Hepimiz hristiyanız (!)DIYORLAR

Dün Malatya’da bi kitapevi basıldı ve üç kişi öldürüldü.Daha sonra

 saldırı düzenlenen yerin hrsitiyanlara ait bir yer olduğu anlaşıldı.

Öldürülen kişi sayısı üçtü.Bunlardan ikisi önceden Müslüman olan iki Türk.

Diğeri ise Almandı.Türkiye Protestan Kiliseleri birliği yetkilisine Alman vatandaşı birinin

orada ne aradığı sorulunca cevap alınamadı.

Muhakkak ki yapılan iş bir cinayettir.

Özellikle insanların boğazlarının kesilmesi hoş karşılanamaz.

Ama bu olaydan sonra akla bazı sorular geldi.Ve özellikle Türkiye Protestan birliği yetkilisin yaptığı açıklamalar dikkat çekiciydi.

Öldürülen kişilerden biri memleketi Elazığı’da İslam kurallarına göre toprağa verildi.

İşin garibi ise babası bile oğlunun hristiyan olduğunu bilmiyordu.

Kanal 7 görevlisinin oğlunuzun hristiyan mıydı sorsuna tepkili bir şekilde:

-Asla,alakası yok.. diye biliyordu.

Bence çok üzücü bir olay.Muhtemelen o baba oğluna İslama dair bir şey öğretmemişti.

Öğretmişse bile İslamdan çok İslam sandığı şeyleri öğretmişti.

Sağlıksız din eğitimi alan ya da hiç din eğitimi almayan

yani tabiri caizse Kültür Müslümanı/Gelenek Müslümanı diyebileceğimiz kişilerin

din değiştirmesi veya ateizmi benimsemesi çok şaşılacak şeyler değil.

Zaten Müslüman olduğu (kendini müslüman zannettiği) süre içinde de taklidi imana sahiptir.

Türkiye protestan kiliseleri birliği yetkilisi şok açıklamalar yaptı.

Ölen kişiler için Türkiye de ilk defa kanımız akıtıldı,

onlar Türkiyenin ilk protestan şehitleri,artık öldürülüyoruz gibi şeyler söylemesi

dikkat çekiciydi.Daha sonra Türkiyede kendilerinin leketildiğini

bunların kasıtlığı yapıldığını,kendilerine misyoner denilip kötü bir imaj çizildiğini

oysa kendilerinin dinlerini yaşamak isteyen kişiler olduklarını ima etti.

Ardında Müslüman mahallesinde gerekirse salyangoz satarız dedi.

Bugünlerde elime geçen ve bedava dağıtılan bir kaç kitapta da

misyonerlik konusu ele alınıyor.Kitapta Milliyetçi ve İslami kanadın

Hristiyanlar aleyhine kamuoyu oluşturdukları

ve  bu şekilde hristiyan düşmanlığını ayakta tuttuklarını iddia ediyor.

Yanlız öyle görünüyor ki bu olaydan sonra hristiyanlara karşı kamuoyunda

yumuşama yaşanacak.Onlarında insan oldukları,dinlerini yaşamak istedikleri,

Yıllardan beri kardeşçe yaşadığımızı falan söyleyip duracaklar.

Üstüne bir de hepimiz hristiyanız pankartlı bir gösteri düzenlenirse iş tamam olur.

Böylece tehlikenin farkında mısınız diye işe başlayanlar ve misyonerliği destekleyen ADD (Atatürkçü düşünce derneği) başkanı mutlu ve mesut olur.

Reklamlar
  1. per_la_liberta
    Temmuz 7, 2007, 12:36 pm

    Yazıda da belirtildiği üzere bu tür oyunların üstesinden ancak imanımızı sağlamlaştırarak, islamı tanıyarak gelebiliriz. İmanımız pamuk ipliğine bağlı oldugu sürece şeytan ve dostları bizleri yoldan çıkarmaya devam edecektir.

  2. cansay
    Temmuz 11, 2007, 10:09 pm

    Çok canice olabilir ama iyi ki öldürülmüşler.

  3. aslan aslan
    Temmuz 12, 2007, 8:16 am

    ne düşünce dernekleri hepsini deşarkasında masonlar çıkar.biryerisoymakmı istiyorsan bir dernek kur birini yokmu etmek istiyorsun bir dernek kur.yani sözün kısası dernekler kesinlikle düşünülmesi
    gereken yerlerdir

  4. yusuf
    Temmuz 26, 2007, 1:59 pm

    herkez kendini biliyor oldurmelerine gerek yoktu ama şuçluydular ben kendimi biliyorsam ben dinimi kuran ı muhamed (sav)Allaha ibadet ediyorsam ben kendimi ve nevsime hakimsen kimse beni kandıramazzzzz

  5. Ocak 24, 2008, 8:35 pm

    işte ben bunu hazmedemiyorum nasıl olurda müslüman bir türk oğlu ben hristiyanım hepimiz ermeniyiz hrantız diyebiliyor,dünyadaki en mükemmel manevi anlayış olan dinimiz müslümanlığı red edebiliyor,doğmadan önce seçme şansım olsa bile zengin bir abdli hristiyan deil fakir bir türk olarak dünyaya gelmeyi tercih ederdim

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: