirken baykal ve sezer gibileri matetmek istemiştir

  5. Temmuz 19, 2007, 2:20 pm

    slm arıf kardes su kafalarınızı ne zaman calıstırcaksıınız. gormuyormusun bu duzen yahudıler tarafından mıllı gorusu yıkmak ıcın konmus bır oyun.ERBAKAN hocaefendi basbasbagırıyor bunlar ısbırlıkcı nezaman anlıycaksın su zınanın serbest edılmesının ne kadar suc oldugunu bunu bır hadısı serıfle beyan edelım ınssllh EFENDİMİZ sav. buyurdularkı zına serbest edılmedıkten sonra asla kıyamet kopmayacaktır islam akaidinde buna sebep olanların asla affedılmeyecegı bıldırılıyor soylekı bu hadıs geleceklen ılgılı oldugu ıcın rasullah efendımızın mucizevi hadislerındendır mesela ıstanbulun fethı gıbı b hadısten once olan kısıler hadısı serıfın meydana geldıgını gormedıler dıye hasa EFENDIMIZ SAV. HZ YALANMI SOYLEMIS OLDU E O HADISTE NE BUYRULDU ISE OLDU VE BU ZINANIN SERBEST OLMASIDA AYNI SEKILDE cereyan ettı.bunu bır baskası yapsa kafır ılan edersınınz ama bosbakan yaptı dıye sakın o yapınca gunah olmuyormus gıbı hemen sahip cıktınız aklınızca kelımeler urewterek savunuyorsunuz dıkkat edın bu seytan ve nefıstendır ısledıgımız gunahları bıze sevımlı gosterır bu hadısı serıfı kutu tısa dan ogrene bılırsınız. bır dıgerı sız recep .erdoganı bızden daha oıyı tanıyamazsınız.cunku davadan ayrılmadan once yan ı yahudılere hızmete baslamadan once bızler onu yakınen tanırdık tv den deıl.ve bundan 6 sene once o nu asın dıyenler sımdı en buyuk destegı verıyorlar.mesela bu secımlerde tusıad.turkıye gregoryen ermenı cemeatı .amerıka ve avrupabırlıgı.pekı sız cokmu zekısınız bu adamın ıslamıyetı getırecegını bılıyorsunuz ama dunyayı yoneten sıyonıstler avrupa bırlıgı vs. hıcbırı bır sey bılmıyor onlar bu nıyetının farkında deıılller sızler cok zekısınız ya bılıyorsunuzkı caktırmadan yapıyor sız cakıyorsunuz onlar cok gerı zekalılar hıc cakmıyorlar . uyanın kendı kendınızı kanrıyorsunuz. uyanınnnn.ama tabıkı hıdayet ancak YUCE YARATIC ALLAHU TEALE CC HZ DENDIR. EGER BIR INSANIN HIDAYETI KAPANIRSA mucıze gorse sıhır dıyerek reddeder. bu adam domuz kredısını ve satısını serbest ettı .zınayı serbest ett. camı yıktırıp yerıne kılıse yaptırıyor.ıaraklı bacılarımızın ırzlarına ıytı gecmelerı ıcın ıncırlık hava ussunu ve6 hava ussu 7 denız lımanı acarak hızmet verıyor bunu acıkca 2003 tezkeresınde knendı 2006 da cemıl cıcek acıkladı ve sızler dusununkı onlar bızım canımız olması gerekırken abd nın yerınde yer alarak oldurulmelerıne acık destek verıyoruz sence arıf kardes boylemı ıslamıyetı getırıceksınız.son soz gelelım cumhur baskanlık hıkayesıne bosbakan erken secım ulkeye ıhanettır dıyor bu olaydan once cunku bılıyrokı 5 sene bıtmıs bas ortusunu cozmdıgı gıbı perulan gırmeyı bıle ysaklamıs. ımamhatıplar aynı zulum ıcınde kuran kurslarında yılda bos bakandan once 13 hafız cıkıyrdu resmı dıyanet ıslerı nın acıkladıgı rakamlar bunu dıyanetın sıtesınden yıl yıl olarak ınrıebılırsınız.ve daha nıce yalan vaadler. boyle bır oyundan sonra sevınceten neredeyse agzı yırtılacak basbakanın.bend eonun yerınde olsam bu oyundan sonra sevıncımı anlatamam oyum dusmus % 22 lere bır anda % 30 lara cıkyor.unutmayın bu dunyada zaman cabuk gecer gorunen okı bu yıne gelck sızınle 5 sene sonra gorumek ısterım. bakalım kıme hızmet ettı bu mılletı kandırmak kolay cunku ben cok adam atnıyorum tek basına ıktıdar oldugu halde cozmedı dıye yemın ettıler oy vermeyecekler ama sımdı hepsı akıllarını bır kenara koydular ve duygularıyla magdura oynuyor ya yaptıklarını bu yahudı basının sıhıryle uyusturdular oylarını verecekler 2 sene sonra ah ben ne yaptım ama ıs ısten gecmıs olacak olmez sag kalırsak goruecegız. ınssllh en yakın zamanda bu uyustucucudan yahudı basının morfınınden uyanmak dılgı ıle esselemualeyku sevgılı dı kardeslerım

  6. kenan
    Temmuz 22, 2007, 4:01 pm

    slm..kardesm..bugün erdoğnı dine zarar veriyor dienler yerine altenatif koysunlar bakalım,,deniz baykal mı yoksa bahçeli mi,,yoksa rahmetli! ecevit mi..ya güldürmeyin bizleri asıl espiri sizden be kardesm daha ne diyelimm,,EVET size göre13 yasından kucuklerın Kur’an kurslarına gitmelerinin yasaklanması dine hizme,,haklsınız ya en güzel hizmet bu değil mi!!!zinanın serbest olmasına gelince,,,zinanın yasaklanması getrılecektı ama neredeyse darbe olacaktı ,,kardesm sizin yontemler tutmadı işte partınız dağitiliverdi,,bu kadar kaos içinde sizin içinizden cıkanları desteklemenız gerekırken,,bugün chp den de mhp den de fazla karalıyorsunuz,,yoksa bu mu dine hizmet!!!!!

  7. Temmuz 22, 2007, 6:10 pm

    BİSMİLLEHİRRAHMENİRRAHİM ERBAKAN hocaefendinin gercek yüzü.hocaefendiye bunca iftiralar.bunca yasaklamalar sucu sadece islam birliğini kurmak istemesi ve dünyada var olan siyonist sistemi yıkmak cunku yahudiler sunu bliyorlarki islam dunyası bırlesırse dunyadaki siyonistler ıcın yıkılıs başlayacak.her sey hocaefendinin guc mekanizmalarının başına gecmesini onlemek. yazikki su gecici oyundan ibaret olan su dünyada biraz para biraz makam karsılğı munafıklık yaparak dini yıkmak isteyenlere.hocaefendi ALLAHU TELE hz izni ile suan basta olsaydı bu melunlar mumkunmuydu ırakı vursunlar iranı itaat altına alamaya calıssınlar hoca efendi cıkıyor ben imza atmadım.munafıklar dıyorkı hayır attım nerden bılıyorsun MGK ya sendemi girdinde gordun maksat iftira at gercek olmasada suphe uyandırsın.ey gafiller dunyadan en zengin olan karunda gecti ama simdi yok bir gün sizlerde yok olacaksınız.bu yazdıklarımızı daha ıyı analasılması ıcın bır kac ornek verelım.RP partisinin yukselısını onlemek icin 1996 da atinada bill kilinton onderliginde yahudiler bir toplantı yaptılar bu toplantıya turkiyeden turk iş tusıad katıldı ve alınan 14 tane karar yayınlandı bunlar ırkı emperyalizmin dünyaya hakim olmasını saglayacak maddelerdı.birkactanesini zikredelim.1.ERBAKAN bastan indirilecek 2.parti ikiye bolunecek 3. birden fazla dini savunan parti kurulacak……… 14.bu maddelerde basarı saglanamazsa turkiyeye savas acılacak.cunku herne sartla olursa olsun islam birligi D8 lerin onune gecilkmesi gerekir.ve bunun icin dugmeye basıldı.bu zavvalıu bazı gafiiler hocanın kendilerine sunmus oldugu faizci sistemi yıkarak insan gibi kole degil onurlu bir yasamı hemen unuttular atılan iftiralara kanarak kendi egemenligini
    siyonitlerin ipine verdiler.hocanın 10 aylık icraatleri: 27 haziranda hukumet kuruldu 2 gün sonra memura zam tabi siyonistlert ve donmeler dalga geciyorlar oara nerdede zam yapacak.sunu bilmiyorlarki EFENDİMİZ (SAV) BUYURDUGU GIBI FAİZİN her cesiti ayaklarımın altındadır hadisi serifi ve ayetı kerımelerle sabit olan faiz yasagına uyarak yahudiye giden 14 milyar doları.5 mmilyar dolar zarar eden kitleri kara gecirerek 7 milyar dolar ve kaynak paketleri ile bir kurus zamsız bır kurus vergısız 3 asamada toplam %112 asgari ucrete zam tabi diger ekonomık gelismelerı soylemeye gerek yok cunku turkıye islam birligine onculuk etmezse kafir birligi karşısında pek önemli degil bunu bilen hoca efendi tek çare islam birliğinin kurulması diyor.bunu bılen yahudiler hemen kaleyı ıcten feth etmek ıstedıler yenılıkcı haraket olarak ortaya cıktılar.ve ALLAHU TEALENIN IZNI ILE hakım olamadılar bunu uzerıne ıkıncı plan olan partının ıkıye ayrılması planına gecıldı ve bunun ıcın 1989 dan berı ısıtılan recep erdogan tam onlara gore bıcılmıs kaftan makam sevgısı her seyi bır kenara bırakacak kadar onemlı olan su gecici fani dunyada tam da ona gore bir makam.ve meshur DAVOSA CAGRILARAK yahudi abileri bak eger dedıgımızı yaparsan sana dunyalık makamları acarız yok ERBAKAN gibi sorun olursan hayat boyu seni rahat bırakmayız cekerız kulagını.ee makam bu.din bir anda unutuldu ve kuklalık baslamıs oldu bunun kanıtı : youtube girin recep erdoganın kndı konusmasını bızzat siz dinleyin ve benim dinlediklerım aynen soyle dıyor BOP UN BASKENTINI DIYAR BAKIR YAPACAGIZ BOP nedemek buyuk ısrailin arzı mevud topraklarını kurarak yehovanın (bizdeki yaratıcı demek) onlara sonsuza dek dunya ımp.hukumranlıgını vermesi icin gerekli olan görevleri.bunuda erdogan artık çekinmeden söylüyor.bir kaç örnek daha hocaefendinin döneminde yılda resmi rakamlara göre 16000 hafız çıkıyordu.tayibin ilk dönemlerinde bu rakam 7000 ne düştü şu an3000 dolaylarında.bir başka örnek hüseyin çeligin açıklamasına göre 2006 da 12tane İHL kapatılmış durumda.yahudi oyununa kapılan garip fakir MEHMET AGA hocanın döneminde asgari ücretin hepsiyle 41 tane mutfak tupu alınıyordu. buda 1600 YTL demek suan asgari ucretın hepsiyle 10.5 tane mutfaktupu alınıyor pekı sımdı kybeden HOCAEFENDIMI OLDU YOKSA BU HALK MI kaybeden sıızsınız uyanın artık uyanın . tabı ancak hidayet ALLAHU TEALE HZ dendir insaalh ben dahil ALLAHU TELEALE hz nin tum diledıkleri EFENDİMİZ (SAV) nin HURMETINE hidayete erenlerden oluruz.biizniilehi teale zafer inanlarindır zafer yakındıryakındır

  8. Temmuz 22, 2007, 6:21 pm

    slm kenan kardes bu yazıyı ıyı oku hıdayet yuce yaratıcımız ALLAHU ZULCELAL hz belkı hıdayet sana ve senın gıbılere nasıp olur hayırlısı ıse tabı basta ben kendım ıcın soylıyeyım bu sozu SLM HERHELDE MUHAMMED ARKADAS SEN ESPİRİ YAPIYORUN BU SENIN BASBAKANMI ISLAMIYETI DUNYAYA YAYACAK.BIR KAC ORNEKLE ISLAM ICIN CALISTIGINI YAZALIM.PİYALE KURAN KURSUNU YIKARAK HEMDE 9. CUMHURIYET SAVCILIGININ YIKTIRMAYI DURDURMA KARI ALMASINA RAGMEN.DOMUZLARI AKASPLIK ET YAPMA IZNI VEREREKMI ? 1 HAZIRAN 2005 TARIHLI ZINAYI SUC OLMAKTAN CIKARAN KANUNU CIKARAKMI ? EKIM 2004 DE AMERIKAN ASKERLERI NE ULKELERINE SAG SALIM DONMELERI ICIN DUA EDEN IRAKLI MUSLUMANLARA TERORIST DIYEREKMI ? PEKI BU BASBAKAN KIME DUA EDIYOR KAFIRLERE NEDEN IRAKLI DIN KARDESLERIMIZE DAHA IYI ZULUM YAPSINLAR DIYE ? 12 YASINDAN KUCUKLERE KURAN OKUNMASININ HALA YASAK OLMASIYLAMI AMA YAHIDI VE HIRISTIYAN COCUKLARI YASI KAC OLURSA OLSUN DINLERINI OGRENIYORLARDI ? BUSENEKI MUFREDTI SOYLIYEYIM SOSYAL BILGILER 119 SF DA DINI BAYRAMLARIMIZ ILK DEFA BIR HUKUMET TARAFINDAN 3 E CIKARILDI RAMAZAN BAYRAMI KURBAN BAYRAMI VE PASKALYA YORTUSU YANI HIRISTYAN BAYRAMI ? PEKI 2006 DA HUSEYIN CELIKIN SOYLEDIGINI SOYLUYORUM 12 ADET IMAM HATIP LISESI KAPTMIS PEKI NE DIYE OY VERDIN IMAM HATIPLERE OZGURLUK GELSIN DIYE PEKI BUNLAR NE YAPTILAR 12 ADETINI KAPATTILAR BIZ ACMASINI BEKLERKEN BOYLE YAPTILAR.TAYYIP BUYUK ISRAIL PROJESININ BASKENTINI DIYARBAKIR YAPCAZ DIYOR YOUTUBE DEN IZLEYEBILIRSIN BIZZAT SENIN BASBAKANIN KELIMELIRINI YAZDIM.SAKIN BANA SUNU DEME GUCU YETMIYOR BU ZINANIN SERBEST EDILMESINE IRAKIN VURDURULMASINA DOMUZLARA KSAPLIK ET SERBESTLIGI VERMEDE KILSE ACIP KURAN KURSU YIKTIRMAYA GELINCE GUCU YETIYOR DIMI ! VE DAHA BIR COK SEY HIRISTIYANLARA HIZMET ETMISKEN SEN KALKMIS ISLAMIYETTEN DEM VURUYORSUN AKLIMA 2002 SECIMLERI GELDI BIRDEN O ZAMANDQA SIZIN BEYINLERI SOYLE YIKADILAR HELE BIR TEK BASINA GELSIN BAK NELER EDECEK HER SEYI KALDIRACAK AMA TEK BASINA GELMEZSE GUCU YETMEZ HAAAAA . PEKI SIMDI NE DIYORSUNUZ BAK O ZAMAN YAPMADI SIMDI YAPCAK KIMI KANDIRIYORSUNUZ. BU YAHUDI AJANLARININ LAFLARINA KARIN TOK ALMIYOR BE COK YEDIK YER KALMADI.ALLAHU ZUL CELAL VE GADDES HZ. BASTA SANA BANA VE TUM DILADIKLERINE EFENDIMIZ SAV MİN HURMETINE KABUL ETSIN BIRAZ AKLINI KULLAN INSLLH YAHUDI BASNI olan kanl d star atv şov tv yı ızleme bırazda TV 5 IZLE
    O ZAMAN RECEPIN GERVEK YUZUNU ANLARSIN BAKIN TEK BASINA IKTIDAR OLDUNUZ OMRUMUZ OLURDA YASARSAK SIZINLE 5 SENE SONRA GORUSELIM 5 SENE ONCE NE DEMISTINIZ BIZ TEK BASINA GELELIM BAKIN NASIL YASALARI DEGISTIRCEK AKP PEKI 5 SENE BITTI HEP KAFIRE HIZMET ETTINIZ BU 5 SENEDE BOYLE GECCEK ACABA O ZAMAN NE YALAN BULUCAKSINIZ . BIR DIGERIDE BU AKP YI SIYONISTLER KURAN KURSLARINI SERBEST ETSINLER IMAMHATIPLERI ACSINLAR DIYE KURMADI ISRAIL DEVLETINI KURMAK ICIN KURDULAR VE BUNU YOUTUBE DEN RECEP TAYYIP YAZIN BIZT KENDI AGZIYLA SU KONUSMAYI DINLEYECEKSINIZ BEN BOP UN ES BASKANIYIM BUYUK ISRAILIN BASKENTINI DIYARBAKIR YAPCAZ BUNUN ICIN CALISIYORUZ BAKIN SIZIN BOŞBAKAN DIYOR BEN DEMİYORUM .ALLAHU TEALE HZ SONSUZ SYUKURLER OLSUNKI BEN VE BENIM GIBI BIR COOOOOOOOOK KULUNA RAHMET EDEREK SAADETIN SAFLARINDA OLMAYI NASIP ETTI .MEVLAM CC HZ. SOMSUZ SUKURLER OLSUN INSLLH SON NEFESIMIZE KADAR BIZLERI HAK YOLDA DAIM KILAR. SUNUDA UNTMAYIN BIZ SIZE DUSMENLIK YAPMIYORUZ TOVBESI OLMAYAN GUNAHLARA BULAMAMANIZ ICIN YUCE ALLAH CC HZ IZNI ILE ANLŞATMAYA CALISIYORUZ CUNKU SIZLER BIZIM KANDIRLMIS DIN KARDESLERIMIZSINIZ INSLLH EN YAKIN ZAMANDA GERCEKLERI GOREREK UYANMAIZ DILEGI ILE ESSELEMUALEYKUM

  9. arif koçak
    Temmuz 22, 2007, 8:38 pm

    sevgili kardeşler bakın 22 temmuz oylar ordada sen oyunu yüzde on atırcaksın sonra hala karalayacaksın herkes yanlış sen doğru öylemi zinaya gelince ak parti diyelimki suç saydı sonra askerle uğras dur muhalefetle uğras dur neymiş şeriatı getirecelermiş de miş miş …… aklınızı başına alma sırası sizde gelin bidahaki seçimlerde oyları bölmeyelim daha iiyi huzur için istihdam için önümüzdeki seçimlerde oyları yüde 70 yapalım herşey bizim için

  10. Temmuz 23, 2007, 5:25 pm

    arıf kardes gulerım sana hrkes cogunlukta dıye dogrumu olacak dunyaynın nufusunun cogu kafır hasa dogralarmı dıye bendemı kafır olcam.musrıkler cogunluktaydı dıye haklıynıydılar. oylara gelınce bu adamın ıslamıyete hızmet etme gıbı bır ıddsı olsa bızler canımızlan bııznıllah arkasında dururuz.ama sen hala sunu kavrayamamıssın su yukarda okuduklarından hıc bır sey anlamammıssın bu adamı sıyonızım basa getırdı ve sıyonıstlere hızmet etmesı ıcın.bak 5 sene var onunuzde sımdı soyluyoruz anlarsın ınsllh tabıkı hıdayet ancak ALLAHU ZUL CC HZ den anlatmak yetmıyor basıret lazım bu 5 sende bır zerre ıslamıyete hızmet etmıcek hep su yalanla kafıre hızmet edıcek bakın ıslamıyetı yapacaz ama koymuyorlar ama kfır yasalarına gelınce dunden cıkarıyor ne ıslama gelınce yaopma kafırlıge gelınce kosarak yap. ona gucun yetmıyorsa nden kafırlık yasaları cıkarıyorsun cunku hızmetın onlara ama sızlere sunu dese sızler uyusturuldunuz yahudı basınınıdan oyle oldugunuz halde kabul etmezsınız benkafıre hızmet ıcın burdayım acık dese kabul etmıceksınız ama adam hareketlerı ıle onu yapıyor tabı anlayana bır dıgerı bu akp eger dıne hızmetsın ılk once bızler kosarız oyu ısterse % 2 olsun ama kafıre hızmet etse ısterse oyu % 98 olsun ınsllh yınede gelmeyız tabı YUCE MEVLAMIZIN IZNI ILE ınsllh ben yanılmıs olurum sızler dogru soylersınız cunku bızde dıne yanlızca bır kısı hızmet etmez kım ederse yanında olmalıyız bunu bılıyoruz sındı nedersek bos 5 sene sonra yasarsak o zaman gorurusunuz kım haklıymıs tekrar soyluyorum umarım bızler yanılırız ESSLEMUALEYKUM

  11. arif koçak
    Temmuz 23, 2007, 7:06 pm

    BİLİP BİLMEDEN KIMSEYE HAKARET ETME BELGE GETIR BANA SİTE YÖNETİMİ

  12. arif koçak
    Temmuz 24, 2007, 7:36 pm

    site yönetimine belge ve kanıt yokkenmi erbakan ceza yedi sorarım size hem kimseye hakaret etmedim

  13. arif koçak
    Temmuz 24, 2007, 7:37 pm

    ben bişeyler yazdım site yönetimi yayınlamadı daha doğrusu yayınlayamadı demekki varmış bişeyler

  14. Temmuz 25, 2007, 9:25 am

    arıf bu sana son msj senın gıbı adamlar olmasa bır anlamı olmaz bu dunyanın yan be uyan o paraların refah partısıne ayrıldıgını farz et bsenın gıbı adamlara ıyılık mı yapılır yuakarıda bır cok kardesımız hocaefendının mılletı ıcın neler yapmaya calıstıgını yazmıs sen hala uatanmadan tırılyon nerde tırlyon nerde tuutrmusun kendınce bır seyler demeye calısıyorsun sıte yonetımınden bahsetmısıın tabı aklınca efelık yapıp maco bır msj atarsan kufurlu hakaret ıcıern tabı yayınlamaz.hak,aret ederek kımı korkutmak ıstıyorsan.sana soru sorulmu bu senın basbakn bu tırlyonları nerden bulmus sen den tık bır cvp yok.veremezsın.bılıyor5sunkı sen ve senıngıbıler yahudılere bılerekyada bılmeyerek yardım edıyorsunuz hocanın sısızın ıcın yaptıklarını su kus beyınlerınıze almak ıstemıyorsunuz bunu dıle kımler getırdı be yahudı basını kanal dsı starı shovu vs.adamalara hocaefendı havuz sıstemını kurark yıılk gelırlerın ı 3,4 mılyar dolardan yaklasık 2,6 mılyar dolara dusurdu.ve bunlar bundan dolayı hocaya cephe aldılar kayıp tırlyoın hıkayesı sen ve sının gıbı adamalar hoca ALLAH CC HZ razı olsundıyeceklerınıze bırde kalkmıs utanmadan sıklımadan kayıp tırlyo9n nerde nerde dıye kendını bır sey zannederek soru soruyorsun.cok zekısın ya sunuda bıl recep e. 2002 den once 4 tane davası vardı 1. 250 mılyondolar yanı370 tırılyonu nerden buldun 2. ıhaleye beldıye ıhalesıne fesat karıstırmak albayraklara verılmesı vs. pekı ne olduda bu basın senın gıbı kendını zekı sannneden ınsanlara sunu yaygara yapmıyorlar o parayı nerden buldun. neden yapsınlarkı hocaefendın donemınde 3,5 mıyardolardan 2,6 dustuler bunun ve dıger basbakanların donemlerınde servetlerıne servet kattılar.ee soylerlermı belkı bılırsın bılmıyorsan ogren 4,5 senede 3,5 yaklasık 36 mılyar dolara ulastılar.ve tusıad.ab.ısraıl.ve abd acıkca hukumetı destekledi sız kendınızı ne zannedıyorsunuz sız,ler her seyı bılıyorsununuz ama dunyayı yonetenlet hıc bır sey bılmıyorlar.bu adamlar senın cebındekı paranın alım gucunu yok ettıler dını yıkmaya calısıyorlar bak ben tekrar yazmıyayım su yukarıda kardeslerımızın yazmıs oldukları yazıları bır ku ama sen nerde anlıycan cunku sende onlartdansın ulkeyı satanlardan sakın yok oyle bır sey deme suan zengın daha zengen fakır daha fakırlestı ama oyu senın gıbı kendını bır sey zanneden hakım yerıne koyan aklınca hesap soranlardan ladı uyaaaaaaannnnnnnnnnnnn kendıne gel hangı basbakan fakır beee hangısı yada hangı partı baskanı.ama nerde yazıların cogunu okudum hep bır seyı tuutrmuusun gıdıyorsun utan be senın borcunu ılk defa odeyen ılk defa denk butce kuaran bagımsız bır ısalm bırlıgı kauran bır muhterem ınsan ıcın aklınca buyuk adamsın ya soru soruyorsun utan be bu soruları ımf ye esır eden % 3 4 zama yapan yahudıye hızmet eden basnbakanlara sorsana ılk once su recepın. 250 mılyon dolarlık mal varlıgını bır arastır.oglunu amerıkada burslu okutmustu belkı bılmezsın bunuda fakırlere verılır burs.ama turkıyede 6 tırılyonlk ogluna gemı alıyor aklın zerre kadar olsa bhırde verdıgın savundugun adamı arastırısın kartel basını okuyarak bılmıs edalarıyla cıkıp kendınce neysen hocaefendıye pıs pıs ıftıralar atma ılk once kendıne ve destak vrdıgın ınsanlara bak

  15. arif koçak
    Temmuz 25, 2007, 10:42 am

    musacım ben küfürlü sözler söylemedim bu bir kuş beyinli sensin bu iki ve ben senin gibi gizli yahudilere cevap yazmam bu üç kartel bazın diye tanımladığın o gazeteler neysede yüce türk adaletidemi yalan söylüyo bari bunu cevapla ama kıvırtmadan

  16. Temmuz 25, 2007, 12:27 pm

    arıf bu sana son msj senın gıbı adamlar olmasa bır anlamı olmaz bu dunyanın uyan be uyan o paraların refah partısıne ayrıldıgını farz et be senın gıbı adamlara ıyılık mı yapılır yukarıda bır cok kardesımız hocaefendının mılletı ıcın neler yapmaya calıstıgını yazmıs sen hala uatanmadan tırılyon nerde tırlyon nerde tuutrmusun kendınce bır seyler demeye calısıyorsun sıte yonetımınden bahsetmısıın tabı aklınca efelık yapıp maco bır msj atarsan kufurlu hakaret ıcıeren tabı yayınlamaz.hakaret ederek kımı korkutmak ıstıyorsan.sana soru sorulmus bu senın basbakn bu tırlyonları nerden bulmus senden tık bır cvp yok.veremezsın.bılıyorsunkı sen ve senıngıbıler yahudılere bilerekyada bılmeyerek yardım edıyorsunuz hocanın sizın ıcın yaptıklarını su kus beyınlerınıze almak ıstemıyorsunuz bunu dile kimler getırdi be yahudı basını kanal d sı starı shovu vs.adamalara hocaefendı havuz sıstemını kurark yıllık gelırlerıni 3,4 mılyar dolardan yaklasık 2,6 mılyar dolara dusurdu.ve bunlar bundan dolayı hocaya cephe aldılar kayıp tırlyon hıkayesı sen ve sının gıbı adamaları kandırmak ıcın hocadan ALLAH CC HZ razı olsundıyeceginıze bırde kalkmıs utanmadan sıklımadan kayıp tırlyon nerde dıye kendını bır sey zannederek soru soruyorsun.cok zekısın ya sunuda bıl bosbakanın. 2002 den once 4 tane davası vardı 1. 250 mılyondoları yanı370 tırılyonu nerden buldun 2. beldiye ıhalesine fesat karıstırmak albayraklara verılmesı vs. pekı ne olduda bu basın senın gıbı kendını zekı zannneden ınsanlara sunu yaygara yapmıyorlar o parayı nerden buldun. neden yapsınlarkı hocaefendın donemınde 3,5 mıyardolardan 2,6mılyar dolara dustuler bu bosbakan ve dıger basbakanların donemlerınde servetlerıne servet kattılar.ee soylerlermı belkı bılırsın bılmıyorsan ogren 4,5 senede 3,5milyar dolardan yaklasık 36 mılyar dolara ulastılar. tusıad.ab.ısraıl.ve abd acıkca hukumetı destekledi sız kendınızı ne zannedıyorsunuz sızler her seyı bılıyorsununuz ama dunyayı yonetenler hıc bır sey bılmıyorlar.bu adamlar senın cebındekı paranın alım gucunu yok ettıler dını yıkmaya calısıyorlar bak ben tekrar yazmıyayım su yukarıda kardeslerımızın yazmıs oldukları yazıları bır oku ama sen nerde anlıycan cunku sende onlardansın ulkeyı satanlardan sakın yok oyle bır sey deme suan zengın daha zengin fakır daha fakırlesti ama oyu senın gıbı kendını bır sey zanneden hakım yerıne koyan aklınca hesap soranlardan aldı uyaaaaaaannnnnnnnnnnnn kendıne gel hangı basbakan fakır beee hangısı yada hangı partı baskanı.ama nerde yazıların cogunu okudum hep bır seyı tuutrmussun gıdıyorsun utan be senın borcunu ılk defa odeyen ılk defa denk butce kuran bagımsız bır ısalm bırlıgı kuran bır muhterem ınsan ıcın aklınca buyuk adamsın ya soru soruyorsun utan be bu soruları ımf ye esır eden % 3 %4 zama yapan yahudıye hızmet eden basnbakanlara sorsana ılk once su recepın. 250 mılyon dolarlık mal varlıgını bır cevapla.oglunu amerıkada burslu okutmustu belkı bılmezsın burs fakırlere verılır.ama turkıyede 6 tırılyonlk ogluna gemı alıyor aklın zerre kadar olsa bırde destek verdıgın savundugun adamı arastırırsın kartel basını okuyarak bılmıs edalarıyla cıkıp kendınce neysen hocaefendıye pıs pıs ıftıralar atma ılk once kendıne ve destak verdigin ınsanlara bak

  17. Temmuz 25, 2007, 2:32 pm

    ee ınsallah cevaplıyalım sen bılmezsınde mıllı gorusculerın en buyuk hedefı yahudılere karsı ıslam bırlıgını kurmak.ve bende yuce ALLAH CC ıznı ıle mıllı goruscuyum ınsallah olene kadarda oyle kalırım.yuce olan ancak HZ ALLAH CC DUR baska hıcbır sey yuce deıldır.ben annem osmanlı ımp ataturk turkıye cumhurıyetı kanuı sultan suleyman erbakan hoca efendı vs.. hıcbır sey aklının aldıgı hıc bır sey yuce deıldır.bunu bıl.ıkıncısı adaletın ıcındede mason adamlar var bu osmanlı ımp ıcındede vardı ama hepsı geberdı bunlarda geberecek.o kadar ıyı adalette neden apoyu asmadı neden bas ortulu hanımlara yasama hakkı tanınmıyor hanı esıtlık ılkesı vardı bız demıyoruzkı bası acıklara olmıcakta bızlere olcak ee bası acıklıgı savunan cıkarsa ıllede bızım kurallara uycaksınız vs..boyle kargasa cıkar.herkes ıstedıgı skılde ınanaır ve yasar.pekı sen neden su bosbakanın 6 tırlyona aldırdıgı gemıyı cvp lamadın yetmez 250 mılyondolarlık mal varlıgını cvp lamadın o da yetmez.neden yaptıgın hatadan tovbe edıp mıllıgoruscu olcagına hala yahudı ısbırlıkcılerıne deste verıyorsun bak ne zaman olursa olsun bıuz senı ve tum kardeslerımızı eskı hayatına bakmamaksızın canı gonulden kabul ederız cunku senı YUCE OLAN ALLAHU AZIMUSSAN YARATTI VE musluman halk eyledı.bunların hepsı sen ve senın gıbı bınlerce dın kardesım hatadan donsun dıye ALLAH CC HZ rızası ıcın anlatmaya calısıyoruz sadece kastım ben degıl tum dıger mıllı goruscu dın kardeslerımın hepsı ALLAHUZUL CELAL HZ onlardan ve tum dıldeıklerınden EFENDIMIZ SAV HZ hurmtıne razı olsun.bır ornek hocaefendıden once avrupada bır tane CAMI yokmus ve suan mıllı gorusun hızmetlerı sonucunda her yer CAMI bııznıllah.ve bunu bana yaslı bır amca almanyada neden mıllı goruscu oldugunu anlattı.pekı suan hocaefendının bır hayatını tam anlamıylan tarafsız bır gozle oku ve ondan sonra konusalım bana hakaret etsen kızmam ama hocaefendıye yada dınehakaret edersen ya sen olursun yada ben bunu sımdı ınseallah hıdayete erenlerden olursun ESSELEMUALEYKUM kal saglıcakla

  18. arif koçak
    Temmuz 25, 2007, 5:43 pm

    benim şimdiye kadar ağzımdan dine bi hakaret ettiğimi duydunuzmu bakın bütn yazdıklarım yukarıda benim hidayede ernelerden biri olmak gibi kaykım yok zaten ALLAH CC.bunları bilir ama ben kendimi doğru yolda olduğuma inanıyorum .ama duygu ve düsüncelerimede saygılı olunamısını temenni ediyorum.ya allah aşkına ak partiye oy vermek cehenneme bilet almaktır demek nasıl bi zihnniyet bunu erbakan hocamı? TAYİN EDİYO.benim erbakan hocayla ortak olan onun düsüncesine inandığım tek mevzu bahis TEK BİRŞEYE YANİ ALLAHA İNANDIĞIMIZ KONU hocaylahem fiikir olduğumuz konudur.allah seni ülkemi ,ülkeme doru yolda hizmet eden din kardeşlerimi korusun.ALLAH YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN.

  19. Temmuz 26, 2007, 2:21 pm

    insllah cevaplıyalım arif kardes.hic kise kimseye sen cennetliksin diyemez yada cehennemlik ama anladıgım kadarı ile sen pek fazla islam ilmi tahsil etmemissin.bak fıkhta ilk giris sudur insan aklını kullanarak bldileri arasından bir hukme ulasır.tani daha önce bu konuda bir hukum yoksa bunada ıhtıhsan denilir.ve emirler üzere zina yapanın icki içenin vs.. gunahları yapanın yada vesile olanın büyük ve elim verici bir azabın oldugu bildrilir.peki recep erdogan 1 haziran 2005 tarihli cmuk yasalarını degistirerek zina yapanın tecavuz yoksa gonul birligi ile yapanınsuc olmaktan cıkardı bu konuda bır hadısı serıfı nakledelım ınsllah EFENDİMİZ SAV. HZ. GELECEKLE İLGİ HADISI SERIFLERINDE ISTANBULUN FETHEDILECEGINI.HİLAFETİN TURKLERE GECECEGİNİ BİLDİRDİ PEKİ 1453 YILINDAN ÖNCE VEFAT EDEN HERHANGİ BİR KİMSE bu fethi görmedi diye hasa EFENDİMİZ SAV. HZ. yalanmı soyledi demekki olay var zaman ve kisiler yok.aynı sekilde EFENDİMİZ SAV. HZ. BWNİM UMMETİMDEN BİR KISIM KİSİLER ZİNAYI SERBEST YAPACAKLAR SUC OLMAKTAN CIKACAK BUYURDU VE İSLAM AKAİDİNDE BUNA SEBEP OLANLARIN ASLA AFFEDİLMEYECEGİ bildiriliyor.ALLAHU TEALE HZ katında af nefsı yanlızca nefsi ile ilgili her turlü günahın affedilme mujdesi var soyleki eger bir insan icki ics kumar oynasa vs.. boyle buyuk gunahları ıslase TEK YUCE OLAN ALLHU ZULCELAL HZ. DİLERSE AFF VAR amadini yıkmaya vesile olmak canıyla malıyla sevgiyle vs.. ALLAHUTEALE HZ kanunlarını helalı haram haramıda helal kıldıgından asla affedilmeyecekleri bildirildi.bosbakan sadece bu ısı yapmadıki ırakta 65000 bacımızın ırzına gecen 1000000 fazla kısıyı camılerde ve baska yerlerde hunharca katleden 250000 fazla cocugu olduren bır serefsızler ordusu olan abd ye soyle dıyor hic unutamıyorum ekim 2004 de amerıkan askerlerınin az zaiyatla sagsalım ulkelerıne donmelerı icin dua edıyoruz.kafir kafire dua eder.hemde bu duayı ıyıce oldursunler kessınler daha iyi tecavuz etsınler dıye yaptı senın aklın alıyormu boyle bir seyi ve cccemil cicek incirlik hava üssünden 4990 sortı ıraka duzenlenmis devamı var amerıkaqn ordusun ust rutbeli bir subay tom soy ismini hatırlayamadım 103 bin ton muhımmat turkıye uzerınden aktarıldıgını bildirdi.peki sen ben sen annen benım annem vs.. orda olabilirdik aynı tecavuzlerı soykırımı senın annene yadabneım anneme yapılsa bunun YERİİ NERSİ BE NERSİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ ne bicim vicdan var sizlerde ıste senın bosbakanın gercek yuzu buna oy vermek CEHENNEMİN EN ALTI DEİLDE NERESİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ VE SUAN HEDEFTE LUBNAN IRAN SURYIE VE NIHAYETINDE TURKIYEEEE var bu yaptıgı serefsız hızmete karsı yahudiler ona 1890 lı yıllarda herheld onculugunde kurulan (AJC) ORGUTUNDEN ODUL alan goruntude yahudı olmayan tek kısı bu odul buzamana kadar 10 defa verıldi 117 yılda yanlızca 10 defa aklını basına al yahudi ıcın bu kadar degerli olan ödlü yahudi kalkıp bosyere vermez hemde goruntude yahudı olmayan bir kisi icin.ve youtube den ac senın bos bakın soyledıklerını kulaklarınlan duy ısraıl ıcın dıyar bakırı baskent yapcaz bunun hazırlıklarını surduruyoruz.(bop) bunun ıcın HOCAEFENDİ bu adamın pesinden gitmeyin dedi.sizlere yalvardı aynı sekılde EFENDİMİZ SAV HZ YALVARMISTI ozamanki munafıklara din düsmanlarına unatma bu dunya ısık hızından daha hızlı gecer bak 5 sene basta kalmak ıcın yaptı ve gectı ne oldu o yedi biftek pirzola bindi en kral arabaya aldı ogluna 6 trılyonluk gemi ne oldu bir fayda sagladımı bıtıı İSTE DUNYA HAYATI BUUUUUUU gelip gecer.baksana bun adamın ıc yuzu suankı basın danısmanı olan akif peki amerikadan geldikten sonra bir kitap yayınladı ismipeygamber soyu musanın cocukları kıtapta yazan ibare emine erdogan asıl ismi emily hakim karrıyla emineye degistiriliyor ve erdogan aslen potemyalı aynen ıbareyi aktarıyorum nasılki HZ MUSA AS. fıravunun yanında buyuerek omu yıktıysa ısım vermemeksızın HOCAEFENDİYİ FİRAVUNA benzetıyr ve onu darmadagın ettıgını bıldırıyor bu kitaptan sonra akif peki recep erdoganın basın danısmanlıgına getırtıldı ve bunu youtubeden ergun poraz dıye yaz ve oldugu gıbı kendı kulaklarınlan duy ve gor ve suan basın danısmanı.hatta ben ıstanbulda medresede ALLAHU ZULCELAL HZ rahmetıyle ıslam ilmi tahsil ederken basın bu adamı acayip reklam yapıyorlardı ve 2001 kadar ısın ıcınden cıkamadım bu yahudı basını HOCAEFENDIYE DUSMAN NEDEN sureklı ovuyorlar ovemezler eger tayyip onlardansa bu ıhtımal dogru dur ama olamaz diyordum.ama yahudı 5765 yıldır benı arzı mevud cın calıstı ve nıtekım bır cok velı gorunuste tabı aslen yahudıdir bir örnek F.SULTAN MEHMET HZ nın bas doktoru molla buyuk alım yakup efendı olarak blılnıdı yıllarca takı zehır verıp oldurene kadar.ne oldu ortaya cıkınca yenıcerıler canlı canlı kollarını ve bacaklarını cekerek geberttıler pekı o yakup ısmıyle musluman gorunen ve cok takava yasayan tabı muslumanları kandırmak ıcın bılmıyormuydu padısahı suıkastlen oldursem sorgusuz gebertırler benı bılıyordu ama ne azım sureklı namaz kılcak ehlı takva yasıyacak artık ınasanlar kendılerınden daha ıyı musluman olduklarını gonullerıne naks ettikten sonra emeli icin calısıcak aynı oyun recep erdogan oyle bır kıvama getırdıkı bu mılletı ne yaparsa yapsın kımse bır sey demıyor destek verıyor aynınsın 10 bırını bır baska partı baskanı yapsaydı kafır ılan etmıslerdı ve her cuma gosterıler ayakalnmalar yasanıcaktı ama sımdı bu yaptı gunah gunalıktanmı cıktıı buzulumlerı tekrar tekrar yazlaım ama hidayet ancak YUCE MEVLAMIZ CC HZ . dendır İNSALLAH sana ve dıger akp li kardeslerımıze

  20. özgür
    Temmuz 28, 2007, 12:24 am

    selamun aleykü -allah-c-c buyuruyor ki kim allahin indirdikleriyle hüküm etmez ise iste o kafirin ta kendisidir allah.c.c. indirdikleri ise belidir seriat yani kuran yani müslüman olan biri kuranla hüküm eder simdi sorum size erdogan ne ile hüküm ediyor seriat lami yoksa küfür sistemi laikliklemi mecliste yemin ederken ne özerine yemin ederler laik sistemi koruycagina dahi yemin ederler laikligi koruycagina yemin eden bir sahis islama göre kAFIR OLUR SORU 2 VE YA ERBAKAN BASA GELDIKLERINDE NE YEMINI ETILER MECLISTE BAKIN BAKALIM VE SADECE BAKMAYIN BIRAZDA DÖSÜNÜN ALLAH:C:C: AP ACIK ORTAYA KOYMU DURUMLARI BELIDIR ISLAMA GÖRE MAIDE SURESI 44 acin okuyun ISLAMDA PARTICILIK YOKTUR ISLAM ADINA KONUSURKEN KURANI ACIP ONA GÖRE KONUSUN YOKSA KAFIRLERDEN KIMSENIN FARKI KALMAZ ALLAH CÜMLEMIZIN YARDIMCISI OLUR INSALLAH

  21. Temmuz 28, 2007, 2:32 pm

    BAbak kardes anladıgım kadarı ıle sen omer ongutcusun yahudıne dıyor bılıyormusun gıdın nazazınızı kılın orucunuzu tutun hacca gıdın vs…. ama sakın ha yonetımın basını gecmeyın. bunun ıcınde cesıtlı cemaeatlar kuruyor ve oraya bılgısı olmayan ancak cok saglam ıttıbası olan kıslerı alıyorlar sohbet adı altında yonetım harıcınde ıslamıyetın dıger guzellıklerı anlatılıp duruyor ama yonetme gelınce kımısıne sıyaset ıslamıyette yok ama en buyuk sıyastı EFENDIMIZ SAV HZ yapmıstır bılındıgı gıbı bır arap kabılesının reısı geldıgınde cubbesını yere sarmıstır.ve ashabı kıramın sorusu uzerıne onun muslaman olmasına sebep olursak ınsallah tum kabıle musluman olur.vs.. bır dıgerı ıslamda parıtyıcılık yokmus bugunku anlamıyla yok ama her cegda yonetım seklı dgısıyor osmanlılar babadan ogula hanedanlık memlukler yanlızca turkkokenlı tolun ogullarıda oyle gaznelıler sultanlık vs.. bu yonetım sej,klını bız kurmadık kuran YUCE ALLAH CC HZ ve yonetımı suankı meclısı elıne gecıren ıstedıgı gıbı yonetıyor bır ornek adnan menderes ezanı arapcaya cevırdı pekı ozaman bu laık lık sıstemını kuranlar serıatı yıkanlar daha gebermemıstı ne oldu bagırdı cagırdılar ama meclıstekı karar uygulandı ezan arapca okundu.aynı sekılde erbakan hoca efendi 1996 da yahudı kurulusu olan ımfı gondrdı dunya tarıhınde en buyuk zammı yaptı bır kurus vergı koymadan zam yapmadan ve en buyugu ıslam bırlıgını D8 lerı kurdu YUCE ALLAH CC ıznı ıle ne oldu engelleye bıldılermı pekı suankı fılıstın zulmu ırak facıası ıslam bırlıgı askerı bırlıktelıgını kuramazsa devam edecek sen ne yaptın destek verdın mı hayır yok ıslam partıcılık varmı hıccc usulu fıkıh okumamısınkı hukum nasıl verılır bılesın.her hukum yasanınlan caga gore degısır ozaan deve vardı sımdı araba hukum arabaya gore verılır.ve senın kafanda gıdersek hasa secımı yok sayıyorsun sen cunku ılk secımle dunyada yonetımın basına gecen 4 halıfelerdır ve AFENDIMIZ SAV HZ buyurdularkı uc kısıysenız bırınızı baskan secınız .sen b u hadısıde cıgnemıs oldun senın agzına bır bal surmusler yok yemın ederse bır kafır damgası vuruyorsun sen kımsınde kafır damgası vuryorsun AMMAR BIN YASIR RADYALLAHU ANH HZ ıskence karsıında kendısının putlara taptıgını soylemsı ve bu durumdan oturu

  22. Temmuz 28, 2007, 2:33 pm

    bu durumdan otuu EFENDIMIZ SAV. HZ DURUMU ANLATMASIYLA O ZAMANKI DURUMDA SEN DINI KAYBETMEDIN BUYURMASINI

  23. Temmuz 28, 2007, 2:40 pm

    sen yok saydın pekı suankı hukumet ırakı bombalatırdı ve sen ne yaptın oyunu atmamakla ona lara hızmet ettın hanı sen ıslamcıydın ıslamıyet kafırın yanında yer almaz.neden oyunu atmayarak onlara karsı gelmedın ve bız okadar ınsanının ırzına gecıren ve okadar kısı yı oluren ve buna sebep olan recep erdogana bıle kafır dıyemeyız sen soyle yemınden dolayı yok kafır duıyorsun ancak munafık olurlar tabı derecelerı kafırdende asagıdır.zınanın yapılamsını serbestlestırdıler sn ne yaptın koskocaaaaaaaaaa bır hıc cunku sen onlara karsı gelmedınnnnnnnnnnn bu ıs lafla olmuyor bızde cok konusuyoruz ama oy vermedıgımız zaman boss bır cuvallllllllll ot eder ESSELEMUALEYKUM

  24. özgür
    Temmuz 29, 2007, 12:08 am

    bakin ya siz beni anlamadiniz ve ya anlayipta aman kimse bundan haberdar olmasin diye laf oyunu yapmayin ammar bin yasirin kafasina kilic dayadilar ya simdiki politikacilarin kafasina silahmi dayiyorla hadi yemin edin bakalim laikligi koruycaginiza dahil yok ozaman bu küfüre ortaklik niye gelelim islamdaki secime tabiki islamda secim var ama nasil bir secim o önce onun bilelim islamdaki secim halife secmesidir kimin ilmine göven varsa onun secerler ebubekir halife oldugunda sahabeler dönüp ey dostlar olurda ben birgün yanlisa dösersem ne yaparsiniz onlarda kiliclarini cekip ya ebubekir seni kilicimizla düzeltiriz ebubekirde ya rabbi sana sükürler olsun böyle allah dostlarim var halifeler secilir ve onlar allahin kanunlarini uygulayacaklarina yemin ederler peki sizin erbakan veya erdogan her hangi bir parti bASKANI NEYE YEMIN EDER küfür sistemi koruycagina dahil onun icin halifelerle kafirleri karistirmayalim biri allahin yolunda ölmeye yemin eder öbürüde firavunun yolunu secmis firavunun yolu allaha gitmez eyer giden var derse isbatini etsin ha birde sen ne yaptin sorusuna sunu söyleye bilirim ben kendi sahsim adina cok ta olmasa bir seyler yapmaya calistim tabiki islam cercevesinde birde oy nicin atmayipta kafirin yaninda yer aldigimi söylüyorsunuz ya kardesim oy atan zaten kafirdir eyer biri gelip deseydiki beni secin ben seriatla yönetecegim bu ülkeyi amena boynumun borcudur hemen secelim kuranin istedigi gibi ama beni secin ben biraz öteki politikacilara göre müslümanim yahu namaz kilsan oruc tutsan karinin basi kapali olsa ne olur iyi bir müslüman mi olursun sen küfürden yanasin zaten onun icin dediklerimi iyi degerlendirin ve yazin ben yine diyorum oy atmak küfürdür oy verirken insan nicin verir bir kanun cikarmak icin kanun yapici kim oluyor senin sectigin millet vekili peki islama göre kanun yapici kimdir allah ozaman allaha karsi kanun yapan ne olur siz bana söyleyin allah kanun yapamiyor onun yaptigi kanunlari begenmedik kendimiz kanun yapalim dersek ne olur halimiz allahtan daha güzel kanun yapici varmi soruyorum size ? islamda yönetici secme vardir ama bu secim kurana göre yapilir küfür sistemine göre degil onun icin biraz dösünüp konusmak gerekir küfrü övmiyelim zaten yeterince övenler var dünyada bizmi icin kur an ne derse ona tabiyiz gecmiste firavunlar oldugu gibi simdide olacaktir ve vardir

  25. özgür
    Temmuz 29, 2007, 12:25 am

    birde ben her hangi bir tarikata ve ya bir gurubun mensubu degilim bunuda bilmenizde fayda var beni bir gurubun elamani olarak sucluyorsunuz ya onun icin söyledim hani infasiz yargi neyse siz bayagi adaletli davraniyorsunuz nerde olsa ilminiz kuvetli masallah ama yazdigim ayet allah tarafindan indirildigini biliyorsunuz tabiki yani kafir derken ben demiyorum ayet diyor allah diyor peki allahin kafir dedigi kisilere biz hayir kafir degilmi diycegiz allah diyor hasa biz kafir demiyelim ya daha uygun bir kelime bulalim bu ne sacmalik bakin simdi sakin cevap verirken demeyinki allahmin erbakan icin dedi diye yazmasiniz insallah burda isim yok ama hüküm beli ister adi erbakan -erdogan -ecevit -türkes aklima gelmeyen laik politikacilar kimolursa olsun ayete dedigi gibi yani kafirdir isterseniz ayeti bir okuyun bir zahmet belki beni aydinlatirsiniz ayet ne demek istiyor burda belki ben yanlisim ne dersiniz ama aciklayin ayeti ?

  26. Temmuz 31, 2007, 1:58 am

    ozgur deemek aytten sen tefsır yaparak kafır damgası vurdun pekı buyuk hocaefendı su ayetı kerımeyı bıze bır tefsır et hangı aytmıs ama alıntı yapma sen bılıyorsun ya ılım erbabısın ya ondan aklını basına topla hıc ıslam egfetımı almadıgın bellı ehlısunnet ınancında bır ınsan ancak kendı ben ınanmıyorum kelımesını acıktan kullanırsa o zaman dın dısı olur.sen kalkarak kuranı kerımı mealen okuyup alımlık yapma oyle bır sey olsaydı alımlık dıye bır mueesse olmazdı ve her onune gelen aklının estıgı gıbı dını yasardı buda fıtne olusmasına sebebp verırdı.

  27. slm
    Temmuz 31, 2007, 2:39 am

    insllah cevaplıyalım arif kardes.hic kise kimseye sen cennetliksin diyemez yada cehennemlik ama anladıgım kadarı ile sen pek fazla islam ilmi tahsil etmemissin.bak fıkhta ilk giris sudur insan aklını kullanarak bldileri arasından bir hukme ulasır.tani daha önce bu konuda bir hukum yoksa bunada ıhtıhsan denilir.ve emirler üzere zina yapanın icki içenin vs.. gunahları yapanın yada vesile olanın büyük ve elim verici bir azabın oldugu bildrilir.peki recep erdogan 1 haziran 2005 tarihli cmuk yasalarını degistirerek zina yapanın tecavuz yoksa gonul birligi ile yapanınsuc olmaktan cıkardı bu konuda bır hadısı serıfı nakledelım ınsllah EFENDİMİZ SAV. HZ. GELECEKLE İLGİ HADISI SERIFLERINDE ISTANBULUN FETHEDILECEGINI.HİLAFETİN TURKLERE GECECEGİNİ BİLDİRDİ PEKİ 1453 YILINDAN ÖNCE VEFAT EDEN HERHANGİ BİR KİMSE bu fethi görmedi diye hasa EFENDİMİZ SAV. HZ. yalanmı soyledi demekki olay var zaman ve kisiler yok.aynı sekilde EFENDİMİZ SAV. HZ. BWNİM UMMETİMDEN BİR KISIM KİSİLER ZİNAYI SERBEST YAPACAKLAR SUC OLMAKTAN CIKACAK BUYURDU VE İSLAM AKAİDİNDE BUNA SEBEP OLANLARIN ASLA AFFEDİLMEYECEGİ bildiriliyor.ALLAHU TEALE HZ katında af nefsı yanlızca nefsi ile ilgili her turlü günahın affedilme mujdesi var soyleki eger bir insan icki ics kumar oynasa vs.. boyle buyuk gunahları ıslase TEK YUCE OLAN ALLHU ZULCELAL HZ. DİLERSE AFF VAR amadini yıkmaya vesile olmak canıyla malıyla sevgiyle vs.. ALLAHUTEALE HZ kanunlarını helalı haram haramıda helal kıldıgından asla affedilmeyecekleri bildirildi.bosbakan sadece bu ısı yapmadıki ırakta 65000 bacımızın ırzına gecen 1000000 fazla kısıyı camılerde ve baska yerlerde hunharca katleden 250000 fazla cocugu olduren bır serefsızler ordusu olan abd ye soyle dıyor hic unutamıyorum ekim 2004 de amerıkan askerlerınin az zaiyatla sagsalım ulkelerıne donmelerı icin dua edıyoruz.kafir kafire dua eder.hemde bu duayı ıyıce oldursunler kessınler daha iyi tecavuz etsınler dıye yaptı senın aklın alıyormu boyle bir seyi ve cccemil cicek incirlik hava üssünden 4990 sortı ıraka duzenlenmis devamı var amerıkaqn ordusun ust rutbeli bir subay tom soy ismini hatırlayamadım 103 bin ton muhımmat turkıye uzerınden aktarıldıgını bildirdi.peki sen ben sen annen benım annem vs.. orda olabilirdik aynı tecavuzlerı soykırımı senın annene yadabneım anneme yapılsa bunun YERİİ NERSİ BE NERSİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ ne bicim vicdan var sizlerde ıste senın bosbakanın gercek yuzu buna oy vermek CEHENNEMİN EN ALTI DEİLDE NERESİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ VE SUAN HEDEFTE LUBNAN IRAN SURYIE VE NIHAYETINDE TURKIYEEEE var bu yaptıgı serefsız hızmete karsı yahudiler ona 1890 lı yıllarda herheld onculugunde kurulan (AJC) ORGUTUNDEN ODUL alan goruntude yahudı olmayan tek kısı bu odul buzamana kadar 10 defa verıldi 117 yılda yanlızca 10 defa aklını basına al yahudi ıcın bu kadar degerli olan ödlü yahudi kalkıp bosyere vermez hemde goruntude yahudı olmayan bir kisi icin.ve youtube den ac senın bos bakın soyledıklerını kulaklarınlan duy ısraıl ıcın dıyar bakırı baskent yapcaz bunun hazırlıklarını surduruyoruz.(bop) bunun ıcın HOCAEFENDİ bu adamın pesinden gitmeyin dedi.sizlere yalvardı aynı sekılde EFENDİMİZ SAV HZ YALVARMISTI ozamanki munafıklara din düsmanlarına unatma bu dunya ısık hızından daha hızlı gecer bak 5 sene basta kalmak ıcın yaptı ve gectı ne oldu o yedi biftek pirzola bindi en kral arabaya aldı ogluna 6 trılyonluk gemi ne oldu bir fayda sagladımı bıtıı İSTE DUNYA HAYATI BUUUUUUU gelip gecer.baksana bun adamın ıc yuzu suankı basın danısmanı olan akif peki amerikadan geldikten sonra bir kitap yayınladı ismipeygamber soyu musanın cocukları kıtapta yazan ibare emine erdogan asıl ismi emily hakim karrıyla emineye degistiriliyor ve erdogan aslen potemyalı aynen ıbareyi aktarıyorum nasılki HZ MUSA AS. fıravunun yanında buyuerek omu yıktıysa ısım vermemeksızın HOCAEFENDİYİ FİRAVUNA benzetıyr ve onu darmadagın ettıgını bıldırıyor bu kitaptan sonra akif peki recep erdoganın basın danısmanlıgına getırtıldı ve bunu youtubeden ergun poraz dıye yaz ve oldugu gıbı kendı kulaklarınlan duy ve gor ve suan basın danısmanı.hatta ben ıstanbulda medresede ALLAHU ZULCELAL HZ rahmetıyle ıslam ilmi tahsil ederken basın bu adamı acayip reklam yapıyorlardı ve 2001 kadar ısın ıcınden cıkamadım bu yahudı basını HOCAEFENDIYE DUSMAN NEDEN sureklı ovuyorlar ovemezler eger tayyip onlardansa bu ıhtımal dogru dur ama olamaz diyordum.ama yahudı 5765 yıldır benı arzı mevud cın calıstı ve nıtekım bır cok velı gorunuste tabı aslen yahudıdir bir örnek F.SULTAN MEHMET HZ nın bas doktoru molla buyuk alım yakup efendı olarak blılnıdı yıllarca takı zehır verıp oldurene kadar.ne oldu ortaya cıkınca yenıcerıler canlı canlı kollarını ve bacaklarını cekerek geberttıler pekı o yakup ısmıyle musluman gorunen ve cok takava yasayan tabı muslumanları kandırmak ıcın bılmıyormuydu padısahı suıkastlen oldursem sorgusuz gebertırler benı bılıyordu ama ne azım sureklı namaz kılcak ehlı takva yasıyacak artık ınasanlar kendılerınden daha ıyı musluman olduklarını gonullerıne naks ettikten sonra emeli icin calısıcak aynı oyun recep erdogan oyle bır kıvama getırdıkı bu mılletı ne yaparsa yapsın kımse bır sey demıyor destek verıyor aynınsın 10 bırını bır baska partı baskanı yapsaydı kafır ılan etmıslerdı ve her cuma gosterıler ayakalnmalar yasanıcaktı ama sımdı bu yaptı gunah gunalıktanmı cıktıı buzulumlerı tekrar tekrar yazlaım ama hidayet ancak YUCE MEVLAMIZ CC HZ . dendır İNSALLAH sana ve dıger akp li kardeslerımıze

  28. özgür
    Ağustos 3, 2007, 10:15 am

    Bilindiği gibi Şeriatçı olarak bilinen İslami kesim, laik devlet hukuk kurallarını kendi İslami öğretileri ile bağdaştıramayarak kabul etmez..

    Kuran’da açıklanan İslam anlayışına göre bireyler, kendi yaşamlarını ve bağlı bulundukları devlet düzenini tayin edici hukuk kurallarını kendi istediği ve akıllarının kabul ettiği şekilde belirleyemez.. Şeriat anlayışına göre, ortada insan ve toplum için Allah’ın tayin edip belirlediği kurallar vardır ve bunlar Allah’ın kitabı Kuran’da açık bir şekilde belirtilmiştir. Uyulması gereken hükümler bunlardır, insanların koyduğu hukuk düzeni değildir. Bu nedenle, hernekadar bazı tefsirciler, Kuran’daki anlamları farklı bir anlayış içinde algılamaktaysalarda, şeriatçı kesim, insanın uyması gereken hukuk kurallarını Kuran hükümlerini baz alarak belirlemektedir..

    Aşağıdaki ayetleri dikkatli bir şekilde incelediğimiz zaman, eğer Kuran’ı Allah kelamı olarak kabul edip esas alıyorsak, bu çerçevede şeriatçı anlayışın değerlendirmesinin gerçekte hiç de yanlış olmadığını açıkça görürüz..

    İslami Devlet anlayışı, Nisa / 59. da açık bir şekilde belirtilmiştir.. Ey iman edenler! Allah’a itaat edin. Peygamber’e ve sizden olan ülülemre (idarecilere) de itaat edin. Eğer bir hususta anlaşmazlığa düşerseniz Allah’a ve ahirete gerçekten inanıyorsanız onu Allah’a ve Resûl’e götürün (onların talimatına göre halledin); bu hem hayırlı, hem de netice bakımından daha güzeldir.

    Ayet açık bir şekilde Allah’a itaat edin demektedir. Allah, yani O’nun sözlerinin bulunduğu iddia edilen Kuran.. Daha sonra, Peygamber’e ve sizden olan idarecilere itaat edin ifadeleri yer alıyor..
    Ayetteki, bir hususta anlaşmazlığa düşerseniz onu Allah’a götürün ifadesini çok dikkatli algılamak gerekir.. Buradaki anlam, hukuk kuralları için açıkça Kuran’daki ayetlerin esas alınmasını öngörmektedir..

    Maide / 47. Ayet, Allah’ın hükümleri ile hükmetmeyenleri açıkça fasık olarak niteler..

    Maide / 47. İncil’e inananlar, Allah’ın onda indirdiği (hükümler) ile hükmetsinler. Kim Allah’ın indirdiği ile hükmetmezse işte onlar fâsıklardır.

    Maide / 44 hüküm konusunda ayetleri esas almayanları kafir olarak değerlendirir..

    Maide / 44. Biz, içinde doğruya rehberlik ve nur olduğu halde Tevrat’ı indirdik. Kendilerini (Allah’a) vermiş peygamberler onunla yahudilere hükmederlerdi. Allah’ın Kitab’ını korumaları kendilerinden istendiği için Rablerine teslim olmuş zâhidler ve bilginler de (onunla hükmederlerdi). Hepsi ona (hak olduğuna) şahitlerdi. Şu halde (Ey yahudiler ve hakimler!) İnsanlardan korkmayın, benden korkun. Ayetlerimi az bir bedel karşılığında satmayın. Kim Allah’ın indirdiği (hükümler) ile hükmetmezse işte onlar kâfirlerin ta kendileridir.

    Bir sonraki ayette de benzer ifadeler vardır..

    Maide / 45. Tevrat’ta onlara şöyle yazdık: Cana can, göze göz, buruna burun, kulağa kulak, dişe diş (karşılık ve cezadır). Yaralar da kısastır (Her yaralama misli ile cezalandırılır). Kim bunu (kısası) bağışlarsa kendisi için o keffâret olur. Kim Allah’ın indirdiği ile hükmetmezse işte onlar zalimlerdir.

    Görüldüğü gibi ayetler açıkça Kuran hükümlerinin geçerli olması gerektiğini ve buna uymayanların da Allah katında fasık ve kafir olarak nitelendiğini bildirmektedir..
    Bu durumda laik devletin insanlar tarafından tespit edilmiş hukuk kuralları mı, yoksa Allah’a ait olduğu iddia edilen hükümler mi geçerli olacaktır..?
    Burada herhalde, bir yandan Kuran’ı Allah’ın kitabı olarak kabul edip, onun evrenselliğinden sözederken diğer taraftan Kuran hükümlerini değilde, insanlar tarafından belirlenen kanunları tercih eden, veya laik düzeni savunarak bu düzenden yana tercihlerini kullanan Müslümanların, İslam önündeki konumlarını tekrar gözden geçirmeleri gerekecektir..

    Maide 48′ de ise doğrudan peygambere hitaben, Allah’ın ayetleri ile hükmedilmesi konusunda daha belirleyici şekilde benzer bir hüküm yer alır….

    Maide / 48. Sana da, daha önceki kitabı doğrulamak ve onu korumak üzere hak olarak Kitab’ı (Kur’an’ı) gönderdik. Artık aralarında Allah’ın indirdiği ile hükmet; sana gelen gerçeği bırakıp da onların arzularına uyma. (Ey ümmetler!) Her birinize bir şerîat ve bir yol verdik. Allah dileseydi sizleri bir tek ümmet yapardı; fakat size verdiğinde (yol ve şerîatlerde) sizi denemek için (böyle yaptı). Öyleyse iyi işlerde birbirinizle yarışın. Hepinizin dönüşü Allah’adır. Artık size, üzerinde ayrılığa düştüğünüz şeyleri(n gerçek tarafını) O haber verecektir.

    Bir sonraki ayet de aynı hükümleri içerir..
    Maide / 49. (Sana şu talîmatı verdik): Aralarında Allah’ın indirdiği ile hükmet ve onların arzularına uyma. Allah’ın sana indirdiği hükümlerin bir kısmından seni saptırmamalarına dikkat et. Eğer (hükümden) yüz çevirirlerse bil ki (bununla) Allah ancak, günahlarının bir kısmını onların başına belâ etmek ister. İnsanların birçoğu da zaten yoldan çıkmışlardır.

    Bugün, kendilerini modern İslami görüş olarak tanımlayan bazı çevreler ve ilahiyatçılar, Kuran’daki bu açık yasaları görmezliğe gelerek, bunlara kendi saptırılmış anlayışlarında çeşitli kılıflar bulmaya çalışmaktalar. Onlar da çok iyi bilmektedirler ki, bugünün şartlarında, evrensel olduğu iddia edilen Kuran yasalarını uygulmak imkansızdır. Çözüm olarak geriye kalan, Kuran’daki anlamı açık olan ayetleri saptırarak, buradan farklı bir görüş ortaya çıkarmaktır. Genelde, bu tür yaklaşımlar da, birşekilde Prof. Dr. payesi almış kişilerden gelmekte olduğu için, toplumda bu anlayış kolayca kabul görmektedir.
    Bu tür yaklaşımların altındaki bir diğer önemli nokta da, sayın ilahiyatçı Prof.’lerin, toplumda var olan İslam inancının zedelenmesi durumunda, öncelikle kendi konumlarının zedeleneceğidir.

    Ahzab / 36 ayet, daha önce yukarda örnekleri verilmiş ayetlerin paralelindedir.

    Allah ve Resûlü bir işe hüküm verdiği zaman, inanmış bir erkek ve kadına o işi kendi isteklerine göre seçme hakkı yoktur. Her kim Allah ve Resûlüne karşı gelirse, apaçık bir sapıklığa düşmüş olur.

    Ve gene, Araf / 3 de, Kuran’a uyulması, açıkça ifade edilmiştir.

    Rabbinizden size indirilene (Kur’an’a) uyun. O’nu bırakıp da başka dostların peşlerinden gitmeyin. Ne kadar da az öğüt alıyorsunuz!

    Maide / 5 de de benzer ifadeler vardır.. Ayetler açıkça bireylerin Kuran’daki hükümlere göre yönetilmesini belirtmektedirler.

    Bütün bu ayetleri bir araya getirdiğimizde, Kuran’ı Allah kelamı olarak kabul edip ona inananların, laik düzeni tercih etmek gibi bir seçimleri olamıyacağı açıkça görülür..

    Yönetim konusunda İncil’in yaklaşımı ise, Pavlos’un Romalılara Mektubu Bab 13’de şu şekilde belirtilir ;

    1. Herkes, altında bulunduğu yönetime bağlı olsun. Çünkü Tanrı’dan olmayan yönetim yoktur. Var olanlar Tanrı tarafından kurulmuştur.
    2. Bu nedenle, yönetime karşı direnen, Tanrı’nın düzenlediğine karşı gelmiş olur. Karşı gelenler yargılanır.
    3. İyilik yapanlar değil, kötülük yapanlar yöneticilerden korkmalıdır. Yönetimden korkmamak ister misin? İyi olanı yap, yönetimin övgüsünü kazanırsın.
    4. Çünkü yönetim, senin iyiliğin için Tanrı’nın hizmetindedir. Ama kötü olanı yaparsan, kork! Yönetim, kılıcı boş yere taşımıyor; kötülük yapanın üzerine Tanrı’nın gazabını salan öç alıcı olarak Tanrı’nın hizmetindedir.
    5. Bunun için, yalnız Tanrı’nın gazabı nedeniyle değil, vicdan nedeniyle de yönetime bağlı olmak gerekir. 6. Vergi ödemenizin nedeni de budur. İşte yöneticiler, Tanrı’nın bu amaç için gayretle çalışan hizmetkârlarıdır.
    7. Vergi hakkı olana vergiyi, gümrük hakkı olana gümrüğü, korku hakkı olana korkuyu, saygı hakkı olana saygıyı, herkese hakkını verin.

    Sonuç olarak akıl, inanç duvarı ile mantık arasında bir yol seçmek durumundadır. Bir yanda, Allah’dan geldiği varsayılan yasalar, bir yanda insan aklının bu günün şartlarına göre uyarladığı yasalar.

  29. Ağustos 3, 2007, 4:26 pm

    ah be kardes sn ne yapabıldın ırakı amerıka turkıye uzerın den vururken zınayı serbest derlerken kılıse acarlarken camıyıkarlerken anca boyle sacmalayıp durdun yav kendını alım gıbı bırde ayet tefsırı yapmaya calısıyorsun ama guc odakları onların elınde adnan menderes guc odaklarını elıne gecırmeden once ezan turkceydı meclısı guc odaqklarını elıne gecırınce bak ezanlar cok sukur qarapca senın aklından gıdersek ben yonetı mı ıstemıyorum ee cok serıatcıyım bu yokmus ıslamıyette ısmı degısır dıne hızmet ha meclıste olmus hada baska bır sekılde muhım olana dıne yardım etmek yahudıde aynen senın gıbı adamlar yetıstırıyor dını yasamaya calısısn ama bellı kısmını yonetıme gecmesınler.ben yoneteyım sende onların ekmegıne yag suruyorsu ne yaotın bugune kadar engelledınmı bos bos aklınca ayetlere tefsır yaptın buyuk alımsın yaaaaaaaaa

  30. özgür
    Ağustos 4, 2007, 8:56 pm

    SELAMUN ALEYKÜM CABIR KARDESIM BILMIYORUM SEN YAZDIGIM AYETLERIN ICERIGINI BILIPTEMI KONUSUYORSUN YOKSA BILMEDIGIN ICINMI CAHILCE VE SACMALAYICI KONUSUYON YAZIK BIR INSAN BIR SEYI ELESTIRECEGI ZAMAN MANTIKLI YAPMASI GEREKIR SEN MANTIGINDA YOK BE KARDES SEN TÜRKIYENI ÜZERINDEN KALKIPTA IRAKA VURMALARINI BENIMLE NASIL BAGDASTIRIYORSUN SANA AKIL ALDIRAMIYORUM YOKSA SENDE BURALARA GELIPTE BENDE BIR SEYLER YAZAYIM DIYENLERDENMISIN YAPMA GÖZEL KARDESIM VE YA YAPACAKSAN DERSINE IYI CALIS BÖYLE GELIPTE SACM SAPAN SEYLER YAZMA BIRDE DINI YÖNETIMINI ELESTIRME YAHU SENIN HIC BIR BILGIN YOK KÖRCAHIL KONUSUP DURUYORSUN KARDES SEN ÖNCE BIRAZ BIRSEYLER OKU OKUDERKEN DOGRU OKU MANTIGINI CALISTIR OLMAYAN MANTIGINI SANA DAHA FAZLA BIR SEY YAZMIYCAM UMARIM BIR SEYLER ANLAMISINDIR KARDESIM SELAMUN ALEYKÜM

  31. özgür
    Ağustos 5, 2007, 10:30 pm

    Laik Devlet – İslami Devlet

    Bilindiği gibi Şeriatçı olarak bilinen İslami kesim, laik devlet hukuk kurallarını kendi İslami öğretileri ile bağdaştıramayarak kabul etmez..

    Kuran’da açıklanan İslam anlayışına göre bireyler, kendi yaşamlarını ve bağlı bulundukları devlet düzenini tayin edici hukuk kurallarını kendi istediği ve akıllarının kabul ettiği şekilde belirleyemez.. Şeriat anlayışına göre, ortada insan ve toplum için Allah’ın tayin edip belirlediği kurallar vardır ve bunlar Allah’ın kitabı Kuran’da açık bir şekilde belirtilmiştir. Uyulması gereken hükümler bunlardır, insanların koyduğu hukuk düzeni değildir. Bu nedenle, hernekadar bazı tefsirciler, Kuran’daki anlamları farklı bir anlayış içinde algılamaktaysalarda, şeriatçı kesim, insanın uyması gereken hukuk kurallarını Kuran hükümlerini baz alarak belirlemektedir..

    Aşağıdaki ayetleri dikkatli bir şekilde incelediğimiz zaman, eğer Kuran’ı Allah kelamı olarak kabul edip esas alıyorsak, bu çerçevede şeriatçı anlayışın değerlendirmesinin gerçekte hiç de yanlış olmadığını açıkça görürüz..

    İslami Devlet anlayışı, Nisa / 59. da açık bir şekilde belirtilmiştir.. Ey iman edenler! Allah’a itaat edin. Peygamber’e ve sizden olan ülülemre (idarecilere) de itaat edin. Eğer bir hususta anlaşmazlığa düşerseniz Allah’a ve ahirete gerçekten inanıyorsanız onu Allah’a ve Resûl’e götürün (onların talimatına göre halledin); bu hem hayırlı, hem de netice bakımından daha güzeldir.

    Ayet açık bir şekilde Allah’a itaat edin demektedir. Allah, yani O’nun sözlerinin bulunduğu iddia edilen Kuran.. Daha sonra, Peygamber’e ve sizden olan idarecilere itaat edin ifadeleri yer alıyor..
    Ayetteki, bir hususta anlaşmazlığa düşerseniz onu Allah’a götürün ifadesini çok dikkatli algılamak gerekir.. Buradaki anlam, hukuk kuralları için açıkça Kuran’daki ayetlerin esas alınmasını öngörmektedir..

    Maide / 47. Ayet, Allah’ın hükümleri ile hükmetmeyenleri açıkça fasık olarak niteler..

    Maide / 47. İncil’e inananlar, Allah’ın onda indirdiği (hükümler) ile hükmetsinler. Kim Allah’ın indirdiği ile hükmetmezse işte onlar fâsıklardır.

    Maide / 44 hüküm konusunda ayetleri esas almayanları kafir olarak değerlendirir..

    Maide / 44. Biz, içinde doğruya rehberlik ve nur olduğu halde Tevrat’ı indirdik. Kendilerini (Allah’a) vermiş peygamberler onunla yahudilere hükmederlerdi. Allah’ın Kitab’ını korumaları kendilerinden istendiği için Rablerine teslim olmuş zâhidler ve bilginler de (onunla hükmederlerdi). Hepsi ona (hak olduğuna) şahitlerdi. Şu halde (Ey yahudiler ve hakimler!) İnsanlardan korkmayın, benden korkun. Ayetlerimi az bir bedel karşılığında satmayın. Kim Allah’ın indirdiği (hükümler) ile hükmetmezse işte onlar kâfirlerin ta kendileridir.

    Bir sonraki ayette de benzer ifadeler vardır..

    Maide / 45. Tevrat’ta onlara şöyle yazdık: Cana can, göze göz, buruna burun, kulağa kulak, dişe diş (karşılık ve cezadır). Yaralar da kısastır (Her yaralama misli ile cezalandırılır). Kim bunu (kısası) bağışlarsa kendisi için o keffâret olur. Kim Allah’ın indirdiği ile hükmetmezse işte onlar zalimlerdir.

    Görüldüğü gibi ayetler açıkça Kuran hükümlerinin geçerli olması gerektiğini ve buna uymayanların da Allah katında fasık ve kafir olarak nitelendiğini bildirmektedir..
    Bu durumda laik devletin insanlar tarafından tespit edilmiş hukuk kuralları mı, yoksa Allah’a ait olduğu iddia edilen hükümler mi geçerli olacaktır..?
    Burada herhalde, bir yandan Kuran’ı Allah’ın kitabı olarak kabul edip, onun evrenselliğinden sözederken diğer taraftan Kuran hükümlerini değilde, insanlar tarafından belirlenen kanunları tercih eden, veya laik düzeni savunarak bu düzenden yana tercihlerini kullanan Müslümanların, İslam önündeki konumlarını tekrar gözden geçirmeleri gerekecektir..

    Maide 48′ de ise doğrudan peygambere hitaben, Allah’ın ayetleri ile hükmedilmesi konusunda daha belirleyici şekilde benzer bir hüküm yer alır….

    Maide / 48. Sana da, daha önceki kitabı doğrulamak ve onu korumak üzere hak olarak Kitab’ı (Kur’an’ı) gönderdik. Artık aralarında Allah’ın indirdiği ile hükmet; sana gelen gerçeği bırakıp da onların arzularına uyma. (Ey ümmetler!) Her birinize bir şerîat ve bir yol verdik. Allah dileseydi sizleri bir tek ümmet yapardı; fakat size verdiğinde (yol ve şerîatlerde) sizi denemek için (böyle yaptı). Öyleyse iyi işlerde birbirinizle yarışın. Hepinizin dönüşü Allah’adır. Artık size, üzerinde ayrılığa düştüğünüz şeyleri(n gerçek tarafını) O haber verecektir.

    Bir sonraki ayet de aynı hükümleri içerir..
    Maide / 49. (Sana şu talîmatı verdik): Aralarında Allah’ın indirdiği ile hükmet ve onların arzularına uyma. Allah’ın sana indirdiği hükümlerin bir kısmından seni saptırmamalarına dikkat et. Eğer (hükümden) yüz çevirirlerse bil ki (bununla) Allah ancak, günahlarının bir kısmını onların başına belâ etmek ister. İnsanların birçoğu da zaten yoldan çıkmışlardır.

    Bugün, kendilerini modern İslami görüş olarak tanımlayan bazı çevreler ve ilahiyatçılar, Kuran’daki bu açık yasaları görmezliğe gelerek, bunlara kendi saptırılmış anlayışlarında çeşitli kılıflar bulmaya çalışmaktalar. Onlar da çok iyi bilmektedirler ki, bugünün şartlarında, evrensel olduğu iddia edilen Kuran yasalarını uygulmak imkansızdır. Çözüm olarak geriye kalan, Kuran’daki anlamı açık olan ayetleri saptırarak, buradan farklı bir görüş ortaya çıkarmaktır. Genelde, bu tür yaklaşımlar da, birşekilde Prof. Dr. payesi almış kişilerden gelmekte olduğu için, toplumda bu anlayış kolayca kabul görmektedir.
    Bu tür yaklaşımların altındaki bir diğer önemli nokta da, sayın ilahiyatçı Prof.’lerin, toplumda var olan İslam inancının zedelenmesi durumunda, öncelikle kendi konumlarının zedeleneceğidir.

    Ahzab / 36 ayet, daha önce yukarda örnekleri verilmiş ayetlerin paralelindedir.

    Allah ve Resûlü bir işe hüküm verdiği zaman, inanmış bir erkek ve kadına o işi kendi isteklerine göre seçme hakkı yoktur. Her kim Allah ve Resûlüne karşı gelirse, apaçık bir sapıklığa düşmüş olur.

    Ve gene, Araf / 3 de, Kuran’a uyulması, açıkça ifade edilmiştir.

    Rabbinizden size indirilene (Kur’an’a) uyun. O’nu bırakıp da başka dostların peşlerinden gitmeyin. Ne kadar da az öğüt alıyorsunuz!

    Maide / 5 de de benzer ifadeler vardır.. Ayetler açıkça bireylerin Kuran’daki hükümlere göre yönetilmesini belirtmektedirler.

    Bütün bu ayetleri bir araya getirdiğimizde, Kuran’ı Allah kelamı olarak kabul edip ona inananların, laik düzeni tercih etmek gibi bir seçimleri olamıyacağı açıkça görülür..

    Yönetim konusunda İncil’in yaklaşımı ise, Pavlos’un Romalılara Mektubu Bab 13’de şu şekilde belirtilir ;

    1. Herkes, altında bulunduğu yönetime bağlı olsun. Çünkü Tanrı’dan olmayan yönetim yoktur. Var olanlar Tanrı tarafından kurulmuştur.
    2. Bu nedenle, yönetime karşı direnen, Tanrı’nın düzenlediğine karşı gelmiş olur. Karşı gelenler yargılanır.
    3. İyilik yapanlar değil, kötülük yapanlar yöneticilerden korkmalıdır. Yönetimden korkmamak ister misin? İyi olanı yap, yönetimin övgüsünü kazanırsın.
    4. Çünkü yönetim, senin iyiliğin için Tanrı’nın hizmetindedir. Ama kötü olanı yaparsan, kork! Yönetim, kılıcı boş yere taşımıyor; kötülük yapanın üzerine Tanrı’nın gazabını salan öç alıcı olarak Tanrı’nın hizmetindedir.
    5. Bunun için, yalnız Tanrı’nın gazabı nedeniyle değil, vicdan nedeniyle de yönetime bağlı olmak gerekir. 6. Vergi ödemenizin nedeni de budur. İşte yöneticiler, Tanrı’nın bu amaç için gayretle çalışan hizmetkârlarıdır.
    7. Vergi hakkı olana vergiyi, gümrük hakkı olana gümrüğü, korku hakkı olana korkuyu, saygı hakkı olana saygıyı, herkese hakkını verin.

    Sonuç olarak akıl, inanç duvarı ile mantık arasında bir yol seçmek durumundadır. Bir yanda, Allah’dan geldiği varsayılan yasalar, bir yanda insan aklının bu günün şartlarına göre uyarladığı yasalar.

  32. Ağustos 9, 2007, 6:46 am

    OZGUR KARDES BEN BILMIYORUM AMA SEN ANLASILAN BUYUK ALIMSIN Ayetı kerımelerın nuzul sebep sonuz sıyak ve sıbak yonlerınden hepsıne hakımsın aklkmıs ayetı yarımyamalak tefsır edıyorsun eger sılam ılımlerı okumus olsaydı ayetlerın mealen b ızım duzeyımızdekı ınsanların amel etmesı yasaklanmıstır.cunku ıcındekı derın uslup mucmel mufesser muhker ve mutesabıh ayetlerın sırlarını cozecek ılım yok ancak mealen okuruz ve YUCE ALLAHU ZUL CC HZ sukur getırız ılmımden soz etmısın hafızlıgımızı bııznıllah medresede tamaladık ustene arapca okudum yınede ayetlerı urperırım su ayetı kerıme sunu demek ıstıyor bunun yerıne acarım ruhul furkanı o konuda YUCE ALLAH CC HZ nedemek ıstıyor mahmud efendı (k.S) nın tefsırıdır daha ıyı anlamıs olurum yok ayet su denıyordu boyleydı demem dıyeymemm cunku ben ancak mealen anlarım buda eksık ılımle hasA BENI ımandan atma tehlıkesı vardır ve okuduysan su bır usuldur ıslam yuksek ılımlerı tahsıl edılmeden kuranı kerımın ıncelıklerıne dalınmaz bu ılımde en az 17 senelık ılımdır pekı sana ben amerıkancısın demedım konusmalaqrından anlasılan aklınca +ıslamıyetı yasamaya calısan bır ksın ama oy atmayarak onların pıslıgıne karsı gelşmıyorsun ve onlarlan beraber olmus oluyorsun bu ısler oylan oluyor takdır YUCE MEVLA CC HZ DEN hocaefendı meclıste cogunlugu ele gecırerk ıslam bırlıgfını kurdu faız duzenını yıktııı vssç ne ıle oldu sebep olarak oytlarlan sen ne yaptın hıc anacak suan bızım konustugumuz gıbı bos bos konustun namazı anlat anlat kılma ne anlamı var eeeeeeeee suan bu hukumet escınselelre evlılık kanunu serbest ettı domuz cıftlıgını kuranlara kredı verıyor ama pancara kota koyuyor sen ne yapa bıldınn bır cuval dolusun bos saman gıbı yanlızca gevezelık yaparak konustun ama ıcraat sıfırrrrrrrrrrrrrrrrr ınsllah bır seyler anlamısındır

  33. özgür
    Ağustos 9, 2007, 1:09 pm

    CEBIR KARDEESIM SANA NE YAZSAM BOS KAFAN ALMAZ OLMUS PARTICILIK ADINA KENDINDEN GECMISSIN YANI BIR KÜFÜRLE SAVASMAK ICIN BENDE KÜFRE BULASAYIM ÖYLEMI YANI COK ZALIM BIRINI ORTADAN KALDIRMAK ICIN BENDE ZALIM OLAYIM AMA SIMDI DERSIN KI EVET AMA BEN O COK ZALIM OLANDAN DAHA IYI BIR INSANIOM BENDE ZALIMIM AMA ONUN KADARE DEGIL BEN SANA FAZLA BIR SEY YAZMA GEREGI DUYMUYORUM KARDESIM ALLAH YARDIMCIMIZ OLUR INSALLAH

  34. özgür
    Ağustos 9, 2007, 1:14 pm

    BAK UNUTUM SU DEDIGINI HOCAEFENDI FAIZI DÜZENINI YIKTI COK KOMIKSIN YA KARDESIM FAIZI KALDIRDIMI YOK BIRDE NE YAPTI TANKLARIN ONARIMINI KIME VERDI HANI HOCAEFENDINI HIC SEVMEDIGI ISRAIL VARYA ONLARA VERDI IHALEYI BAK NE KADAR ISLAMCI BIR HOCANIZ VAR ??? BIRDE SUNU UNUTMA BEN SU PARTI IYI BU HOCANIN PARTISI KÖTÜ DEMEDIM KIYASLAMADIM CÜNKÜ PARTICILERIN HEPSI KÜFRE HIZMET EDER BENIM ICIN HEPSI BIRDIR KARDES

  35. Ağustos 9, 2007, 5:17 pm

    ah be kardes sen su dedgın lafla bırkere kul hakkına gırdın hocaefendıden bızzat ben ısıttım bızden oncekı huket bu anlasmayı yapmıs bız bunu yururlukten kaldırdık.ve bunu youtube den erbakan yaz ve tum konusmalarını canlı olarak dınle bakalım ısraılle oyle bır anlasma varmı bunu 2003 deugur dundarda aklıylan hocaefendıyı koseye sıkıtırdı canlı yayında bu acızde ızlıyordu o acık oturumu hocaefendı aynen hayır ole bır munasebet olamaz bızım yolumuz ıslam bırlıgı bz o yasayı suresız kaldırdık bu ıftıra senın gıbı ustun koru ınanlar ıcın atılmıs hocaefendı dıyor hayır ole bır sey yok bır kac ıftıracıda yok attı pekı onu dıyenler yanındamıydı ve gozlen gorulmeden asla zanlan konusulmaz bay cok takva pekı sen bu nu gozunlen gormeden dedın ne olucak senın halın oyle bır sey yoksa kul hakkıyla yargılancaksın bunu bılmezsın belkı ama sen buyuk alımdın dımı hasa yanlıs ettık bu arada bu ayetlerın mealını yazmak kopyalamak yetmmıs gıbı bırazda tefsır etmsıın bu ılmınerde okudun benım dunyada suan tefsır duzeyın mubarek alımlerımız pek az ve ben ılahıyat son sınıftayım medrese tahsıl ettıgım ALLAH CC HZ ıznı ıle tabı ılahıyat son sınıfa kadar yarısını bıle ogrenemedım ve hıc bır ılahıyatcı kuranı kerıme tefsır yapamaz en basıtınden ılahıyat arapcasında uc zaman var sımdıkı gecmıs ve gelecek bır kactanede ara zaman ama emsıle okunmadan bır kelımenın kac koke ayrıldıgını okumadıgı ıcın asla bılemez tabı ornekler artırıla bılır.bırde yav sen ne yapabılıyorsun bak escınsellık yasasını bu hukumet uygumaya basladı ne ıle verılen oylarla eger oylar o kadar onamlı olmasa ehud olmert secınlerden once neden bu hukumetın arkasındayız dıyor.ve neden bu oyları almadan once yapmadılar cunku guc mekanızmaları ellerınde deıldı vehoce efendı YUCE RABBIMIZIN IZNLI ILE ıslam bırlıgını kurdu ve ısraılle kım bırlık yaparsa bız asla yokuz BIIZNILLAH

  36. kudret
    Mayıs 27, 2010, 7:58 am

    sayın kardeşlerim,anladığım kadarı ile sizler başbakanın islam,a bakışını ve yaptıklarını anlatmaya çalışmışsınız.islam kimsenin tekelinde olmayan ve islam adına yapılanlarında iyi ise sevabını,kötü ise günahını yapanlar alır.kimse diğer bir kişinin islama bakışını yarğılamasın.islam dinini bilen ve uygulamaya çalışan kişiler vecibeleri yerine getirmeye çalışsınlar ama yüce dinimizi siyasetle hele iktidar başında olan kişilerle bir tutmasınlar.bu ülkenin islama bakışı başbakanın demesi ile olamaz o siyasetle uğraşan birisidir,islam dini recep tayyip erdoğan,ın tekelinde değildir.ülkenin en önemli sorunuİŞSİZLİK ve EKONOMİ dir.islam,ı kalbiyle yaşayanlar,kul hakkı yemeyenler,fitre ve zekatını verenler,ALLAH,ın izinde gidenler ona kulluk edenlerdir.söz veripde( DOKUNULMAZLIKLARI KALDIRMAYANLAR)değil….. saygılarımla

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: