Refah Partisi Necmettin Erbakan Bilinmeyen gerçekler

Milli Görüş Refah Partisi Prof. Dr. Necmettin Erbakan  Hakkında Videolarımız

Hak gelecek Batıl Düzen Çökecek Allahın İzniyle Selamlar Olsun

Hak Yolunda Mücadele eden Kardeşlerımıze

Refah Partisi Gerçeği Bilinmeyen gerçekler Milli Görüş

Refah Partisi 28 Şubat Darbesinin Gerçekleri
28 Şubat Darbesi Turkıyede Muhafazakar İslami topluma Yapılmıştır

Prof. Dr. Necmettin Erbakan – Laikliğin Gerçek Tanımı

 Necmettin Erbakan – Kıbrıs (Bana Ne Amerikadan)

Prof.Dr.Necmettin Erbakan-D8 Müjdesi-Siz Hangi Galaksideydiz

Prof. Dr. Necmettin Erbakan – Ey Millet Ne Zaman Uyanacaksın

  1. slm
    Temmuz 7, 2007, 2:05 pm

    NE SALLIYORSUN KARDES SN NE BICIM ULKE EVLADISIN SENIN ULKENIN BORCUNU ATATURKTEN SONRA ODEYEN ILK VE TEK DENK BUTCE KURAN SSK YUZDE 256 BAGKURA YUZDE312 ASGARI UCRETE YUZDE 112 ZAM YAPAN SEINI DISARI BEGIMLILIKTAN KURTARARN INSAN GIBI ONURLU YASAYI SAGLAYAN CANINI BIZIM BU GUZEL VATANIMIZ ICIN HARCAYAN BU GUZEL INSANA ATTIGIN IFTIRA SANA NE KAZANDIRIYOR YAHUDI OYUNUNA GELME

  2. slm
    Temmuz 7, 2007, 3:26 pm

    SAOLASIN BENIMISLAM KARDESIM BU SITEYE DAHA YENI DENK GELDIM TABI ALLAH CC HZ IZNI ILE BU ICIMIZDEKI SABATAYLAR HEPSI SEREFSIZ AMA BUDA ALLAHU TEALE HZ BIZE SUNMUS OLDUGU BU FANI DUNYADA INAN VE INANMAYANLARI ORTAYA KOYAN EN BUYUK AYRIM KARSILIGIN ICIN ALLAHU TELA HZ SENI VE TUM DILEDIKLERINI EFENDMIZ SAV HZ HURMETINE IMAN EHLI UZERE SONSUZA DEK NASIP KILSIN

  3. Temmuz 9, 2007, 6:33 pm

    BİSMİLLEHİRRAHMENİRRAHİM ERBAKAN hocaefendinin gercek yüzü.hocaefendiye bunca iftiralar.bunca yasaklamalar sucu sadece islam birliğini kurmak istemesi ve dünyada var olan siyonist sistemi yıkmak cunku yahudiler sunu bliyorlarki islam dunyası bırlesırse dunyadaki siyonistler ıcın yıkılıs başlayacak.her sey hocaefendinin guc mekanizmalarının başına gecmesini onlemek. yazikki su gecici oyundan ibaret olan su dünyada biraz para biraz makam karsılğı munafıklık yaparak dini yıkmak isteyenlere.hocaefendi ALLAHU TELE hz izni ile suan basta olsaydı bu melunlar mumkunmuydu ırakı vursunlar iranı itaat altına alamaya calıssınlar hoca efendi cıkıyor ben imza atmadım.munafıklar dıyorkı hayır attım nerden bılıyorsun MGK ya sendemi girdinde gordun maksat iftira at gercek olmasada suphe uyandırsın.ey gafiller dunyadan en zengin olan karunda gecti ama simdi yok bir gün sizlerde yok olacaksınız.bu yazdıklarımızı daha ıyı analasılması ıcın bır kac ornek verelım.RP partisinin yukselısını onlemek icin 1996 da atinada bill kilinton onderliginde yahudiler bir toplantı yaptılar bu toplantıya turkiyeden turk iş tusıad katıldı ve alınan 14 tane karar yayınlandı bunlar ırkı emperyalizmin dünyaya hakim olmasını saglayacak maddelerdı.birkactanesini zikredelim.1.ERBAKAN bastan indirilecek 2.parti ikiye bolunecek 3. birden fazla dini savunan parti kurulacak……… 14.bu maddelerde basarı saglanamazsa turkiyeye savas acılacak.cunku herne sartla olursa olsun islam birligi D8 lerin onune gecilkmesi gerekir.ve bunun icin dugmeye basıldı.bu zavvalıu bazı gafiiler hocanın kendilerine sunmus oldugu faizci sistemi yıkarak insan gibi kole degil onurlu bir yasamı hemen unuttular atılan iftiralara kanarak kendi egemenligini
    siyonitlerin ipine verdiler.hocanın 10 aylık icraatleri: 27 haziranda hukumet kuruldu 2 gün sonra memura zam tabi siyonistlert ve donmeler dalga geciyorlar oara nerdede zam yapacak.sunu bilmiyorlarki EFENDİMİZ (SAV) BUYURDUGU GIBI FAİZİN her cesiti ayaklarımın altındadır hadisi serifi ve ayetı kerımelerle sabit olan faiz yasagına uyarak yahudiye giden 14 milyar doları.5 mmilyar dolar zarar eden kitleri kara gecirerek 7 milyar dolar ve kaynak paketleri ile bir kurus zamsız bır kurus vergısız 3 asamada toplam %112 asgari ucrete zam tabi diger ekonomık gelismelerı soylemeye gerek yok cunku turkıye islam birligine onculuk etmezse kafir birligi karşısında pek önemli degil bunu bilen hoca efendi tek çare islam birliğinin kurulması diyor.bunu bılen yahudiler hemen kaleyı ıcten feth etmek ıstedıler yenılıkcı haraket olarak ortaya cıktılar.ve ALLAHU TEALENIN IZNI ILE hakım olamadılar bunu uzerıne ıkıncı plan olan partının ıkıye ayrılması planına gecıldı ve bunun ıcın 1989 dan berı ısıtılan recep erdogan tam onlara gore bıcılmıs kaftan makam sevgısı her seyi bır kenara bırakacak kadar onemlı olan su gecici fani dunyada tam da ona gore bir makam.ve meshur DAVOSA CAGRILARAK yahudi abileri bak eger dedıgımızı yaparsan sana dunyalık makamları acarız yok ERBAKAN gibi sorun olursan hayat boyu seni rahat bırakmayız cekerız kulagını.ee makam bu.din bir anda unutuldu ve kuklalık baslamıs oldu bunun kanıtı : youtube girin recep erdoganın kndı konusmasını bızzat siz dinleyin ve benim dinlediklerım aynen soyle dıyor BOP UN BASKENTINI DIYAR BAKIR YAPACAGIZ BOP nedemek buyuk ısrailin arzı mevud topraklarını kurarak yehovanın (bizdeki yaratıcı demek) onlara sonsuza dek dunya ımp.hukumranlıgını vermesi icin gerekli olan görevleri.bunuda erdogan artık çekinmeden söylüyor.bir kaç örnek daha hocaefendinin döneminde yılda resmi rakamlara göre 16000 hafız çıkıyordu.tayibin ilk dönemlerinde bu rakam 7000 ne düştü şu an3000 dolaylarında.bir başka örnek hüseyin çeligin açıklamasına göre 2006 da 12tane İHL kapatılmış durumda.yahudi oyununa kapılan garip fakir MEHMET AGA hocanın döneminde asgari ücretin hepsiyle 41 tane mutfak tupu alınıyordu. buda 1600 YTL demek suan asgari ucretın hepsiyle 10.5 tane mutfaktupu alınıyor pekı sımdı kybeden HOCAEFENDIMI OLDU YOKSA BU HALK MI kaybeden sıızsınız uyanın artık uyanın . tabı ancak hidayet ALLAHU TEALE HZ dendir insaalh ben dahil ALLAHU TELEALE hz nin tum diledıkleri EFENDİMİZ (SAV) nin HURMETINE hidayete erenlerden oluruz.biizniilehi teale zafer inanlarindır zafer yakındıryakındır

    • Eylül 5, 2009, 8:39 pm

      neden olamaz mı ne kadar tranıyosun kı onu da ıftıra dıosun bu dunyada bosa dmemısler ya hocadan yada hacıdan korkacaksın dıye…bu dunyaada kendın baskasına guvenmek bnce yanlıs tır

  4. arif
    Temmuz 11, 2007, 12:44 am

    KARDEŞLERİM ERBAKANI BAYADIR TANIYORUM VE COK SEVİYORDUM AMA GECEN BİR MİTTİNKTE KONUŞMASINI DİNLEDİKTEN SONRA BU FİKRİMDEN DÖNMEYE BAŞLADIM BAKIN MİTİNKTE NE DİYOR RECEP TAYIP ERDOGANA OYVERENLER CEHENEME BİLETLERİNİ ALIYOR DİYO YA BUNU NASIL KARAR VERE BİLİYOO BU FİKRİ NEYE DAYANARAK SÖLÜYOR BAKIN BENDE SEVİYORUM ERBAKANI MÜSLÜMAN OLDUGU İÇİN ALLAHI SEVDİGİ İÇİN AMA BÖLE BİR SÖZ SÖLENİRMİ BE KARDEŞİM NE YANİ AKP OY VERİRSEK CEHENEME RF PARTİSİNE VERİRSEK CENNETEMİ GİDİCEZ İYİ O ZAMAN NAMAZ NİYE KILALIM Kİ RFP NE VERELİM OYUMUZU HEMEN CENNETE GİDELİM YOK BE KARDEŞİM BÖLE SACMALIKMI OLUR ERBAKAN HOCA EFENDİYE SAYGISIZLIK YAPMAK İSTEMEM AMA BÖLE KONUŞMASINI KINIYORUM SONUCTA O AKP SENİN TALEBELERİN EGER AKP YANLIŞ Bİ PARTİYSE BU ERBAKANIN SUCUDUR YANİ KENDİSİ SUCLAYAMAZ KENDİN YETİŞTİRDİN SAYGILARLA ARİF AKSOY

    • mehmet
      Kasım 12, 2009, 9:45 am

      erbakan hoca biletini kesmek demekle orada mecazi bir anlam kullandığını zannediyorum ve kimseye zorla oy verilmez zaten ama rp zamanında türkiyenin en parlak hali olduğu net ve ortada bunu herkez görmelidir ayrıca milli görüş gömleğini çıkaran kişi ortada kıbrıs tavizi veren ortada türkiye yi hiçe sayanlar ortada ayrıca erbakan ın talebesi demek ona benzeyecek anlamına gelmez her insan farklıdır türkiye elden gidiyor kardeş

    • Temmuz 15, 2010, 9:43 am

      degerli kardeşim erbakan hoca sp oy verirsen cennet akpye verirsen cehennem diye bir söylemde bulunmadı söyledigi şudur arif kardeşim hangi parti siyoniste yardım ederse cehenneme koşar demiştir ak partili kardeşlerimzunutmasın 2009 da konyada israil ucakları 1235 defa filistine sorti yapmıştır sizcekac tane bomba yagmıştır filisti 5 yaşındaki cocugun üzerine bununvebali şuanki hükümetindir veona oy verendir evet erbakan hocamızın hataları olmuştur ancak unutmayın şuan onun vesilesiyle türkiye ve dünya siyonisleri tanıdı lütfen biraz insaflı olun slm

  5. Temmuz 11, 2007, 11:37 am

    slm arıf kardes anlayamadıgım bır sey var senn nasıl olurda boyle konusuyorsun anlamak guc.hatan nerede bılıyormusun dıyorsunkı o ERBAKAN hocaefendinin talebeleri suc kendının boyle bır sacmalık olmaz nedenide su eger erbaken hocanın elınde mı ınsanların gunah ısleyıp ıslememesı boyle olursa hasa hoca ılahlık makamına gırmıs olur ben sana bır ornek vreyımbilgın gıbı HZ NUH A.S oglu kenan ayetı kerıme ıle sabıttır ALLHU ZUL CELAL HZ kafır gıttıgını bıldırıyor pekı senın dusuncenle yola cıkarsak peygamber oglu kafır gıttıyse o zamaqn suclu hasa HZ NUH AS. boyle bır sacmalık olmamaz kısının hıdayete erecegıne yda hıdayetten yoksun olacagına ancak ALLHU TEALE HZ karar verır yanı hocaefendının talebesıymıs suclu hocaymıs ıyı yetıstırememıs boyle bır ınanc olurmu bırak erdoganı hocanın dahı garantımı ımanla bu dunyadan goc edecegı.bır baska ornek daha bu kendı yasadıgım.biz hafızlık yaparken yaklasık 110 kısı kadardık ve bızım hocamız 53 yasında hafızlıgı bıtırerek sonra arapca okuduktan sonra hocalıga baslıyor hocamızı gordugumuzde nur yuzlu bır ınsandı eger hoca ıyı oldugundan dolayı butun talebelerı ıyı olmus olsaydı suan benım bazı talebe arkadaslarım tanıyorumkı beraber hafızlık yptıgımız halde sunan gayrı mesru yoldalar yıne aynı talebe arkadaslarımdan bır cogu gece tehheccud namazına kalkıyor ve sabah namazına kadar zıkır cekıyor burdan su sonuc cıkar ınasan ne yaparsa yapsın ıyılık yada kotuluk yetıstıgı hocadan okuldan vs.. olmaz ancak ve ancak kendı cüzi iradesıyle gerceklesır

  6. Temmuz 11, 2007, 11:55 am

    hoca efendı AKP ye oy verenlerın cehenneme gıdeceklerını soyluyormus gelelım o meseleye.soyle dusunun hıc bır ınsan bılındıgı gıbı bır baskasını cennete yada cehheneme gonderemez.farzedelımkı hoca boyle bır sey demıs bu yuzden ıste oy vrmıcem vs.. gıbı konusmalar pekı erdoganın yaptıklarını bır dusunun ve akıl terazısıyle kıyaslayın.adam 1 hazıran 2005 te zınayı suc olmaktan cıkardı.ekım 2004 de ıraklılar terorıst dedı ve devam ettı duası soyle erdogan dıyor ben amerıkan askerlerıne dua edıyorum ulkelerıne sag salım gerı donsunler.pekı sızce bır musluman bıbasbakan kafırlere dua edebılırmı hmde muslumanları ıyı oldurmelerı için.huseyın celıgın acıklamasına gore 2006 yılında 12 tane İmamHatipLisesi kapanmıs.devlet bakanı acıklasına gore ıncırlık hava ustunden 4900 adet ıraka sortı duzenlenmıs.suan domuzlar ciftlıklerıne kredı ve kasaplarda satısı serbest hale getırdı.apoya sayın abdullah ocalan dıyor sehıtlere kelle.kendı oglu amerıkada okuyor bızım gıbı garıp aıle cocuklarına askerıye yan gelıp yatma yerı degıl dedı.ve ogluna yaklasık 1.5 tırılyona gemı aldırıyor.pekı ALLAH CC RIZASI ICIN DUSUNUN bunca kotulugu kenara bırakıp unutuyoruz.hoca soyle dedı boyle yaptı ben ona oy vermem pekı buna oy verınce butun yaptıklarından oy verenlerde sorumlu aynı sekılde hocaya oy verenler ve bır baska partılre oy verenlerde aynı sekılde sorumlu.erdoganın daha cok kotuluklerı var ama sımdılık bu kadar yeter cunku yazı cok uzun oluyor.simdi hoca o lafı dedı dıye yerden yere vurun bunca ıslam kardesımız zulum ceksın amerıkayla bırlıkte bızde oldurulmelerıne ortak olalım erdogana geldıgınde hıc gundeme getırmeyın.getırmeyın bakalım bunlar karsılıksız kalıcakmı onların basına gelenler bızlerın basına gelmıcek dımı

  7. Temmuz 13, 2007, 5:17 pm

    SLM HERHELDE MUHAMMED ARKADAS SEN ESPİRİ YAPIYORUN BU SENIN BASBAKANMI ISLAMIYETI DUNYAYA YAYACAK.BIR KAC ORNEKLE ISLAM ICIN CALISTIGINI YAZALIM.PİYALE KURAN KURSUNU YIKARAK HEMDE 9. CUMHURIYET SAVCILIGININ YIKTIRMAYI DURDURMA KARI ALMASINA RAGMEN.DOMUZLARI AKASPLIK ET YAPMA IZNI VEREREKMI ? 1 HAZIRAN 2005 TARIHLI ZINAYI SUC OLMAKTAN CIKARAN KANUNU CIKARAKMI ? EKIM 2004 DE AMERIKAN ASKERLERI NE ULKELERINE SAG SALIM DONMELERI ICIN DUA EDEN IRAKLI MUSLUMANLARA TERORIST DIYEREKMI ? PEKI BU BASBAKAN KIME DUA EDIYOR KAFIRLERE NEDEN IRAKLI DIN KARDESLERIMIZE DAHA IYI ZULUM YAPSINLAR DIYE ? 12 YASINDAN KUCUKLERE KURAN OKUNMASININ HALA YASAK OLMASIYLAMI AMA YAHIDI VE HIRISTIYAN COCUKLARI YASI KAC OLURSA OLSUN DINLERINI OGRENIYORLARDI ? BUSENEKI MUFREDTI SOYLIYEYIM SOSYAL BILGILER 119 SF DA DINI BAYRAMLARIMIZ ILK DEFA BIR HUKUMET TARAFINDAN 3 E CIKARILDI RAMAZAN BAYRAMI KURBAN BAYRAMI VE PASKALYA YORTUSU YANI HIRISTYAN BAYRAMI ? PEKI 2006 DA HUSEYIN CELIKIN SOYLEDIGINI SOYLUYORUM 12 ADET IMAM HATIP LISESI KAPTMIS PEKI NE DIYE OY VERDIN IMAM HATIPLERE OZGURLUK GELSIN DIYE PEKI BUNLAR NE YAPTILAR 12 ADETINI KAPATTILAR BIZ ACMASINI BEKLERKEN BOYLE YAPTILAR.TAYYIP BUYUK ISRAIL PROJESININ BASKENTINI DIYARBAKIR YAPCAZ DIYOR YOUTUBE DEN IZLEYEBILIRSIN BIZZAT SENIN BASBAKANIN KELIMELIRINI YAZDIM.SAKIN BANA SUNU DEME GUCU YETMIYOR BU ZINANIN SERBEST EDILMESINE IRAKIN VURDURULMASINA DOMUZLARA KSAPLIK ET SERBESTLIGI VERMEDE KILSE ACIP KURAN KURSU YIKTIRMAYA GELINCE GUCU YETIYOR DIMI ! VE DAHA BIR COK SEY HIRISTIYANLARA HIZMET ETMISKEN SEN KALKMIS ISLAMIYETTEN DEM VURUYORSUN AKLIMA 2002 SECIMLERI GELDI BIRDEN O ZAMANDQA SIZIN BEYINLERI SOYLE YIKADILAR HELE BIR TEK BASINA GELSIN BAK NELER EDECEK HER SEYI KALDIRACAK AMA TEK BASINA GELMEZSE GUCU YETMEZ HAAAAA . PEKI SIMDI NE DIYORSUNUZ BAK O ZAMAN YAPMADI SIMDI YAPCAK KIMI KANDIRIYORSUNUZ. BU YAHUDI AJANLARININ LAFLARINA KARIN TOK ALMIYOR BE COK YEDIK YER KALMADI.ALLAHU ZUL CELAL VE GADDES HZ. BASTA SANA BANA VE TUM DILADIKLERINE EFENDIMIZ SAV MİN HURMETINE KABUL ETSIN BIRAZ AKLINI KULLAN INSLLH YAHUDI BASNI IL

  8. hsn
    Temmuz 14, 2007, 4:06 pm

    sorry?

  9. ahmetzengi
    Temmuz 16, 2007, 9:04 pm

    Yorumunuz Onaylanmadı

  10. ayşen
    Temmuz 16, 2007, 10:00 pm

    ESSELAMUALEYKUM,4.5 seneyi süper özetlemişsin.Tebrik ederim.Anlayana sivri sinek saz,anlamayana davul zurna az.

  11. selin
    Temmuz 17, 2007, 2:35 pm

    necmettin erbakan

    bu adam hakkinda hicbise söylemeye gerek yok bence

  12. Temmuz 17, 2007, 7:46 pm

    COK SAOLASIN AYSEN KARDES VE SELIN KARDES HAK YOLU GORDUGUNUZDEN ALLAHU TEALE HZ RAZI OLSUN

  13. esra
    Temmuz 18, 2007, 7:12 pm

    s.a şunu söylemem gerekiyor biz millet olarak çok nankörüz erbakan hocamızın değerini öldükten sonra anlamyız inşallh çünkü bir ırak afganistan olduktan sonra bu adamın ne kadar değerli oldunu anlayacaksınız ama herşey için çok geç olacak BUNU GÖRÜN ARTIIIIIIIK BİR KERECİK OLSUM ŞU MÜBAREK KAFANIZI ÇALIŞTRIN

    • Eylül 5, 2009, 8:45 pm

      coğunuz bosa konusuyo bosa.bırakın artık bu konusmaları.kabuğunuzu kırında dunyaya donun hepsi bırbırınden berbat.basımıza gelenlerın hepsı az cok bısıler goturmusler solesenıze bana basımıza gelenlerın hangı bırı yememıs bu ulkeyı

  14. Muhammed
    Temmuz 18, 2007, 11:03 pm

    ARKADASLAR KENDINIZE GELIN LUTFEN! BIR KONUSUN BIN DUSUNUN! ERBAKAN HOCA YILLARIN HOCASI. ERBAKAN HOCANIN SIZIN KADAR ILMI YOK MU DA ONU HAKSIZCA ELESTIRIYORSUNUZ? ALLAH’TAN KORKUN! HAKSIZLIK ETMEYIN! BIR KONUSUN BIN DUSUNUN! SIZ BIR KONSERE VEYA BIR MACA MILET ALDIGINIZDA MACA VEYA KONSERE GIRMIS MI OLUYORSUNUZ YOKSA GIRMEK ICIN YETKI (ICAZET) MI ALMIS OLUYORSUNUZ? SUAN CEBIMDE OTOBUS BILETI VAR AMA OTOBUSE BINMIYORUM. MUSLUMANLAR CEHENNEME GIRMEYECEK MI? GUNAHKAR MUSLUMANLAR ELBETTE GIRECEK. O HALDE DOMUZ ETINI KASAPLIK ET SAYARAK TURKIYE’DE SERBEST KILAN, ZINAYI SUC OLMAKTAN CIKARAN, ESCINSELLERIN DERNEK ACABILMELERINI SAGLAYAN, IRAK’A BOMBA YAGDIRAN ABD’YE INCIRLIK USSUNU ACAN AKPLILER GUNAHKAR OLMUYORLAR MI? TABIIKI GUNAH USTUNE GUNAH INSANI CEHENNEME YOL ALDIRIR, CENNETE DEGIL. AMA ERBAKAN HOCA HAFIF SOZ KULLANMIS VE ‘YOL ALIR’ YERINE ‘BILET ALIR’ IFADESINI KULLANMIS. AMA BIZIM MEMLEKETTE DOGRU SOYLEYENI DOKUZ KOYDEN KOVARLARDI DEGIL MI?

  15. Ozgur
    Temmuz 20, 2007, 1:41 am

    Merhaba Sevgili Arkadaşlar,
    Sayın Erbakan’ı 1-2 aydır tanıyorum. Daha önceden de tanıyordum aslında ama işbirlikçi medyanın tanıttığı şekilde -haşa- “vatan haini, bölücü” olarak tanıyordum. Ve hatta partileri kapatıldığı zaman sevindiğimi hatırlıyorum. O zamanlardaki sevincim şu an kahır halini almış durumda. Son zamanlarda Hocamızın ESAM konferanslarına bizzat katılıp, gerçeklerden biraz olsun nasibimi aldım. Burada 28 şubat filmlerini seyredince de kafamdaki sır perdeleri aralandı. Türk milletinin, bu medya tarafından nasıl narkozlandığını görmek ve vaktimizin git gide daraldığını görmek beni kahrediyor. Bu medya o kadar başarılı olmuş, Milli Görüş’ü öyle bir tanıtmış ki; “Saadet’e oy vereceğim” dediğimde etrafımdaki insanlar dalga geçtiğimi sanıyorlar. Benimle alay ediyorlar. Ben de bıkmadan usanmadan oynanan oyunları anlatmaya çalışıyorum ama 3 yaşında, elma şekeriyle kandırılmış çocuklar gibi ezberlerindeki partiye oy vermekten Onları caydıramıyorum. Anket sonuçları da canımı sıkıyor. Ümidimi yitirmemeye çalışsam da baraj korkusu içimde vesveseler yaratıyor. Bu mübarek gecede duam: Allah’ım 22 Temmuz’da vatanımız-milletimiz-dünyamız için hayırlı bir sonuç çıkart. Erbakan Hocamıza da daha uzun ömürler ver.
    Saygılar sunarım…

  16. Temmuz 20, 2007, 4:38 pm

    SEVGİLİ OZGUR KARDES SENI ALLAHU ZULCELAL OYLE BIR HIDAYET VERMISKI KELIMLER IZAH EDEMEZ EFENDIMIZ SAV HZ.DINI TEBLIG EDERKEN NASIPSIZLER DALGA GECIYORLARDI BIRAK GECSINLER DERECELERIMIZ YUKSELIR BIIZNILLAH.VEDE BARAJI GECMESEKTE ZAFER ALLAHU TEALEDANDIR DILEDIGI ZAMAN GERCEKLESIR.BIZLER ANCAK SEFERDEN SORUMLUYUZ.SERIAT ILLA BU ZAMAN DILIMINDE GELCEK DIYE BIRSEY YOK GECMESEKTE MEVLA CC HZ CIHADIMIZI KABUL ETSIN BEN OLDUGUMDE SU SORGULARDAN SORULMIYCAM BIIZNIILLAH ZINAYI SUC OLMAKTAN CIKARMAKTAN IKI TIRILYAN YEDIYUZMILYAR HARCAYARAK KILISE YAPTIRMAYA VESILE OLMADIM 16 TANE IMAM HATIP KAPATTIRMADIM. IRAKTAKI BACILARIMIIZIN IRZLARINA GECIRMEDIM.ISLAM BIRLIGINE KARSI GELIP AVRUPA BIRLIGINE KOPEK OLMADIM BUNLARIN HEPSINI KARA PARTIYE OY VEREK YAPMADIM ALLAHU ZULCELAL HZ HURMETI VE RAHMETIYLE SAADETE VERCEM VE KAFIRLERE KARSI SAVASA BU SEKILDE KATILCAM ZAFER INANLARINDIR ALLAHU TEALE HZ KABUL KOLAYLIK VE SABIR VERSIN ZAFER INANLARINDIR MEVLA TEALE HZ IZNI IE ESSELEMU ALEYKUM Hakka ınan dın kardeslerım yuregını felah tut sevgılı dava kardes ozgur asmasakta bız kafıre hızmet etmıyoruz

  17. coşkun
    Temmuz 21, 2007, 7:38 am

    Biz Milli görüş sahibi olanlar sadece Allah c.c. rızası için çalışıyoruz. Biz seferle görevliyiz zafer Allah tandır.Biz Hz. İbrahimin ateşini söndürmek için ağızımızla su taşıyoruz. Birileri de ateşe karga misali ateşe ot taşımaya devam edecektir. Bu kıyamete kadar böyle.

  18. Burak
    Temmuz 22, 2007, 11:15 pm

    Beyler, bayanlar.Hocanın “cehenneme bilet keser” sözlerini galiba medya ağzı ile yorumluyorsunuz.Bakın Hoca gerçekte ne diyor?”İsrail, Filistini cehenneme çevirdi.Amerika,Irak’ı cehenneme çevirdi.Sıra Türkiye’ye geliyor.Bunlar Türkiye’yi cehenneme çevirecekler.Sakın cehenneme bilet kesmeyin.”Şimdi işin aslını anladınız mı?Ama bazı gizli güçler(ki biz bu gizli güçlerin kim olduğunu çok iyi biliyoruz) halkı Hocaya karşı düşman etmek istiyor ve sözlerini çarpıtıyor.

  19. Temmuz 23, 2007, 5:07 pm

    saolasın burak coskun ve dıger hakkı mıllı goruscu dın kardeslerımız ALLAHU ZUL CC HZ emanet olun

  20. Temmuz 24, 2007, 10:39 am

    yahu kardeşim siz şu AKPye oy verenler allah aşkına bir düşünün herşeyi bütün yaptıklarını bıryana bırakalım BOPnedemek israilin hedeflediği ülkeleriele geçirmekiçin kurulmuş bir proje bunun içinde türkiyede var tabi buna eş başkanlık yapan biradamı başa getirdiniz allah bizleri korusun şu önümüzdeki 1 yıl içinde neler olacak aa erbakan budefada haklı çıktı diyeceksiniz pişman olup doğruyu bulmanız için ALLAH bir şans daha verir İNŞAALLAH SİZLERE EY AKP LİLER

  21. arif koçak
    Temmuz 24, 2007, 8:14 pm

    sadece tek bişey var kayıp trilyonlar nrede

    • mucahıt
      Eylül 14, 2009, 12:53 am

      ırfan kardesıme hıtaben
      selamun aleykum kardesım ırfan hocam hakkondakı yazıylarını okuyorum ornegın akep ye verılen oy ıcın cehennemlık konusu hocamın herzamankı cumlesı turkıyede 2 sıyası fartı vardır bunlardan bırısı mıllı gorus gıgerı ısee dıger partılerdır turkıye ve dunya muslumanlarıyla dost olan hıc bır sıyası partııı allah v e allah rasuluna layık kullar degılsır ve cennet yuzu gormeyeceklerdır bugune kadar akp ve dıgerlerı ıslam alemı adına ve dunya ezılen mazlum halk lara ne gıbı yardım ettmıt

      arııal sarona benım dostum dıyen bır lıder benım lıderım olamaz vatan topraklarını suda n bahanelerle peskes ceken bob ( BUYUK ISRAİL ORTADOGU SOZCU ES BASKANI ) BENIM LIDERIM OLAMAZ O KISI VE ona oy verenler lıderlerıyle beraber hasrolunacaklardır ben bundan korkar ve buna gore hareket ederdımmmm allah emenet olll

  22. Temmuz 24, 2007, 10:09 pm

    vay arıf kardes sen cok zekısın anlasılan senın basbakının oglu amerıkada okurken bıldıgın uzere burslu okuyordu turkıyeye geldı yaklasık 6 tırılyona gemı aldı bu paralar nereden. bak sana bıraz hesap recep ın maasını 15 mılyardan hesap edersek yok ama bır senede 180 mılyar 10 senede 1tırılyon 800 mılyar yapar yanı tum parasını bırıktırse yınede yarısına ulasmıyor .pekı o nerden aldı evvelıyatında sımıt atıyor ıdı bu basbakan bunu 2002 secımlerınden 2 3 gun once bır acık oturumda denız.b. tartısırken kendısının evvelınde sımıt sattıgını soyledı ben kendı kulaklarımlan ısıttım ve gordum.bu recep bu paraları nerden aldı sence maasıyla falan demekendınden baska kımse ınanmaz bak kartel basının dedıklerı masalları sureklı tekrarlayıp duruyorsun bu hoca ne suc ısledıde boyle muamele goruyor basta yahudı basını ve sızın gıbı yanlızca onları ızleyıp okuyanlar yav sıze ne gordugunuz nede gorecegınız zamları yaptı kasılıgında bır kurus zam yok bır kurus vergıbunların karsılıgında ulkeyı soyup sogana cevıren su aydın doganın turgay cınerın pıslık yalanlarına kanıp hoca efendıye utanmadan hırsız damgası vuryorsunuz asıl bu ıftıraları okudugunuz dergı gazete ve tv lere hıc bır sey demek dusunmek aklınıza gelmıyor yaptıgı zamaları nankorluk edıp unnttuysanız bır tekrar hatırlatalım ssk ya% 256 bagkura % 312 asgarı ucrete % 112 alım gucu ıse asgarı ucerete yaklasık 18 tup alınırken 10 ayın sonunda 41 tup alınıyor su ıse 10 tupe dusmus durumda senın super basbakanın sayasınde bundan once ecevıt ve yandasları 13 tupe dusurmuslerdı umarım bır seyler anlatmıstır bu yasanalar sana bak recep e. kocun gelırını %1200 artırdı yıllık kazancları 36,5 mılyar dolara yukseldı tusıadda malını en az artıran yahudı usakları 7 kat artırdı ve bu hukuetı suan yere goge sıgdıramıyorlar neden sıgdırsınlarkı 80 yılda 3,5 mılyar dolar yıılllık cıroya ulasmıslardı suan ıse 36,5 mılyar dolara cıkmıs durumda yanı ortalama 800 senede kazanacakları parayı 4,5 yıla kazandılar bıldıgın gıbı onların ımanları para onlar ıcın olum yok dunyaya kazık cakacaklar onlar ovuyr dıye sen neden ovuyorsun su hukumetı bır dusun soyle sonra cvp ver cevabınıda beklıyorum bak kac tane arkadas ALLAH CC HZ razı olsun sen ve senın gıbılerı dondurmek ıcın cabalıyor karsılıgında senden bır ucret vs.. bırt sey talep etmıyorlar ınsllh anlarsın ESSELEMUALEYKUM

  23. nur
    Temmuz 25, 2007, 10:24 am

    bakın kardeşlerim erbakan hocaBİLM ADAMIDIR.KAYIP TİRİLYON yada idda edildiği gibi ortalıkya kayıp altın falan yok.iyi dinle kardeşim.hoca Aachengibi çok önemli bir üniversitede,LEOPAR tanklarında kullanılan motorların hem dizel hemde benzinle çalışabilecek hale dönüştürülmesine ilişkin bir projeye imza atmıştır.bütün bunlardan sonra türkiyyeye geliyor GÜMÜŞ MOTOR şimdiki adıyla pancar motor fabrikasını hayata geçiriyor.türkiyede bütün parçaları ülkemizde üretilen İLK MOTOR FABRİKASI.HALEN O MOTORLAR AYNI PATENTLE İMAL EDİLİYOR.yani bişeyi icat edersen patentini alırsın.kafanızı kullanın sizde kazanın.erbakan hocanın mala mülke makama ihtiyacı yok aldığı patentler onun torununun torununa yeter,ne yapıyorsa müslümanlar için insanlar için yapıyor niye anlamıyosunuzHOCAMIZDAN VE ONUN GİBİ MİLLİ GÖRÜŞ ERLERİNDEN RABBİM RAZI OLSUN…

    • mehmet
      Kasım 12, 2009, 9:48 am

      çok doğru söylüyorsun sana katılıyorum YAPTIĞIN YORUMLA..amaç belli müslüman kardeşlerimizin yani osmanlı torunlarının soyunu tüketmeye çalışıyorlar çünkü BİZ OSMANLIYIZ OSMANLI TORUNLARIYIZ ÇÜNKÜÜÜÜ KORKUYORLAR….

  24. Temmuz 25, 2007, 10:41 am

    SİTE YÖNETİMİ KR@L53
    selamu aleykum bazı kardeşlerimiz erbakan hocanın kayıp tirilyonlar imam hatiplerin kapatılmasıyla suçluyorlar onlara bır tek uyarıda bulunuyorum

    şu şerefsiz medya erbakan hocaya yaptığı küstahlıkların cezasını elbet bit gün çekecek zafer yakındır şunada söyleyim erbakan hocaya moruk yaşlandın diyen beyınsızlere de

    Cevao erbakan hocaya iyi bakın onun arkasında ki insanları görmeye çalışın ben 24 yaşındayım vede benım gıbı nice insanları görun körelmış gözlerinizi iyi açın HAK GELECEK BATIL DÜZEN ÇÖKECEK ALLAHIN İZNİYLE SELAMLAR OLSUN DAVA ARKADAŞLARIMA

  25. Temmuz 25, 2007, 12:08 pm

    arıf bu sana son msj senın gıbı adamlar olmasa bır anlamı olmaz bu dunyanın uyan be uyan o paraların refah partısıne ayrıldıgını farz et besenın gıbı adamlara ıyılık mı yapılır yukarıda bır cok kardesımız hocaefendının mılletı ıcın neler yapmaya calıstıgını yazmıs sen hala uatanmadan tırılyon nerde tırlyon nerde tuutrmusun kendınce bır seyler demeye calısıyorsun sıte yonetımınden bahsetmısıın tabı aklınca efelık yapıp maco bır msj atarsan kufurlu hakaret ıcıeren tabı yayınlamaz.hakaret ederek kımı korkutmak ıstıyorsan.sana soru sorulmus bu senın basbakn bu tırlyonları nerden bulmus sen den tık bır cvp yok.veremezsın.bılıyorsunkı sen ve senıngıbıler yahudılere bilerekyada bılmeyerek yardım edıyorsunuz hocanın sizın ıcın yaptıklarını su kus beyınlerınıze almak ıstemıyorsunuz bunu dile kimler getırdi be yahudı basını kanal d sı starı shovu vs.adamalara hocaefendı havuz sıstemını kurark yıllık gelırlerıni 3,4 mılyar dolardan yaklasık 2,6 mılyar dolara dusurdu.ve bunlar bundan dolayı hocaya cephe aldılar kayıp tırlyon hıkayesı sen ve sının gıbı adamaları kandırmak ıcın hocadan ALLAH CC HZ razı olsundıyeceginıze bırde kalkmıs utanmadan sıklımadan kayıp tırlyon nerde dıye kendını bır sey zannederek soru soruyorsun.cok zekısın ya sunuda bıl bosbakanın. 2002 den once 4 tane davası vardı 1. 250 mılyondoları yanı370 tırılyonu nerden buldun 2. beldiye ıhalesine fesat karıstırmak albayraklara verılmesı vs. pekı ne olduda bu basın senın gıbı kendını zekı zannneden ınsanlara sunu yaygara yapmıyorlar o parayı nerden buldun. neden yapsınlarkı hocaefendın donemınde 3,5 mıyardolardan 2,6mılyar dolara dustuler bunun ve dıger basbakanların donemlerınde servetlerıne servet kattılar.ee soylerlermı belkı bılırsın bılmıyorsan ogren 4,5 senede 3,5milyar olardan yaklasık 36 mılyar dolara ulastılar. tusıad.ab.ısraıl.ve abd acıkca hukumetı destekledi sız kendınızı ne zannedıyorsunuz sızler her seyı bılıyorsununuz ama dunyayı yonetenlet hıc bır sey bılmıyorlar.bu adamlar senın cebındekı paranın alım gucunu yok ettıler dını yıkmaya calısıyorlar bak ben tekrar yazmıyayım su yukarıda kardeslerımızın yazmıs oldukları yazıları bır oku ama sen nerde anlıycan cunku sende onlardansın ulkeyı satanlardan sakın yok oyle bır sey deme suan zengın daha zengin fakır daha fakırlesti ama oyu senın gıbı kendını bır sey zanneden hakım yerıne koyan aklınca hesap soranlardan aldı uyaaaaaaannnnnnnnnnnnn kendıne gel hangı basbakan fakır beee hangısı yada hangı partı baskanı.ama nerde yazıların cogunu okudum hep bır seyı tuutrmussun gıdıyorsun utan be senın borcunu ılk defa odeyen ılk defa denk butce kuran bagımsız bır ısalm bırlıgı kuran bır muhterem ınsan ıcın aklınca buyuk adamsın ya soru soruyorsun utan be bu soruları ımf ye esır eden % 3 %4 zama yapan yahudıye hızmet eden basnbakanlara sorsana ılk once su recepın. 250 mılyon dolarlık mal varlıgını bır cevapla.oglunu amerıkada burslu okutmustu belkı bılmezsın burs fakırlere verılır.ama turkıyede 6 tırılyonlk ogluna gemı alıyor aklın zerre kadar olsa bırde destek verdıgın savundugun adamı arastırırsın kartel basını okuyarak bılmıs edalarıyla cıkıp kendınce neysen hocaefendıye pıs pıs ıftıralar atma ılk once kendıne ve destak verdigin ınsanlara bak

  26. Temmuz 26, 2007, 2:23 pm

    insllah cevaplıyalım arif kardes.hic kise kimseye sen cennetliksin diyemez yada cehennemlik ama anladıgım kadarı ile sen pek fazla islam ilmi tahsil etmemissin.bak fıkhta ilk giris sudur insan aklını kullanarak bldileri arasından bir hukme ulasır.tani daha önce bu konuda bir hukum yoksa bunada ıhtıhsan denilir.ve emirler üzere zina yapanın icki içenin vs.. gunahları yapanın yada vesile olanın büyük ve elim verici bir azabın oldugu bildrilir.peki recep erdogan 1 haziran 2005 tarihli cmuk yasalarını degistirerek zina yapanın tecavuz yoksa gonul birligi ile yapanınsuc olmaktan cıkardı bu konuda bır hadısı serıfı nakledelım ınsllah EFENDİMİZ SAV. HZ. GELECEKLE İLGİ HADISI SERIFLERINDE ISTANBULUN FETHEDILECEGINI.HİLAFETİN TURKLERE GECECEGİNİ BİLDİRDİ PEKİ 1453 YILINDAN ÖNCE VEFAT EDEN HERHANGİ BİR KİMSE bu fethi görmedi diye hasa EFENDİMİZ SAV. HZ. yalanmı soyledi demekki olay var zaman ve kisiler yok.aynı sekilde EFENDİMİZ SAV. HZ. BWNİM UMMETİMDEN BİR KISIM KİSİLER ZİNAYI SERBEST YAPACAKLAR SUC OLMAKTAN CIKACAK BUYURDU VE İSLAM AKAİDİNDE BUNA SEBEP OLANLARIN ASLA AFFEDİLMEYECEGİ bildiriliyor.ALLAHU TEALE HZ katında af nefsı yanlızca nefsi ile ilgili her turlü günahın affedilme mujdesi var soyleki eger bir insan icki ics kumar oynasa vs.. boyle buyuk gunahları ıslase TEK YUCE OLAN ALLHU ZULCELAL HZ. DİLERSE AFF VAR amadini yıkmaya vesile olmak canıyla malıyla sevgiyle vs.. ALLAHUTEALE HZ kanunlarını helalı haram haramıda helal kıldıgından asla affedilmeyecekleri bildirildi.bosbakan sadece bu ısı yapmadıki ırakta 65000 bacımızın ırzına gecen 1000000 fazla kısıyı camılerde ve baska yerlerde hunharca katleden 250000 fazla cocugu olduren bır serefsızler ordusu olan abd ye soyle dıyor hic unutamıyorum ekim 2004 de amerıkan askerlerınin az zaiyatla sagsalım ulkelerıne donmelerı icin dua edıyoruz.kafir kafire dua eder.hemde bu duayı ıyıce oldursunler kessınler daha iyi tecavuz etsınler dıye yaptı senın aklın alıyormu boyle bir seyi ve cccemil cicek incirlik hava üssünden 4990 sortı ıraka duzenlenmis devamı var amerıkaqn ordusun ust rutbeli bir subay tom soy ismini hatırlayamadım 103 bin ton muhımmat turkıye uzerınden aktarıldıgını bildirdi.peki sen ben sen annen benım annem vs.. orda olabilirdik aynı tecavuzlerı soykırımı senın annene yadabneım anneme yapılsa bunun YERİİ NERSİ BE NERSİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ ne bicim vicdan var sizlerde ıste senın bosbakanın gercek yuzu buna oy vermek CEHENNEMİN EN ALTI DEİLDE NERESİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ VE SUAN HEDEFTE LUBNAN IRAN SURYIE VE NIHAYETINDE TURKIYEEEE var bu yaptıgı serefsız hızmete karsı yahudiler ona 1890 lı yıllarda herheld onculugunde kurulan (AJC) ORGUTUNDEN ODUL alan goruntude yahudı olmayan tek kısı bu odul buzamana kadar 10 defa verıldi 117 yılda yanlızca 10 defa aklını basına al yahudi ıcın bu kadar degerli olan ödlü yahudi kalkıp bosyere vermez hemde goruntude yahudı olmayan bir kisi icin.ve youtube den ac senın bos bakın soyledıklerını kulaklarınlan duy ısraıl ıcın dıyar bakırı baskent yapcaz bunun hazırlıklarını surduruyoruz.(bop) bunun ıcın HOCAEFENDİ bu adamın pesinden gitmeyin dedi.sizlere yalvardı aynı sekılde EFENDİMİZ SAV HZ YALVARMISTI ozamanki munafıklara din düsmanlarına unatma bu dunya ısık hızından daha hızlı gecer bak 5 sene basta kalmak ıcın yaptı ve gectı ne oldu o yedi biftek pirzola bindi en kral arabaya aldı ogluna 6 trılyonluk gemi ne oldu bir fayda sagladımı bıtıı İSTE DUNYA HAYATI BUUUUUUU gelip gecer.baksana bun adamın ıc yuzu suankı basın danısmanı olan akif peki amerikadan geldikten sonra bir kitap yayınladı ismipeygamber soyu musanın cocukları kıtapta yazan ibare emine erdogan asıl ismi emily hakim karrıyla emineye degistiriliyor ve erdogan aslen potemyalı aynen ıbareyi aktarıyorum nasılki HZ MUSA AS. fıravunun yanında buyuerek omu yıktıysa ısım vermemeksızın HOCAEFENDİYİ FİRAVUNA benzetıyr ve onu darmadagın ettıgını bıldırıyor bu kitaptan sonra akif peki recep erdoganın basın danısmanlıgına getırtıldı ve bunu youtubeden ergun poraz dıye yaz ve oldugu gıbı kendı kulaklarınlan duy ve gor ve suan basın danısmanı.hatta ben ıstanbulda medresede ALLAHU ZULCELAL HZ rahmetıyle ıslam ilmi tahsil ederken basın bu adamı acayip reklam yapıyorlardı ve 2001 kadar ısın ıcınden cıkamadım bu yahudı basını HOCAEFENDIYE DUSMAN NEDEN sureklı ovuyorlar ovemezler eger tayyip onlardansa bu ıhtımal dogru dur ama olamaz diyordum.ama yahudı 5765 yıldır benı arzı mevud cın calıstı ve nıtekım bır cok velı gorunuste tabı aslen yahudıdir bir örnek F.SULTAN MEHMET HZ nın bas doktoru molla buyuk alım yakup efendı olarak blılnıdı yıllarca takı zehır verıp oldurene kadar.ne oldu ortaya cıkınca yenıcerıler canlı canlı kollarını ve bacaklarını cekerek geberttıler pekı o yakup ısmıyle musluman gorunen ve cok takava yasayan tabı muslumanları kandırmak ıcın bılmıyormuydu padısahı suıkastlen oldursem sorgusuz gebertırler benı bılıyordu ama ne azım sureklı namaz kılcak ehlı takva yasıyacak artık ınasanlar kendılerınden daha ıyı musluman olduklarını gonullerıne naks ettikten sonra emeli icin calısıcak aynı oyun recep erdogan oyle bır kıvama getırdıkı bu mılletı ne yaparsa yapsın kımse bır sey demıyor destek verıyor aynınsın 10 bırını bır baska partı baskanı yapsaydı kafır ılan etmıslerdı ve her cuma gosterıler ayakalnmalar yasanıcaktı ama sımdı bu yaptı gunah gunalıktanmı cıktıı buzulumlerı tekrar tekrar yazlaım ama hidayet ancak YUCE MEVLAMIZ CC HZ . dendır İNSALLAH sana ve dıger akp li kardeslerımıze

  27. Temmuz 27, 2007, 7:26 am

    Sayın Erbakan Hocamı izlerken yüreğm parçalanıyor. Kimlere oy verdim ve kimlere sebep oldum diye. şu sabataycılara nasıl inandım diye… üzgünüm ve bu seçimlerde kazanamaycağını bile bile onun görüşüne oy kullandık. Şunu düşündüm o bir damlacık olsa da o küçük göl olsada onu yaşatmak adına tüm yüreğimle savaşmaya söz verdim. İzlerken yüreğim eziliyor. Biz millet olarak kaybettiğimiz şeylere yanar yumurta … gelince tutuşuruz. şimdi bir vatan bir nesil karanlığa kayıyor. inanın öylesine acı çekiyorum ki artık yaşamdan tat alamaz oldum. Dünyada gerçekçi bulduğum tek lider Erbakan Hocam. Onu niçin seviyorum biliyor musunuz? Kimse inanmasa da kimse yanında olmasa da o daima Allah için İslamiyet için savaşacak. Böyle bir insanı bu asırda bulmak çok güç. Allah razı olsun kendisinden. Ben onunla fikirleri doğrultusunda o karanlıktan aydınlığa kavuştum. Rabbim iki cihanda da huzuru ve bereketi esirgemesin kendisinden. Davası davamdır.
    Allah,a emanet olunuz.

  28. Temmuz 27, 2007, 11:40 pm

    EY SEVGİLİ DİN VE DAVA KARDESİM SENİN GİBİ BOYLE KİMSELER VAR OLDUKCA YUCE ALAHUZULCELAL HZ DINI ELBETTE TAMAMLAYACAKTIR TABIKI SANA BU SEKILDE RAHMET EDEN YINE YUCE ALLAH CC HZ VE BILIYORSUNKI ALLAHU TEALE HZ IZNI ILE BOIZIM SAYIMIZ OY VERMEK NASIP OLMUS CIHAT EDEN DIN KARDESLERIMIZ OYUNU VEREMEK NASIP OLMAMIS AMAMILLI GORUSCU OLUP CIHAT EDEN DIN KARDESLERIMIZN SAYISI ASAGI YUKARI 1 MILYON KISI NE MUTLULUK ALLAHU TEALA CCHZ BIZLERI BU SALIH DAVADA SEBAT EDIP RIZASINI KAZANANLARDAN KILSIN EFENDIMIZ SAV HZ HURMETINE INSALLAH

  29. nur
    Temmuz 30, 2007, 10:42 am

    güzel bir arkadaşımın dediği gibi nemrutun yanında 99 olmaktansa İBRAHİMİN yanında tek olmayı tercih ettik hepimiz.PEYGAMBER EFENDİMİZİN islam garip başlamıştır garip devam edecek gariplere ne mutlu hadisi ne güzeldir.BİZLER allaha ve ahirete iman ettik bu yolda düşeriz ama kalkıp yolumuza devam ederiz.rabbim hocamız gibi hakkı savunan insanları başımızdan eksik etmesin.

  30. aydın
    Ağustos 2, 2007, 5:16 pm

    yorum yok

  31. mustafaemingul
    Ağustos 8, 2007, 9:53 am

    Mustafa Emingule Ait Bütün Yorumlar Kaldırılmıştır KR@L53

  32. Ağustos 9, 2007, 6:31 am

    vay cok zekı kardesım mustafa sen cok bılıyorsun.yazıkkı hocaefendı senın gıbı adamlara % 312 zam yaptı asgarı ucretı 19 tane mutfak tupu alımından 41 taneye yuksellttı kac ayda 10 ayda . cok yazık bu zamlara karsı bır kurus vergı yok bır kurus ak zam yok yanı asgarı ucret bugun 1600ytl demek ama sen ve senın gıbı pısmıs zakalılar dısarıda yahudı ıcerıde ısbırlıkcılerı tarafından 404 ytl ye dustu asgarı ucret.neoldu yanı hoca efendının maddı acıdan 10 yılda hayatında bır sey degısmıs degıl cunku sıyasetcı olmadan once zaten babası hakım kendısı dunya capında prof .leopar tanklarının mucıdı. sen kımsın yav sen ne yaptın bu ulkeye hocaefendı gıbı avrupaya karsı ıslam bırlıgınımı kurdun.yoksa turkıye cumhurıyet tarıhının ılk denk butcesını kurun ne yaapppptın uatnmıyormusun bu sekılde hoca efendıye aklınca laf atıyorsun olum sen kendını ne zannedıyorsun bak sana soylıyeyım sakın hocaefendıye ıftıra atmaya kalkma adılık yapma kım varlan kımmmmm korkma sakın zannetme netın arkasına sıgınıyorum bak sana e amaılım mreemreeee@hotmaıl.com ben musaaa sunu bıl bızler ALLAHU ZUL CELAL HZ YOLUNDQA CAN VERMEYI BIIZNILLAH SEREF BILIRIZ VE HOCAEFENDI ASRIN ISLAM LIDERI ulan bu senon receep erdoganın escınsellere evlılık getırdı ve anaysa metnı aynen aktarıyorum ıstersen hangı gunde hangı kaNunlan kanulastıgını soylerım ve ofade su escınsel evllılık bır ahlaksızlık degıldır kım dıyor gorunuste musluman olam bır adam ve belkı bılmzsın kuranı kerımde lut kaqvmı escınsellıkten coooooooooooookkkkkkkkkkk agır bır azaba carptırıldı bu kadarla yetınmedı zinayı 4.11.2004 tarınde 5252 yasayla tamamen anayasadan kaldırdı bununlada yetınmedı halka coooook buyuk zam olan % 3 zam yaptı hukumetı ele aldıgında 13,5 tane tup alıyordu sımdı 10 tane tup alınıyorrrrrr neeeeeeeeee yaptııııııııııııııııı beeeeeeeeeeeeeee ne yaptıııııııııııı ove ove bıtıremıyorsun haklısın kocun gelırını turkıye tarıhınde ılk defa 10 katına ulastırdı sabancı 9 katına ulastı ne anlatıyoırsun asgarı uceretı sıkıyorsa 10 katı demıyorum yanlızca bır katına yukseltsın.oglum senın gıbılere az be bu sıze % 3 zam cok bıle % 312 az gelıyor hocaefendıye demedıgınız kalmıyor bak sakın nete guvendıgımı dusunme yemın ederım eger sen boyle hakarete devam edersen ya sen oluceksın yada ben su ankı sınırımı tarıf edemem ne yaptııııııı lannnnnnnn sıızeeeeeeee hocaefendı serefsızler neeeeee yaptıııııııııııııııııııııı ımf yı kovdu neeeeeeeeeeee yaptııııııııııııı lan sermayeyı faıze gıtmekten kurttardı yahudı 1996 da bu yukselısı onlemek ıcın cunku dısarıya bagımsız borc almayan ve gorulmemıs zamlarlan yukselen ıslam bırlıgını kuran bır onderı sen ve senın gıbı beyınsızlere karsı karalamaya basladı yok yaslıymıs kılmıs yunmus yok cok konusmus salakmısınız sız ıslam bırlıgı kurulmus bunu soylemese yahudı anlamayacakmı olum kendınız gıbı gerı zekalımı sannetınız bu yahudılerı ve lafta chp mı gelsınmıs falan ulan chp bunun yaptugun yarısını yaptılarmı ecevıt 5 sene basta kaldı ne yaptı zınayımı kaldırdı yoksa escınsellere evlılıkmı getırdı yoksa onun donemıde carı acık 1,7 mılyar dolardı suan 37 mılyar dolar turkıye cumhurıyet tarıhının toplam dıs acıgından daha cok acık yaotı bılerek borsa da yerlı pıyasa % 72 lerdaen % 35 lere gerıledı ve son kelam secım bıttıgınde tv de ab genel sekereterı sonucu cok mutlulukla karsıladıgını soyledı ve sunucun soru aynen aktarıyorum bu hukumet ıslamcı ılarleyen donemlerde ıslamıyetı yasatmaya kalkarsa dusuncenız nasıl olur cvevaben boyle bır sey olsa bız destek vermezdık ve yapaacak olsaydı sımdıye kadar 5 sene ıcınde yaparadı eeeeeeeeeeee bunlar bılmıyor sılamıyete calıstıgını AMA sızler bılıyorsunuz eger hoca efendıye hakaret edıceksen sakın yazma benı ara msn de senı beklıyorum ve ya ıstedıgın yerde yada aklı basında yaz sehır dısındaydım o yuzden boyle gec verdım cevabını ELBETTE ALLAHU ZUL CELQAL HZ DINI TAMALAYACAKTIR CUMLETEN ESSLEMUALEYKUM

    • mehmet
      Kasım 12, 2009, 9:49 am

      AĞZINA SAĞLIK KARDEŞİM

  33. özgür
    Ağustos 9, 2007, 1:31 pm

    SELAMUN ALEYKÜM MUSA KARDES BENIM SANA TAVSIYEM SEN HEM ISLAMI ÖGREN HEMDE BIRAZ EDEP CÜNKÜ BUNLAR SENDE COK AMA COK EKSIK NE BU HAKARETLER YAIP DEGILMI LANN SEREFSIZLER DIYE HAKARET ETMEN ANCAK SENIN NE KADARA EDEPTEN YOKSUN OLDUGUNU ORTAYA KOYAR EYER TARTISCAKSAN BEYNINI CALISTIRARAK YAZ KÜFÜR DEGIL KÜFÜRLE BILGINI ORTAYA KOYMUS OLMASIN KARDESIM COK YAZIK BURDA BEN KIMSENIN KORUMALIGINIDA YAPMIYORUM BUNUDA BIL SADECE YAZDIGIN CIRKIN KELIMELERDEN RAHATSIZ OLDUM O ARKADAS HAKSIZ OLABILIR AMA SENIN TAVRINDA HIC MI HIC HOS DEGIL KARDESIM INSALLAH TAVRINI DEGISIRSIN ESSELAMUN ALEYKÜM

  34. Ağustos 10, 2007, 2:12 pm

    cehalet-edebsizlik-taassub-fanatiz-holiganizm-iftira-yalan-hakarat-terbiyesizlik bir araya gelince musa gibi sözde insanlara bu tür yorumlar yaptırıyor.daha önce cevap yazamadım şehir dışındaydım diyorsun ama hala cevap veremedin,veriler yanlış yorumlanmış bazıları abartılmış bazılarında ihtisas dışı konular olduğu için hatalar yapılmış ve sonuçta saçma sapan bir yazı ortaya çıkmış.tank mı tank motoru mu?bilmemen şaşırtıcı.ben sana kaynaklarıyla verileri aktardım ve seni ilzam ettim şimdi olayı farklı yönlere çekiyorsun anlaşılan islamiyetten nasibini almamışsın,bana elle tutulur bi eleştri yap da cevap vereyim.marmarada işletme okudum,ekonomide neyin ne olduğunu biliyorum bana kalkıp ekonomiyi kötüleme çünkü ben senin gibi sağdan soldan duyduklarımla ekonomi konuşmuyorum haddini bil bilmediğin konularda yorum yapma.islama hizmet konusuna gelince bu konu da yorum yapacak kadar bişeyler biliyorum.bunun haricinde psikoloji,sosyoloji,yönetim,siyaset,tarih, ayrıca uzmanlık alanlarım bu konularda bu siteye yazı yazan herkesle tartışırım. şimdi sen söyle ne okuduğunu türkiyeyi ne kadar tanıdığını,islamı ne kadar bildiğini,ekonomiden kaç kitap okuduğunu kaç yabancı dilde yazılmış kitap okuduğunu söyle ne bildiğini,bana hoca böyle diyor deme,bana kaynaklarıyla kanıtlar göster.özellikle ekonomide uzman değilsen yazma yoksa şimdiki gibi rezil olursun.o rakamların cevabını vermiştim ama yazılarım siteden kaldırıldı sıkıyorsa o yazıları tekrar koyun. ve yönetim bu yazıyı musa bey okuyup bana cevap yazana kadar kaldırmazsa sevinirim.mail adresim keferdiz44@hotmail.com
    selametle

  35. ben
    Ağustos 11, 2007, 12:21 pm

    mücahid erbakan

    mürted münafık fethullah(belam bin baura kılıklı)

  36. özgür
    Ağustos 11, 2007, 8:19 pm

    1- Æslam’æn devlet yapæsæ bir tane olduåuna göre bu devlete
    giden yol da bir tane midir? Veya birkaç tane olabilir mi? Yani;
    Æslam, devlet yapæsænæ vahye ve ñeriat’a dayandæræp bizzat kendisi
    tayin ve tesbit ettiåi gibi, devlete giden yolu da bizzat kendisi
    tâyin ve tesbit edip bildirmiñ midir, yoksa serbest mi bærakmæñtær?
    Mesela: Particilik de bir yol mudur? Mesela: Bir partiye oy veren
    veya en azændan partiye karñæ çækmayan Süleymanîler’in,
    Nursîler’in, ülkücülerin tâkib ve tatbik ettikleri, rejimle iç içe, tavizci
    ve uzlañmacæ, sentezci ve kavmiyetçi metodlar da birer yol mudur
    veya hoñgörücü zihniyete sahip vahdetçilerin ve Ehl-i Sünnet’i
    ve kaynaklarænæ hor gören bey’atçælaræn takib ve tatbik ettikleri
    metodlar da birer yol mudur?
    Sual: 2- Æslam’æn devletine giden yol bir tane olup vahye ve
    ñeriat’a dayandæåæ ve aynæ zamanda taviz vermeyi ve en azændan
    hakkæn karñæsænda susmayæ dahi kabul etmediåi takdirde:
    Diåer metodlar batæl mædær? Batæl ise:
    a) Metodu yanlæñ ve batæl olan kuruluñlara katælan cemaatlerin
    ñer’an hükmü nedir?
    b) Böyle kuruluñlarda imamlæk yapan hocalaræn arkalarænda
    kælænan namazlaræn ñer’an hükmü nedir?
    c) Ayræca laik rejimin dümen suyunda giden, ñeriat’æn deåil de
    rejimin yanænda yer alæp laik ve kemalist rejimi müdafaa eden ve
    ñeriat’æn devlet olmasænæ isteyen cemaat ve hocalara düñman
    kesilen hocalaræn ñer’an hükmü nedir?
    Sual: 3- Bir caminin kürsü ve minberinde Æslam’æn hem din hem
    devlet olduåu anlatælmazsa, laik ve kemalist rejimin küfür ve kâfir
    düzen olduåu, Mustafa Kemal’æn bir put, onun getirdiåi rejimin
    de bir putperestlik rejimi olduåu söylenmese, böyle camilere
    yardæmda bulunmak, gidip namaz kælmak caiz midir?
    CEVAPLAR:
    Cevap: 1- Æslam vahye dayanan bir dindir; kaynaåænæ AIlah’tan
    alær. „Kaynak Kur’an, örnek Peygamber“ düsturundan hareket
    eder. Ve, bu noktadan hareketle devlet sistemini bizzat kendisi
    tâyin ve tesbit etmiñ ve o sisteme uyulmasænæ emretmiñtir. Keza;
    devlete giden metod ve usulü de bizzat kendisi tayin etmiñtir ve
    tavize asla müsaade etmemiñtir.
    Binaenaleyh, „Hakk dava“ bir tane olduåu gibi, „Hakk metod“
    da bir tanedir. O da fetvasæ alænan „Tebliå“ metodudur, Peygamberî
    bir metoddur. Diåer metodlar, yani tebliå metodunun dæñænda
    kalan metodlar ise -isimleri ne olursa olsun- yanlæñtær, batældær
    demiñ, tümünü red ve inkâr etmiñ, takbih ve tel’in etmiñtir. (Metod
    çeñitlerini, bunlaræn tenkid ve tahlillerini „Yeni Neslin Görevi“
    bañlæåænæ tañæyan yazæyæ mutlaka okuyunuz!)
    Elhasæl; Parti metodu da onun ñemsiye ve ayakkabæsæ da ñeriat
    deåildir. Taviz veren bir metod da ñeriat deåildir. Hoñgörülü olmak
    için hakkæ-batælæ söylemiyen bir metod da ñeriat deåildir. Bunlaræn
    hiç birinin fetvasæ yoktur ve bulunamaz. Çünkü: „Hakkæn ötesinde
    delaletten (batældan) bañka bir ñey yoktur.“ (Yunus, 32)
    Cevap: 2- Hakk metodun (yani tebliå metodunun) dæñændaki
    metodlarla çalæñan kuruluñlara katælan:
    a) Cemaatlerin durumu:
    Cemaatler günahkârdær. Batæla hizmet etmekte, para ve
    gayretleriyle batælæn ayakta durmasænæ ve yañamasænæ saålamakta,
    bilerek veya bilmeyerek tefrikaya (ayrælæk ve gayrælæåa) sebebiyet
    vermekte ve Ali Æmran Suresi´nin 103. ayetinin hükmüne ters
    düñmektedirler. Dolayæsæyla sevap yerine günah
    kazanmaktadærlar. Bunun hesabænæ ne dünyada verebilirler ne
    de ahirette!..
    b) Hocalaræn durumu:
    Hocalaræ bu hususta dört gruba ayærmak lazæm:
    1- Metodu ve sistemi hak olmayan, üstelik tâviz veren bir
    kuruluñta çalæñtæklaræ halde kuruluñun yanlæñ olduåunu

  37. Ağustos 12, 2007, 1:37 am

    slm aklı kıt calısan mustafa ve aklınca dın uzamanı buyuk hoca efendı ozgur.sızler bır cuval ot dolusu conusmaktan basaka ne yaptınız bııznıllah kurulmus ıslam bırlıgını hıce sayıyorsunuz sızı kımn sallıyorsa onun yerıne avruupa bırlıgıvs. cok okumus mustafa sen ne dıyorsun yok sayıları yayınlamıssında vs. ne ıs turkıyede bır sen ekonomıyı bıtırmedın bak ekenomı profesoru osman altug ne dıyor bu duzen faızcı duzendır bunun sonu ucurum sen cok zekısın ya ama gerıden kalkmıs % 3 zammı ovuyorsun tabı bu buyuk zammı senın hayran oldugun escınseller partısı olan akp cıkardı sakın escınsel falan deme ıslamıyettekı ehlı sunnet ınancı derkı bır kotulugu cıkaran ve ona destek veren ıslamısle aynı gunahı ıyılık ıse aynı sevabı alır.ee sızler bununlada kalmadınız bır zınkarsınız hemdse gunde sayısını sız bıle bılmıyorsunuz cunku ne kadar zına varsa sorgya cekıleceksınız yav yaptıgınız ak ıcratler bunulada bıtmıyorkı sızler canı katıl amerıkan usagısınız gucunuz ıraka ve sefıl halkına yetıyor.fılıstın devlet baskanı mesalı kapıdan kovdunuz ısraıl bas bakanı(bos eşşegi)olmertı kırmızı halıylan karsıladınız cok muslumansınız ya onadan asırı muslumanlık her halde ısraıle usaklık muslumana kabadayılık emredıyor yav sızler ne parlak karne aldınız bu yaudılerden bılıyormusunuz adl orgutunuherzheld kurdu ve yaklasık 117 yılda 10 tane ısraılın kurulması cok ıyı hızmet eden ısraıl devlet baskanları aldı kac tanesı 9 pekı sızler asırı muslansınız ya bu odulerden bırı de sıze verıldı ve yahudı olamayan tek kısı bu akp nın bos bakanı sızlerde en ıyı destekcı en ıyı yagcılarıısnız ya korkmayın o odul aynı zamanda sızın de odulunuz otekı dunyada zebanı lere gosterırsınız hey gerrıden mustafa efendı ne ıs sana yalanmı borcum varda bu yalanı oduyeyım dıye sehır dısın dayım dedım sen alaycı bır tavır segılemısın sendenmı korkuyoruzda cevabına neden gec yanıt verdıgımızı soyleyınce sehır dısındaydım dedım sen ınanmamazlık yaptın cok ta tınladım ya yav sızlere acıyorum sefıl varlıklar. abkın bunlar kufur deıl ama sız oyle kabul edın ben en azından bızınıllah zınakar deılım kılıse acmadım musluman katletmdım escınselde degılım cok sukur elhamdulıllah hey escınseller zınakarlar katıller amerıkan usakları yav sızı aslında ovuyorum ee ınasan yaptıgı ısle ovunur sızlere yaptıgınız ısları soyleyınce bırden alınıyorsunuz hemen kendınızı korumaya cekıyorsunuz sız harbıden ahmaksınız yav yaptogınz ıslerı soyledım ne bır fazla kelıme kullandım aksıne bır cogunuda soylemedım.ee b ır dıger mesele gerıden mustafa efendı sen bu ekonomı hakkında hep dogru soyluyon ama ERBAKAN HOCA EFENDI yalan soyluyor HOCAEFENDI dıyorkı memra & 256 zam yatım ban sayısız kere kualklarımlan duydum be kelamını sne aklkmısın cok ılerıdsen gerı zekalı aklınlan necmettın erbakan dan bana delıl gtırme ne ıs amerıkan usakalrındanmı delıl getırcem ee sen haklısın ınsan kendı traf oldugu kısılerı destekler sende onlardansın ya ozur dılerım bır daha ıslam bırlıgını kuran yuce sahsıyetten delıl getırmeyecegın senınle konusurken senın yandaslarından olmert ve bush gıbı yada onlara usak olan sızlerden brını mesele recep erdogandan delıl getırcem ee sımdı sızın yaptıgınız ıslerde ovdum sızı daha sonra tekara overım kafırlere eyı hızmet edın ha sıze buyuk odul verıyolar otekı dunyada gosterırsınız zabanılere

  38. Ağustos 12, 2007, 1:38 am

    ne ıs yapmayın be bu akp zaten ne yaptıkıde sucu hep denız baykala faturalıyoesunuz ne ıs denız baykal zorlamı cıkardı escınsellere evlılık yasasını yoksa zınanın serbest olmasını yoksa ırakın vurulmasını ben oyle anlıyorumkı chp ıktıdar partısı akp ıse muhalefet ne yapsın ıste bır guc olsada su basa gecse bak nasıl degıstırecek onaların yav sızler neden kendınızı bu kadar ahmak edıyorsunuz bu yasaları cıkaran chp mı akp cıkarıyor hep fatura chp ye kesıyorsunuz yanı bır ornek sıızn bır bacınız var ben hep tecavuz edıyorum.. ve benım ettgımı beılıyorsunuz ama sevmedıgınız bırı var hep sucu ona atıyorsunuz ne ıs aklınız varsa glıp benı cezalandırmanız gerekır ee bız hanı cok ıyı dostuz sızlerle ya sız benı suclıycak yere yv ne yapsın uzun suredır karısızdı ee bacımda cok guzel ıste uymus seytana yapmıs bırkere ama o sucu baska bır ısleydı ozaman kurt kesılcektınız heyyyyyy sıze ne oldu bu zınayı serbest eden yada escınsellere evlılık getıren yada amerıkaN yandası oldugunu sayısız kere dıle getıren bu akp olmasada bır baska partı olsa ıdı adamları kafır ılan edıcektınız ama etmeyın bakalım bu akp yı ALLAHU TEALE ELBETTE sızden soracak bu ısı abaklım ozaman dersınız yav ne yapsınlar su chp varya ıste o ne melun koymadı cıkarsın su ıslam yasalarını hep onlar suclu ee garıp bu akp yav dersınız deyın bakalım adamları korumak ıcın buldugunuz bu yalanlar sızı kurtaracakmı deyınnn duygunuza uyarak akıl nımetını kullanmayın bakalım sızı bu aklınızı kullanmak kurtaracakmı ee sızlered oluceksınız bız MILLI GORUSCULERDE O TEKI DUNYADA hesaplasırız

  39. Ağustos 12, 2007, 10:52 am

    slm aklı kıt Çalısan mustafa ve aklınca dın uzamanı buyuk hoca efendı ozgur.sızler bır çuval ot dolusu conusmaktan basaka ne yaptınız bııznıllah kurulmus ıslam bırlıgını hıce sayıyorsunuz sızı kım sallıyorsa onun yerıne geberik avrupa bırlıgıni savunuyorsunuz vs. cok okumus mustafa sen ne dıyorsun yok sayıları yayınlamıssında vs. ne ıs turkıyede bır sen ekonomıyı bıtırmedın bak ekenomı profesoru osman altug ne dıyor bu duzen faızcı duzendır bunun sonu uçurum sen cok zekısın ya ama geriden kalkmıs % 3 zammı övüyorsun tabi bu buyuk zammı senin hayran oldugun escinseller partısi olan akp çıkardı sakın escınsel falan deme islamıyette ehlı sunnet inancı derkı bir kotulugu çıkaran ve ona destek veren işlemişle aynı gunahı ıyılık ıse aynı sevabı alır.ee sızler bununlada kalmadınız bır zinakarsınız hemde günde sayısını siz bile bilmiyorsunuz çünku ne kadar zina varsa sorguya çekileceksinız yav yaptıgınız ak ıcratler bunulada bıtmıyorkı sızler cani.katil amerikan uşagısınız gücünuz ıraka ve sefıl halkına yetıyor.fılıstın devlet baskanı meşalı kapıdan kovdunuz ısraıl baş bakanı(bos eşşegi)olmertı kırmızı halıylan karşıladınız cok muslumansınız ya onadan asırı müslumanlık her halde israle uşaklık muslumana kabadayılık emredıyor yav sızler ne parlak karne aldınız bu yahudılerden biliyormusunuz (ADL) orgutunu herzheld kurdu ve yaklasık 117 yılda 10 tane İSRAİLİN kurulmasına cok ıyı hızmet eden ısraıl devlet baskanları aldı kac tanesini 9 tanesini. pekı sızler aşırı müslansınız ya bu odulerden biride sıze verıldi ve yahudı olamayan tek kişi bu akp nın boş bakanı sizlerde en ıyı destekçisi en ıyı yagcılarıısnız ya korkmayın o odul aynı zamanda sızın de odulunuz otekı dunyada zebanilere gosterirsınız hey geriden mustafa efendı ne iş sana yalanmı borcum varda bu yalanı ödüyeyim diye sehır dısın dayım dedım sen alaycı bır tavır sergılemısın sendenmı korkuyoruzda bole bır bahane bulalım cevabına neden gec yanıt verdıgımızı soyleyınce sehır dısındaydım dedım sen ınanmamazlık yaptın cok ta tınladım ya.yav sızlere acıyorum sefıl varlıklar. bakın benım dedıklerim kufur deil ama siz oyle kabul edın ben en azından bızınıllah zinakar deilım kilise açmadım musluman katletmdım eşcınselde degılım cok sukur elhamdulıllah hey escınseller.zınakarlar.katıller.amerıkan usakları yav sızı aslında ovuyorum ee ınasan yaptıgı ısle ovunur sızlere yaptıgınız ısları soyleyınce bırden alınıyorsunuz hemen kendınızı korumaya cekıyorsunuz sız harbıden ahmaksınız yav yaptıgınz işlerı soyledım ne bır fazla kelıme kullandım aksıne bır çogunuda soylemedım.ee bır dıger mesele gerıden mustafa efendı sen bu ekonomı hakkında hep dogru soyluyon ama ERBAKAN HOCA EFENDI yalan soyluyor HOCAEFENDI dıyorkı memura & 256 zam yaptım ben sayısız kere kualklarımlan duydum HOCAEFENDININ kelamını sen kalkmıssın cok ilerıden geri zekalı aklınlan necmettın erbakan dan bana delıl gtırme ne ıs amerıkan usaklarındanmı delıl getırcem ee sen haklısın ınsan kendı taraf oldugu kısılerı destekler sende onlardansın ya ozur dılerım bır daha ıslam bırlıgını kuran yuce sahsıyetten delıl getırmeyecegım senınle konusurken senın yandaslarından olmert ve bush gıbı yada onlara usak olan sızlerden birini mesele recep erdogandan delıl getırcem ee sımdı sızın yaptıgınız ıslerde sizi çoooook övdüm sizi daha sonra tekrar overım kafırlere eyı hızmet edın ha sıze buyuk odul verıyolar otekı dunyada ZEBANİLERE gösterirsiniz

  40. özgür
    Ağustos 12, 2007, 11:12 am

    SELAMUNALEYKÜM MUSA KARDES BEN KARDESIM DIYOURUM CÜNKÜ EN AZINDAN AYNI DINDENIZ AMA SENINGIBI PARTICI AHMAK DEGILMI BEN NE AKP CIYIM NEDE ERBAKNCIYIM NEDE GÜLENCIYIM SIMDI SAN SÖYLE BIR SEY DIYEYIM KARDESIM AKLINCA SEN COK BÜYÜK ALIMSIN BENIM ÖYLE BIR IDAM YOK COK SÜKÜR BEN ISLAMI ÖGRENMEYE CALISAN BIR KULUM SADECE AMA BIR INSANLA BIR KONUYU TARTISINCANDA KARSIMDAKI INSAN NE OLURSA OLSUN SAYGI CERCEVESINDE TARTISIRIM AMA SEN BUNDAN YOKSUL BIR SAHSIYETIN VAR BEN SANA DEDIMKI SADECE USLUBUN NE INSANA YAKISIR HELE ISLAMA HICMI HIC YAKISMAZ BIRDE BURDA KALKMISSIN ISLAMCILIK OYNUYORSUN BENIM KARDESIM ASLINDA SENIN ISLAMI SAVUNDUGUN YOK SEN SADECE HOCA DIYON BASKA BIR SEY DIYEMIYORSUN SENIN ÖVDÜGÜN O HOCAEFENDI KIME HIZMET EDIYOR YAHUDULERE AYNI AKP VE DIYER PARTILER GIBI YAHUDI HIZMETCISI AHMAKLAR AMA SEN BUNUN BILE FARKINDA DEGILSIN ZAVAL KARDESIMZATEN OLSAYDIN BU KÜFÜR PARTICILIK SISTEMINI SAVUNMAZDIN AMA SANA LAF ANLATMAKTANSA DEVEYE HENDEK ATLATMAK DAHADA KOLAYDIR BEN DEDIGIM GIBI KIMSEYI KORUMALIGINI YAPMADIM SADECE SENIN NE KADAR AHLAKTAN YOKSUN OLDUGUNU SÖYLEDIM VE YINE DE DIYORUM KARDESIM USLUBUNA DIKAT ET CÜNKÜ KULANDIGIN CÜMLELER ISLAMI BILEN BIR SAHSA AYIT OLAMAZ OLSA OLSA ANCAK SOKAK COCUKLARI GIBI EDPTEN UZAK BIR KISISEL BOZUKLUGU OLAN BIR SAHSA AITIR ANCAK SANA DIYCEGIM SEN ÖNCE AHLAKINI BIR DÜZELT SONRA BASKALRINI SAVUNMAYA KALK CÜNKÜ SEN KENDINI SAVUNAMAYACAK KADAR AHMAKSIN SELAMETLE KAL ESSELAMUN ALEYKÜM

  41. Ağustos 13, 2007, 8:32 am

    S- Velî olan şeyhin, müddeî olan müteşeyyih ile farkları nedir?

    C- Eğer hedef-i maksadı, İslâmın ziya-yı kalb ve nur-u fikriyle ittihad ve mesleği muhabbet ve şiârı terk-i iltizam-ı nefs ve meşrebi mahviyet ve tarîkatı hamiyet-i İslâmiye olsa kabildir ki, bir mürşid ve hakikî şeyh olsun. Lâkin eğer mesleği tenkîs-ı gayr ile meziyetini izhar ve husumet-i gayr ile muhabbetini telkin ve inşikak-ı asâyı istilzâm eden hiss-i taraftarlık ve meyelân-ı gıybeti intac eden kendine muhabbeti, başkasına olan husumete mütevakkıf gösterilse; o bir müteşeyyih-i müteevviğdir, bir zi’b-i mütegannimdir. Din ile, dünyanın ”sayd”ına gider. Ya bir lezzet-i menhuse veya bir içtihad-ı hatâ onu aldatmış, o da kendisini iyi zannedip büyük meşâyihe ve zevât-ı mübarekeye sû’-i zan yolunu açmıştır!

  42. Ağustos 13, 2007, 8:33 am

    S- Dine zarar olmasın, ne olursa olsun?

    C- İslâmiyet güneş gibidir, üflemekle sönmez. Gündüz gibidir, göz yummakla gece olmaz. Gözünü kapayan, yalnız kendine gece yapar. Hem de mağlûb bîçâre bir reise yahut müdahin me’murlara veyahut mantıksız bir kısım zâbitlere îtimad edilirse ve dinin himayesi onlara bırakılırsa mı daha iyidir, yoksa efkâr-ı âmme-i milletin arkasındaki hissiyat-ı İslâmiyenin madeni olan -herkesin kalbindeki şefkat-i imaniye olan- envâr-ı İlâhînin lemeâtının içtima’larından ve hamiyet-i İslâmiyenin şerarât-ı neyyirânesinin imtizacından hâsıl olan amud-u nuranînin ve o seyf-i elmasın hamiyetine bırakılırsa mı daha iyidir, siz muhakeme ediniz.

    Evet şu amûd-u nuranî (*), dinin himayetini, şehametinin başına, murakabenin gözüne, hamiyetinin omuzuna alacaktır. Görüyorsunuz ki, lemeât-ı müteferrika tele’lüe başlamış. Yavaş yavaş incizab ile imtizac edecektir. Fenn-i hikmette takarrur etmiştir ki: Hiss-i dinî, lâsiyyema (bâhusus) din-i hakk-ı fıtrînin sözü daha nâfiz, hükmü daha âlî, te’siri daha şediddir.

    Elhâsıl: Başkasına îtimad etmeyen, nefsiyle teşebbüs eder. Size bir misâl söyleyeceğim: Siz göçersiniz. Göçerin malı koyundur; o işi bilirsiniz. Şimdi her biriniz, bâzı koyunları bir çobanın uhdesine vermişsiniz. Halbuki çoban tenbel ve muavini kayıtsız, köpekleri değersizdir. Tamamıyla ona îtimad etseniz, rahatla evlerinizde yatsanız, bîçâre koyunları müstebid kurtlar ve hırsızlar ve belâlar içinde bıraksanız daha mı iyidir; yoksa onun adem-i kifayetini bilmekle nevm-i gafleti terkedip hanesinden her biri bir kahraman gibi koşsun, koyunların etrafında halka tutup bir çobana bedel bin muhafız olmakla hiçbir kurt ve hırsız cesaret etmesin daha mı iyidir? Acaba Mamhuran hırsızlarını tevbekâr ve sofi eden şu sır değil midir? Evet ruhları ağlamak istedi, biri bahane oldu ağladılar.

    Evet, evet.. neam, neam.. sivrisinek tantanasını kesse, bal arısı demdemesini bozsa; sizin şevkiniz hiç bozulmasın, hiç teessüf etmeyiniz. Zira kâinatı nağamatıyla raksa getiren hakaikın esrarını ihtizaza veren mûsika-i İlâhiye hiç durmuyor. Mütemadiyen güm güm eder.

    Pâdişahların pâdişahı olan Sultan-ı Ezelî, Kur’an denilen mûsika-i İlâhiyesi ile umum âlemi doldurarak kubbe-i âsumanda şiddetli ses getirmekle, sadef-i kehf-misâl olan ulema ve meşâyih ve hutebânın dimağ, kalb ve femlerine vurarak, aks-i sadâsı onların lisanlarından çıkıp seyr ü seyelan ederek, çeşit çeşit sadâlarla dünyayı güm güm ile ihtizaza getiren o sadânın tecessüm ve intibaıyla; umum kütüb-ü İslâmiyeyi bir tanbur ve kanunun bir teli ve bir şeridi hükmüne getiren ve her bir tel, bir nev’iyle onu ilân eden o sadâ-yı semavî ve ruhanîyi kalbin kulağıyla işitmeyen veya dinlemeyen; acaba o sadâya nisbeten sivrisinek gibi bir emîrin demdemelerini ve karasinekler gibi bir hükûmetin adamlarının vızvızlarını işitecek midir?

    Elhâsıl: İnkılâb-ı siyasî cihetiyle dininden havf eden adamın dinde hissesi; beyt-ül ankebût gibi zayıf düşmüş cehalettir, onu korkutur.. takliddir, onu telâşa düşürttürür. Zira îtimad-ı nefsin fıkdanı ve aczin vücudu cihetiyle, saadetini yalnız hükûmetin cebinden zannettiğinden; kalbini, aklını da hükûmetin kesesinden tahayyül eder, korkar.

  43. Ağustos 13, 2007, 8:40 am

    S- Efkârı teşviş eden, hürriyet ve meşrutiyeti takdir etmiyen kimlerdir?

    C- Cehalet ağanın, inad efendinin, garaz beyin, intikam paşanın, taklid hazretlerinin, mösyö gevezeliğin taht-ı riyasetlerinde, insan milletinden menba’-ı saadetimiz olan meşvereti inciten bir cem’iyettir.(*)

    Benî-beşerde ona intisab eden; bir dirhem zararını bin lira milletin menfaatına fedâ etmeyen.. hem de menfaatını ızrar-ı nâsta gören.. hem de müvazenesiz, muhakemesiz mâna veren.. hem de meyl-i intikam ve garaz-ı şahsîsini feda etmediği halde, mağrurane millete ruhunu feda etmek dâvasında bulunan.. hem de beylik veya tavâif-i mülûk mukaddemesi olan muhtariyet veya istibdad-ı mutlak mânasıyla bir cumhuriyet gibi gayr-ı mâkul fikirlerde bulunan.. hem de zulüm görmüş, kin bağlamış, hürriyet ve meşrutiyetin birinci ihsanı olan afv ve istiharat-ı umumiyeyi fikr-i intikamına yediremediğinden herkesin âsabına dokundurmakla tâ heyecana gelip terbiye görmekle teşeffi isteyenlerdir.

    S- Neden bunların umumuna fena diyorsun? Halbuki hayırhâhımız gibi görünüyorlar.

    C- Hiçbir müfsid ben müfsidim demez. Daima suret-i haktan görünür. Yâhut bâtılı hak görür. Evet kimse demez ayranım ekşidir. Fakat siz mehenge vurmadan almayınız. Zira çok silik söz ticarette geziyor. Hattâ benim sözümü de, ben söylediğim için hüsn-ü zan edip tamamını kabul etmeyiniz. Belki ben de müfsidim veya bilmediğim halde ifsâd ediyorum. Öyle ise her söylenen sözün kalbe girmesine yol vermeyiniz. İşte size söylediğim sözler hayâlin elinde kalsın, mehenge vurunuz. Eğer altun çıktı ise kalbde saklayınız. Bakır çıktı ise çok gıybeti üstüne ve bedduayı arkasına takınız, bana reddediniz gönderiniz.

    S- Neden hüsn-ü zannımıza sû’-i zan edersin? Eski pâdişahlar ve eski hükûmetler seni haktan çeviremedi. Jön Türkler sizi kendilerine râm ve müdaheneci edemediler. Zira seni hapis ettiler, asacaklardı; sen tezellül etmedin. Merdane çıktın. Hem sana büyük maaş vereceklerdi; kabul etmedin. Demek sen onların tarafdarlığı için demiyorsun. Demek hak tarafdarısın…

    C- Evet hakkı tanıyan, hakkın hâtırını hiçbir hâtıra feda etmez. Zira, hakkın hâtırı âlîdir. Hiçbir hâtıra fedâ edilmemek gerektir. Fakat şu hüsn-ü zannınızı kabûl etmem. Zira bir müfside, bir dessasa hüsn-ü zan edebilirsiniz. Delil ve âkibete bakınız.

    S- Nasıl anlayacağız? Biz câhiliz, sizin gibi ehl-i ilmi taklid ederiz.

    C- Çendan câhilsiniz, fakat âkılsınız. Hanginizle zebib, yâni üzümü paylaşsam, zekâvetiyle bana hîle edebilir. Demek cehliniz özür değil… İşte müştebih ağaçları gösteren, semereleridir. Öyle ise, benim ve onların fikirlerimizin neticelerine bakınız. İşte birisinde istirahat ve itâattır. Ötekisinde ihtilâf ve zarar saklanmıştır. Size bir misâl daha söyleyeceğim: Şu sahrâda bir nar görünür. Ben derim nurdur; nar olsa da, eski nardan kalma zayıf, yukarı tabakasıdır. Geliniz etrafına halka tutup temâşa edelim. İstifâza edip tâ tabaka-i nâriye yırtılsın, istifâde eyleyelim. Eğer dediğim gibi nur ise, zâten istifâde edeceğiz. Eğer onların dedikleri gibi nar olsa, karıştırmadık ki bizi yaksın. Onlar diyorlar ki: “Ateş sûzandır.” Eğer, nur olursa kalb ve gözlerini kör eder. Eğer nar dedikleri nûr-u saadet (*) dünyanın hangi tarafına çıkmış ise, milyonlarla insanın tulum gibi kan suyu üzerine boşaltılmış ise söndürülmemiş. Hattâ bu iki senedir mülkümüzde iki-üç def’a söndürülmesine teşebbüs edildi. Fakat söndürmek isteyenler, kendileri söndüler.(*)

    S- Sen dedin ateş değil, şimdi ateş nazarıyla bakıyorsun.

    C- Evet nur, fenalara nardır.

    S- O fırkadan ehl-i fazl kısmına ne diyeceğiz? Onlar iyi adamlardır.

    C- Çok iyiler var ki, iyilik zannıyla fenalık yapıyorlar.

    S- Nasıl iyilikten fenâlık gelir?

    C- Muhali taleb etmek, kendine fenâlık etmektir….

    Zerrâtı günahkârlardan mürekkeb bir hükûmet, tamamıyla mâsum olamaz. Demek nokta-i nazar, hükûmetin hasenâtı seyyiâtına tereccuhudur. Yoksa seyyiesiz hükûmet muhal-i âdidir. Ben öyle adamlara, anarşist nazarıyla bakıyorum. Zira onlardan birisi -Allah etmesin- bin sene yaşayacak olsa, âdeta mümkün hükûmetin hangi suretini görse, hülya ile yine râzı olmayacak. Şu hülyanın neticesi olan meyl-üt tahrib ile o sureti bozmağa çalışacak.(*) Şu halde böylelerin fenâ zannettikleri Jön Türkler nazarlarında dahi, mel’un, anarşist ve iğtişaşcı fırkasından addolunurlar. Meslekleri ihtilal ve fesaddır.

    S- Belki onlar eski hâli istiyorlar?

    C- Size kısa bir söz söyleyeceğim. Ezber edebilirsiniz. İşte eski hâl muhal.. ya yeni hâl veya izmihlâl….

    Kendisi İslâm, millet-i hâkimesi İslâm, üss-ül esâs-ı siyaseti de şu düsturdur: Bu devletin dini, Din-i İslâm’dır. Şu esası vikaye etmek vazifemizdir. Çünki milletimizin maye-i hayâtiyesidir.

    S- Belki onlar eski hâli istiyorlar?

    C- Size kısa bir söz söyleyeceğim. Ezber edebilirsiniz. İşte eski hâl muhal.. ya yeni hâl veya izmihlâl….

    Kendisi İslâm, millet-i hâkimesi İslâm, üss-ül esâs-ı siyaseti de şu düsturdur: Bu devletin dini, Din-i İslâm’dır. Şu esası vikaye etmek vazifemizdir. Çünki milletimizin maye-i hayâtiyesidir.

    S- Demek hükûmet bundan sonra da İslâmiyet ve din için hizmet edecek midir?

    C- Hayhay! Bâzı akılsız dinsizler müstesnâ olmak şartıyla, hükûmetin hedef-i maksadı -velev gizli ve uzak olsa bile- uhuvvet-i îmaniye sırrıyla üçyüz milyonu bir vücûd eden ve nuranî olan İslâmiyetin silsilesini takviye ve muhafaza etmektir. Zira nokta-i istinad ve nokta-i istimdad yalnız odur. Yağmurun kataratı, nurun lemaatı dağınık ve yayılmış kaldıkça çabuk kurur, çabuk söner. Fakat sönmemek ve mahvolmamak için, Cenab-ı Feyyaz-ı Mutlak bize لاَ تَفَرَّقُوا ve لاَ تَقْنَطُوا ile ezel cânibinden nidâ ediyor. Evet şeş cihetten nağme-i “lâ taknetû” eyler hurûş.

    Evet zaruret ve incizab ve temayül ve tecarüb ve tecâvüb ve tevâtür; o katarat ve lemaatı musafaha ettirerek, ortalarındaki mesafeyi tayyedip bir havz-ı âb-ı hayatı ve dünyayı ışıklandıracak bir elektrik-i nevvareyi teşkil edecektir. Zira kemâlin cemâli dindir.

    Hem din; saadetin ziyâsıdır, hissin ulviyetidir, vicdanın selâmetidir.

  44. Ağustos 13, 2007, 8:44 am

    S- Heyhât! Bize teselli veren şu ulvî emeli ye’se inkılâb ettiren ve etrafımızda hayatımızı zehirlendirmek ve devletimizi parça parça etmek için ağızlarını açmış olan o müdhiş yılanlara ne diyeceğiz?

    C- Korkmayınız. Medeniyet, fazilet, hürriyet; âlem-i insaniyette galebe çalmağa başladığından, bizzarure terazinin öteki yüzü şey’en fe-şey’en hafifleşecektir. Farz-ı muhal olarak, Allah etmesin, eğer bizi parça parça edip öldürseler; emin olunuz, biz yirmi olarak öleceğiz, üçyüz olarak dirileceğiz. Başımızdan rezâil ve ihtilâfatın gubarını silkip, hakikî münevver ve müttehid olarak kervân-ı benî beşere pîşdarlık edeceğiz. Biz, en şedid, en kavî ve en bâkî hayatı intâc eden öyle bir ölümden korkmayız. Biz ölsek de, İslâmiyet sağ kalır. O milliyet-i kudsiye sağ olsun. (*) فَكُلُّ آتٍ قَريبٌ

    S- Gayr-ı müslimlerle nasıl müsâvî olacağız?

    C- Müsâvât ise, fazilet ve şerefte değildir; hukuktadır. Hukukta ise, şah ve gedâ birdir. Acaba bir şeriat, karıncaya bilerek ayak basmayınız dese, tâzibinden men’etse; nasıl benî âdem’in hukukunu ihmal eder? Kellâ… Biz imtisal etmedik. Evet İmam-ı Ali’nin (R.A.) âdi bir Yahudi ile muhakemesi ve medâr-ı fahriniz olan Salahaddin-i Eyyûbî’nin miskin bir Hıristiyan ile mürafaası, sizin şu yanlışınızı tashih eder zannederim.

  45. Ağustos 13, 2007, 8:44 am

    S- Yahudi ve Nasara ile muhabbetten Kur’an’da nehiy vardır: لاَتَتَّخِذُوا اليَهُودَ وَاْلنَّصَارَى اَوْ لِيَآءَ Bununla beraber nasıl dost olunuz dersiniz?

    C- Evvelâ: Delil kat’iyyü’l- metîn olduğu gibi, kat’iyyü’d-delâlet olmak gerektir. Halbuki te’vil ve ihtimalin mecâli vardır. Zira nehy-i Kur’ânî âmm değildir, mutlaktır. Mutlak ise, takyid olunabilir. Zaman bir büyük müfessirdir; kaydını izhar etse, itiraz olunmaz. Hem de hüküm müştak üzerine olsa; me’haz-ı iştikakı, illet-i hüküm gösterir. Demek bu nehiy, Yahudi ve Nasara ile yahudiyet ve nasraniyet olan âyineleri hasebiyledir. Hem de bir adam zâtı için sevilmez. Belki muhabbet, sıfat veya san’atı içindir. Öyle ise herbir müslümanın herbir sıfatı müslüman olması lâzım olmadığı gibi, herbir kâfirin dahi bütün sıfat ve san’atları kâfir olmak lâzım gelmez. Binaenaleyh müslüman olan bir sıfatı veya bir san’atı, istihsan etmekle iktibas etmek neden câiz olmasın? Ehl-i kitabdan bir haremin olsa elbette seveceksin.

    Sâniyen: Zaman-ı Saâdette bir inkılâb-ı azîm-i dinî vücuda geldi. Bütün ezhânı nokta-i dîne çevirdiğinden, bütün muhabbet ve adîveti o noktada toplayıp muhabbet ve adâvet ederlerdi. Onun için gayr-i müslimlere olan muhabbetten nifak kokusu geliyordu. Lâkin şimdi âlemdeki bir inkılâb-ı acîmb-i medenî ve dünyevîdir. Bütün ezhanı zabt ve bütün ukûlü meşgul eden nokta-i medeniyet, terakki ve dünyadır. Zâten onların ekserisi, dinlerine o kadar mukayyed değildirler. Binaenaleyh onlarla dost olmamız, medeniyet ve terakkilerini istihsan ile iktibas etmektir. Ve her saadet-i dünyeviyenin esası olan asayişi muhafazadır. İşte şu dostluk, kat’iyyen nehy-i Kur’anîde dâhil değildir

  46. Ağustos 13, 2007, 8:47 am

    Hüsn-ü zan ediniz; sû’-i zan, hem size, hem onlara zarar verir.

    S- Neden?

    C- Faraza, bâzılarının altında büyük fenâlıkları varsa da, hücum edilmemek gerektir. Zira çok fenâlık vardır ki; iyilik perdesi altında kaldıkça ve perde yırtılmadıkça ve ondan tegafül edildikçe, mahdud ve mahsur kaldığı gibi, sâhibi de perde-i hicab ve hayâ altında kendisinin ıslâhına çalışır. Lâkin vakta ki perde yırtılsa, hayâ atılır; hücum gösterilse, fenâlık fenâ tevessü’ eder. Ben 31 Mart hâdisesinde şuna yakın bir hal gördüm. Zira İslâmiyet’in meşrutiyetperver ve hamiyetli fedâileri, cevher-i hayat makamında bildikleri nimet-i meşrutiyeti şeriata tatbik edip, ehl-i hükûmeti adâlet namazında kıbleye irşad ve nam-ı mukaddes şeriatı meşrutiyet kuvvetiyle i’lâ; ve meşrutiyeti şeriat kuvvetiyle ibka; ve bütün seyyiat-ı sâbıkayı, muhalefet-i şeriat üzerine ilka etmek için bazı telkinatta ve teferruatın tatbikatında bulundular. Sonra, sağını solundan farkedemiyenler, hâşâ şeriatı istibdâda müsaid zannederek, tûtî kuşları taklidi gibi “Şeriat isteriz!” demekle, hakikî maksad ortada anlaşılmaz oldu. Zâten plânlar serilmişti. İşte o zaman yalan olarak hamiyet maskesini takınan bazı herifler, o ism-i mukaddese tecavüz ettiler. İşte cây-ı ibret bir nokta-i siyah!

    وَلَقَدْ قَعَدَتِ اْلهِمَّةُ بِتِلْكَ النُّقْطَةِ وَلَمْ تَقْتَدِرْ عَلَى النُّهوُضِ وَلَقَدْ

    شَوَّشَتْ طَنْطَنَةُ اْلاَغْرَاضِ صَدَاءَ مُوسِقَةِ ا لْحُرِّيَةِ .. وَلَقَدْ تَقَلَّصَتِ الْمَشْرُوطِيَّةُ مُنْحَصِرَةً اِسْمًا عَلَى قَلِيلِينَ فَتَفَرَّقَتْ عَنْهَا حُمَاةُ ذِمَارِهَا

    (1)

    (1) Gitme, dikkat et. Âlîhimmet olanlar, o hâdisede sükût ettiler. Garazkâr cerideler, hakikî hürriyetin sadasını susturdular. Meşrutiyet pek az adamların üstüne münhasır kaldı. Fedakârları da dağıldılar.

    S- Neden sû’-i zannımız onlara zarar versin?

    C- Onların bir kısmı sizin gibi tahkiksiz, taklid ile İslâmiyetin zevâhirini bilirler. Taklid ise, teşkikât ile yırtılır. O halde bâzılarına -bâhusus dinde sathî, felsefe ile mütevaggil olursa- dinsiz dediğiniz vakit, ihtimal ki tereddüde düşüp, mesleği İslâmiyet’ten hariçmiş gibi vesveselerle “Herçi -bâd âbâd” diyerek, me’yusane belki muannidane İslâmiyete münafî harekâta başlar. İşte ey bî-insaflar! Gördünüz, nasıl bâzı bîçarelerin dalâletine sebeb oluyorsunuz. Fenâ adama, iyisin iyisin denilse iyileşmesi ve iyi adama, fenâsın fenâsın denildikçe fenâlaşması çok vuku’ bulmuştur.

  47. Ağustos 13, 2007, 8:52 am

    bu yazılar Bediüzzaman Said Nursi’nin (R.A) 1911 yılında kaleme aldığı bir yazıdır.ama görüyoruz ki bazı ahmaklar veya cahiller veya … birileri bu sorulara sanki cevap verilmemiş gibi tekrar tekrar soruyorlar alın size 96 yıl önce size verilmiş bir cevap.musa bey o kadar medresede ilim tahsil etmiş olduğundan bu yazıları anlamada zorluk yaşamayacaktır.inşaallah bir ders alına…selametle

  48. Ağustos 13, 2007, 1:38 pm

    ZULMÜN PANZEHİRİ “D-8”
    -1-

    Milli Görüş Lideri Prof. Dr. Necmettin Erbakan: “Bu D-8’ler hareketinin 6 ana umdesi var: 1. Yeryüzünde savaş değil, barış. 2. Gerginlik değil, diyalog. 3. Sömürü değil, işbirliği. 4. Çifte standart değil, adalet. 5. Kibir, tekebbür değil, eşitlik. 6. Bir arada Hakk’a riayet ederek yaşamak. Yeni Dünyanın prensipleri bunlar olacak.”

    2, 3 ve 5. maddeleri nasıl açıklarsınız?diyalog derken neyi kasdediyorsunuz yoksa siz de mi akp gibi israille diyalog kuracaksınız?yoksa siz de mi abd puştlarıyla işbirliği kuracaksınız?AKP’yi Fettullah gülen hocayı bu yönlerden eleştirmiyor musunuz onlar da bunun aynızını demiyorlar mı onlar diyince kafir siz erbakan söyleyince müslüman mı oluyor.yukarda bediüzzaman zaten size cevap veriyor ben de bir ekleme yapayım dedim

  49. AHRAM
    Ağustos 15, 2007, 4:03 am

    SEVGILI MUSA KARDESIM YAZILARINI OKUDUM HAKLISIN AMA BAK SEN KIMIN BURDA HOCA OLDUGUNU ANLAMISIN-BAK GÜZEL INSAN SEN BUNLARA BU HOCA KILIKLI SOYTARIYA LAF ANLATAMASIN ANLAMAK ISTEMEZLERDE DOGAL OLARAK ONLARIN PROGRAMLARI BASKA KAFALARINDA ONLARA GÖRE ONA UYMAYAN BU SITEDE O DÜSÜNCEDE NE OLURSAN OL AHMAK SIN :YAKINDA SANA BU ZAT DINSIZ SIN DE DER FIRAVUNDA DER DAGADA ILERI GIDER KAFIR DER CIKAR BUNLAR AKILLIDIR GERI KALAN BEYINSIZ AHMAK TAKIMIDIR BUNLAR ISLAMIN SAVUNUCULARIDIR GERISI MÜNAFIK BUNLARIN HELE BU HOCA DEDIGIN DÜMBÜKÜN HER DEDIGI DOGRUDUR GERI KALAN ONA ZIT HANGI DÜSÜNCE OLURSA OLSUN GECERSIZDIR YANI ANLIYACAGIN ISIN ZOR KARSINDA ÖYLE BIR ADAM VARKI NE SENI ANLAR NEDE ANLAMAK ISTER ZORLA ONU SEN ANLIYACAKSIN ISTE ISLAM NE HALE GETIRDILER INSANIN KISILIHINE KADAR SALDIRI HALINE GETIRDILER SEN IYISIMI GÜNAHA GIRME BU GIBILERLE BUNLARIN SONU ZATEN VIRAN ONLAR AYNI GEMININ YOLCUSU AKLI SIRA DINE HIZMETE TALIPLAR AMA YAPTIKLARI TAM PEYGAMBERIMIZIN SÜNNET DISI GENE GAZA GELDIM:SAKIN BAZI ARKADASLAR ÜZERINE ALINMASIN KIMSEYI KASTEDMEDIM INS HOCA DA ÜZERINE CEKMEZ YOKSA GENE KAFIR DER CIKAR ADAMI ARTIK CEHENNEMDE KABUL ETMIYECEK AMA HALA UYANMIYOR GAFLET UYKUCUSU SENI-SEVGILERIMLE AHRAM

  50. Ağustos 15, 2007, 11:00 am

    vay be mustafa su pıs fıkırlerını pek yazma sneın ıslam dedıgın bu 9 ılke ve bırde kafanla yoruyorsun hırbo bu nasıl ıslam erkek erkege ılskıye dunya tarıhınde ılk defa evlılık getırmek ve anayasa maddesı dıyorkı escınsellık ahlaksızlık sayılmaz ulan ne syılcak erkek erkege zınaya escınsellık dıyorsunuz yav sen ALAH CC HZ hıc korkmuyorsun bak sende olceksın bende huzuru mahserde kımın yolu hakm ıs anlarsın tabıkı bu yola benı takdır eden YUCE ALLAH CC HZ yoksa ben kımım kendım hıc acız sıradan bır kulum ve zına yapanada bır suc getırmıyor 4,11,2004 tarıhlı 5252 sayılı kararla nıkahsız tepısene sucu dunya tarıhınde ılk defa kaldıran sızlersınız eeee sen ve senın gıbıler olmazsa bu dunyada ımtıhan neyıne ıkı de bır ustad hz kullanıyorsun ordan cok alımsın ya bır de yorum yaparak aklınca ıslamıyetle bu zınayı escınsellıgı bırlestırerek haklı olduklarını savunuyorsun ve sunu bıl hrıbo ustad hz yanlızca ıman esas larının ustunde durmustur sen sadece rısalelerı okuyarak yolu nu kestıremezsın cunku ozamanın sartlarında ustad hz de dedıgı gıbı ımanı kurtarak gerekıyordu ımanı olmayana usulu fıkıh furu fıkıh usulu tefsır akaıd kelam ılımlerı anlamı olmaz ve dıkkat edıyorum dıger buyuk ehlısunnet alımlerımızın hıc bır kıtabından tesbıt yok mesela IMAM RABBANI (K.s) AHMET IBNI HAMBEL (K.S) vs.. gıbı sen kımsınde oyle buyklere tenezzul bıle etmıyorsun ve aklını bır ac ahmak kafalı bız mıllı gorusculerın ıktıdar hevesı olsaydık suan senın hukumetın gıbı ımf cı olurduk ıslam bırlıgı yerıne amerıkan usaklıgı.akp 16 tane ımam hatıp kapattı mıllı gorus daha cok yag ceker 25 tane kapardı vss. ama bız bııznıllah hak yoldayız ıslam bırlıgı aerıkaya hayır ımf ye hayır bızım yolum ıslam yolu takdır anacakYUCE ALLAHU ZUL CELAL HZ dıulerse ıktıdar yapar dılerse hıc ıktıdar bıle olamayız ılla serıat turkıyeden çıkıcak illa bu meclıs sıstemıylen gelcek ılla ERBAKA HOCAEFENDI GETIRCEK dıye bır sey yok onun zamanı İNDELLAH TA NE ZAMAN VE HANIGI KAVME GETIRMEK NASIPSE O ZAMAN GELCEK KOCUM ıktıdar ıcın kendı haysıyetını satıp ıraktakı bacılarımızın ırzlarına canlarına mallarına tecavuz ettıren zavvallılar er gec tovbe edıp hak yola donmezsenız geberınce gorursunuz

  51. mustafa emin gul
    Ağustos 15, 2007, 1:29 pm

    Ey iman edenler, zandan çok kaçının; çünkü zannın bir kısmı günahtır. Tecessüs etmeyin (birbirinizin gizli yönlerini araştırmayın). Kiminiz kiminizin gıybetini yapmasın (arkasından çekiştirmesin.) Sizden biriniz, ölü kardeşinin etini yemeyi sever mi? İşte, bundan tiksindiniz. Allah’tan korkup-sakının. Şüphesiz Allah, tevbeleri kabul edendir, çok esirgeyendir. (HUCURAT SURESİ / 12)
    bu ayete ne kadar riayet ediyorsunuz merak ediyorum?

  52. Ağustos 15, 2007, 1:30 pm

    Hüsn-ü zan ediniz; sû’-i zan, hem size, hem onlara zarar verir.

    S- Neden?

    C- Faraza, bâzılarının altında büyük fenâlıkları varsa da, hücum edilmemek gerektir. Zira çok fenâlık vardır ki; iyilik perdesi altında kaldıkça ve perde yırtılmadıkça ve ondan tegafül edildikçe, mahdud ve mahsur kaldığı gibi, sâhibi de perde-i hicab ve hayâ altında kendisinin ıslâhına çalışır. Lâkin vakta ki perde yırtılsa, hayâ atılır; hücum gösterilse, fenâlık fenâ tevessü’ eder

  53. Ağustos 15, 2007, 1:47 pm

    “dıkkat edıyorum dıger buyuk ehlısunnet alımlerımızın hıc bır kıtabından tesbıt yok mesela IMAM RABBANI (K.s) AHMET IBNI HAMBEL (K.S) vs.. gıbı sen kımsınde oyle buyklere tenezzul bıle etmıyorsun” üstad tek başına yetmiyor mu bir de o büyük zatlar size cevap versin istiyorsunuz? tenezzül etmeme gibi bir durum yok,onların hepsi benim üstadım ama ihtisas alanım risale-i nur olduğu için ordan daha kolay cevap buluyorum.madem onlardan da tokat yemek istiyorsunuz boş bir zamanımda kitaplarımı yoklar size cevabımı yazarım.

    dokuz emire gelince o üstad bediüzzamanın ihlas risalesinden alıntı,davamız haktır diyorsun ben de davanzın rıza ı ilahi olması için gereken şartlardan birkısmını alıntı yaptım.istersen lemalar kitabında 21. lemadan tamamını bulup okuyabilirsiniz.

  54. Ağustos 15, 2007, 2:00 pm

    “zınayı escınsellıgı bırlestırerek haklı olduklarını savunuyorsun ” bunu nerden çıkardın nerede bunu savundum.ben kimseyi savunmadan üstadın yazdıklarını aktardım,eğer üstad onları savunuyorsa ben de seve seve savunurum.

    “ustad hz yanlızca ıman esas larının ustunde durmustur sen sadece rısalelerı okuyarak yolu nu kestıremezsın cunku ozamanın sartlarında ustad hz de dedıgı gıbı ımanı kurtarak gerekıyordu ımanı olmayana usulu fıkıh furu fıkıh usulu tefsır akaıd kelam ılımlerı anlamı olmaz” üstad yalnız iman esaslarını üzerinde durmamış,risaleler kuranın tefsiri olduğu için kuranda ne varsa risalelerde de var.
    üstad zamanında şimdikinden daha fazla imanlı vardı,şimdi imanı kurtarmak daha da önemli hale gelmiştir.dışarda binlerce günahlara karşı imanını muhafaza etmek için risale her zamankinden daha fazla bu zamanda okunması gerekiyor.

  55. Ağustos 15, 2007, 2:01 pm

    – Ve haklı her meslek sahibinin, başkasının mesleğine ilişmemek cihetinde hakkı ise: “Mesleğim haktır, yahud daha güzeldir.” diyebilir. Yoksa başkasının mesleğinin haksızlığını veya çirkinliğini îmâ eden, “Hak yalnız benim mesleğimdir.” veyahût “Güzel benim meşrebimdir.” diyemez olan insaf düsturunu rehber etmek.

    bu da önemli bir dustur,uymadığınız takdirde insanı küfre kadar götürür

  56. mustafa emin gul
    Ağustos 15, 2007, 2:45 pm

    Zina Yine Suç Mu Oluyor?

    Kadın ve erkek arasında eşitliği sağlama amacıyla Anayasa Mahkemesi’nce suç olmaktan çıkarılan zinanın yeniden Türk Ceza Yasasına girmesi istendi.

    AKP Konya Milletvekili Ahmet Büyükakkaşlar,Adalet Komisyonuna bir yazı göndererek komisyon gündeminde bulunan tasarıya yeni bir”zina” bölümü eklenmesini istedi.

    Büyükakkaşlar gerekçe olarak TCK’nın zina suçu ile ilgili 440 ve 441.maddelerinin Anayasanın 10.maddesindeki eşitlik ilkesine aykırı olduğu gerekçesi ile Anayasa Mahkemesi tarafından iptal edildiğini anımsattı.

    Büyükakkaşlar zina yapan kadın ve erkeğe aynı cezayı vermenin Anaya Mahkemesi’nin vurguladığı eşitsizliği gidereceği görüşünü savundu.

    08.10.2003 Hürriyet Gazetesi

  57. özgür
    Ağustos 15, 2007, 9:47 pm

    ISLAM’DA PARTYI DESTEKLEME
    YOKTUR VE GÜNAHTIR!..
    Kur’an ñöyle der:
    „Bile bile hakka batila karæñtærmayæn, hakki
    ketmetmeyin!“ (Bakara, 42)
    Bilindiåi ve bizim defalarca ifade ettiåimiz gib islam; hem
    dindir hem devlettir, hem ibadettir hem siyasettir. islam
    Dini’nin özünde ve yapæsænda siyaset vardær, devlet vardir.
    Hem öylesine vardir ki, din-devlet iliñkisi, ruhla beden gibi
    birbirini tamamlayan iki unsurdur. Binaenaleyh, bunlaræ
    birbirinden ayirmak mümkün deåildir. Bu itibarladær ki:
    „Devlet demek, dinin hayata ve hayatæn her kademesine
    ve her kuruluñuna hâkim olmasæ demektir.“
    Dava ve metod:
    Dava demek, Ñeriat-æ Muhammediye’yi hayatæn butününe
    hâkim kilmaktær. Metod ise, seriat’i hayata hâkim kilmanin
    yoludur.
    Ñimdi bir soru ortada: Bu yol parti midir, tebliå midir?
    El-Cevab: Parti olamaz. Neden? Çünkü:
    1- Particilik vahye dayanmaz; hakkinda ne bir ayet vardir
    ne de bir hadis.
    2- Particilik hakkibatila karistimaktir; bir uzlasma
    politikasidir. Küfrü islam’a bulastirma ve kariñtirmadir;
    3- Particilik taviz vermedir:
    a) Particilikte hareket noktasi kemalizm oldugu gibi, gayesi
    de kemalizmi korumak ve yasatmaktær (partiler kanununa
    bak!);
    b) Particilikte „Besmele“ Mustafa Kemal adina çekilir (parti
    tüzüklerine bak!);
    c) Particilikte esas, kemalist anayasadær (parti tüzuklerine
    bak!);
    d) Particilikte parti mensublarinin feyz ve bereket kaynaåæ
    Anitkabir’dir (parti kurucularæ, Refah da dahil, hep oraya
    koñarlar ve istisnasiz hepsi koñmuñtur…);
    e) Particilikte yemin, beyatanî bir yemindir;
    f) Particilikte partiler Allah’in deil, putun gözetimi altinda
    çalæñærlar;
    g) Particilikte particilerin binalaræna melekler girmez. Çünkü,
    resim asilandair; seytanlar cirit atar;
    h) Particilikte partiler, islam’in deåil, islam’la uzlañmasi
    mümkün olmayan demokrasinin vazgeçilmez
    unsurlarændandir;
    i) Partilicilikte partiler Kemalist kâflr rejimini ayakta tutan
    kuruluñlardær;
    k) Particilikte partiler, müslümanlaræ uyutma ve avutma
    politikasi güderler.
    Bunun da ötesinde, demokrasi ve onun vazgeçilmez unsuru
    partiler, gözlerde büyütüle büyütüle, kafalar mesgul edile edile
    adeta bir din haline getirilmekte ve; „Sizin dininiz size,
    bizim dinimiz de bize!“ seklinde ilahî beyanla yasaklanan
    küfürle uzlasmaya ve sirke bulasmaya müslümanlar sinsice
    itilmektedir.
    1) Particilikte partiler, islam’in devlet olmasini engelleyen
    veya geciktiren en büyük âmillerdir;
    m) Particilikte partiler, Ümmet-i Muhammed’i parça parça
    eden fitnelerdir;
    iñte bütün bunlari hatta sadece birini gözönüne alinirsa,
    particiliåin seytanî bir düzen oldugu kendini gösterir. Ve iste
    bundan dolayidir ki, gerçek ilim adamlarive samimi din
    ulemasi partiye „Hayir!“ demislerdir. Mesela:
    1- Hasan EI-Benna: „… islam particiligin getirdigi bu seyleri
    ñsddetle haram kilmisñtir. (Mecmuatürresail, Æmam Ñehid

  58. özgür
    Ağustos 15, 2007, 10:03 pm

    ÆSLAM’DA PARTÆYÆ DESTEKLEME
    YOKTUR VE GÜNAHTIR!..
    Kur’an söyle der:
    „Bile bile hakkæ batila karistirmayin, hakki
    ketmetmeyin!“ (Bakara, 42)
    Bilindigi ve bizim defalarca ifade ettigimiz gibi islam; hem
    dindir hem devlettir, hem ibadettir hem siyasettir. islam
    Dini’nin özünde ve yapisinda siyaset vardir, devlet vardir.
    Hem öylesine vardir ki, din-devlet iliskisi, ruhla beden gibi
    birbirini tamamlayan iki unsurdur. Binaenaleyh, bunlari
    birbirinden ayirmak mümkün degildir. Bu itibarladir ki:
    „Devlet demek, dinin hayata ve hayatin her kademesine
    ve her kuruluñuna hâkim olmasæ demektir.“
    Dava ve metod:
    Dava demek, seriat-i Muhammediye’yi hayatæn butününe
    hâkim kilmaktær. Metod ise, seriat’i hayata hâkim kæimanin
    yoludur.
    simdi bir soru ortada: Bu yol parti midir, tebliå midir?
    El-Cevab: Parti olamaz. Neden? Çünkü:
    1- Particilik vahye dayanmaz; hakkinda ne bir ayet vardir
    ne de bir hadis.
    2- Particilik hakki batila karistirmadir; bir uzlasma
    politikasdir. Küfrü islam’a bulastirma ve karisñtirmadir;
    3- Particilik taviz vermedir:
    a) Particilikte hareket noktasæ kemalizm oldugu gibi, gayesi
    de kemalizmi korumak ve yasatmaktir (partiler kanununa
    bak!);
    b) Particilikte „Besmele“ Mustafa Kemal adina çekilir (parti
    tüzüklerine bak!);
    c) Particilikte esas, kemalist anayasadær (parti tüzuklerine
    bak!);d) Particilikte parti mensublarinin feyz ve bereket kaynagi
    Anitkabir’dir (parti kurucularæ, Refah da dahil, hep oraya
    kosarlar ve istisnasæz hepsi koñmuñtur…);
    e) Particilikte yemin, seytanî bir yemindir;
    f) Particilikte partiler Allah’in degil, putun gözetimi altinda
    çalsñirlar;
    g) Particilikte particilerin binalaræna melekler girmez. Çünkü,
    resim asilandir; seytanlar cirit atar;
    h) Particilikte partiler, islam’in deågl, islam’la uzlasmasi
    mümkün olmayan demokrasinin vazgeçilmez
    unsurlarindandir;
    i) Partilicilikte partiler Kemalist kâflr rejimini ayakta tutan
    kuruluñlardir;
    k) Particilikte partiler, müslümanlaræ uyutma ve avutma
    politikasæ güderler.
    Bunun da ötesinde, demokrasi ve onun vazgeçilmez unsuru
    partiler, gözlerde büyütüle büyütüle, kafalar mesgul edile edile
    adeta bir din haline getirilmekte ve; „Sizin dininiz size,
    bizim dinimiz de bize!“ seklinde ilahî beyanla yasaklanan
    küfürle uzlasmaya ve sirke bulasmaya müslümanlar sinsice
    itilmektedir.
    1) Particilikte partiler, islam’in devlet olmasinæ engelleyen
    veya geciktiren en büyük millerdir;
    m) Particilikte partiler, Ümmet-i Muhammed’i parça parça
    eden fitnelerdir;
    Æñte bütün bunlari hatta sadece birini gözönüne alinirsa,
    particiliåin seytanî bir düzen oldugu kendini gösterir. Ve iste
    bundan dolayidir ki, gerçek ilim adamlaræ ve samimi din
    ulemasæ partiye „Hayir!“ demiñserdir. Mesela:
    1- Hasan EI-Benna: „… islam particiligin getirdigi bu seyleri
    siddetle haram kilmsñtir. (Mecmuatürresail, Æmam Ñehii

  59. Ağustos 16, 2007, 9:49 am

    özgür beyparicilikle ilgili yazılarınızın altına çakinmeden imzamı atarım, ama
    “a) Cemaatlerin durumu:
    Cemaatler günahkârdær. Batæla hizmet etmekte, para ve
    gayretleriyle batælæn ayakta durmasænæ ve yañamasænæ saålamakta,
    bilerek veya bilmeyerek tefrikaya (ayrılık ve gayrılığa) sebebiyet
    vermekte ve Ali imran Suresi´nin 103. ayetinin hükmüne ters
    düñmektedirler. Dolayæsæyla sevap yerine günah
    kazanmaktadærlar. Bunun hesabænæ ne dünyada verebilirler ne
    de ahirette!..”
    bu sözü iyi incelemek gerekir o ayetin tefsirini iyi yapmak gerekir.sanırım o savı ilk olarak ortaya atan ömer öngüt-bu şahıs bütün cemaat ve tarikatlari bu ayete dayanarak fasık yada kafir olarak tanımlıyor-yine bu adam cemaat ve tarikatleri zayıflatmak için devlet tarafından desteklenen birisi.eğer o savı kabul etsek o zaman gavs-ı azam Abdulkadir geylani hazretleri ilk defa tarikat kurmuş,ondan sonra sahı nakşibendi nakşi tarikatını urmuş,yine son müceddit bediüzzaman said nursi tarikatlerin eskisi gibi tebliğ yapamadıkları ve bu zamanda etkili olmak için cemaat olarak hareket etmek gerektiğini savunmuş ve nur cemaatini kurmuş.eğer cemaatlerden kasteddiklerin bunlarsa bunların kurucuları -hadiste de beyan olunan her asırda bir müceddit gelecek- birer müceddittir,ve yolları hak yoldur hadisle de sabittir.

    bu arada musa bey gittikce esfeli safiline yaklaşıyor,cahilliğiyle beraber kendini alim sanmasına sebep olan enaniyeti,gururu,kibiri, onu git gide düşürüyor.her doğruyu anlatmamızda o doğruları inkar edemediğinden başka yönlerden saldırmaya başlıyor ve o saldırılarda da sonuç elde edememesine rağmen bir türlü gururu enaniyeti bırakıp kabul etmiyor.burda anlatılanlar onun bütün iddialarını çürütmeye yeter başka birşey söylemeye gerek yok.biliyorum ki yine saldıracak ama bu sefer onu adam yerine koyup cevap yazmayacam.özgür beye de teşekkürler yorumları için.sağlıcakla kalın

  60. Ağustos 16, 2007, 12:03 pm

    yav ozgur bıkmadınmı su kendı uydurdugun palavralardan kac kere pertı yonettın yoksa sen partı baskanısım anladım senı vay cakal ondan bılıyorsun partıcılık ne demek e evlat neden bu gune kadar gızledın su partıcılıgını ama bıktırdın yok kemalıstmıs yok dıne karsıymıs yav o kadar alım ulemadan ses cıkmıyor sen hala susmadın bay gerıden alım

  61. Ağustos 19, 2007, 10:46 pm

    Ohhh ne güzel, arkadaş tamda dış mihrakların istediği biçimde bir İslam anlayışına sahip.

    kim bu amerikan ajanı. geri kafalı, hatta düşünmeden yazan

    Allah akıl fikir versin, yolu Hintli Gulam Ahmetin yolu

  62. serkan elönü
    Ağustos 29, 2007, 9:01 pm

    MÜCAHIT ERBAKAN

  63. hakan
    Kasım 12, 2007, 10:17 pm

    erbakan hoca iyi bir insan olabilir ama sonuç… fayda ne zarar ne…. dinini yaşamaya çalışanlar biraz daha zor durumda kaldılar gibi geliyor

  64. SÖYLENENLERİ ANLAYAMAMAK
    Kasım 30, 2007, 8:47 am

    S.A.
    SEVGİLİ KARDEŞLERİM NEDENSE KİMSE KONUŞULANI DİNLEMDEN HEP BAŞKLARININ AĞZINDAN ŞÖYLE DEDİLERİ BIKRAKALIM ARTIK.
    ERBAKAN HOCAMIZIN KONUŞMASINI BİZZAT DİNLEDİM VE GAZETEDEN RÖPORTAJI OKUDUM. DENİLEN ŞU: “DİKKAT EDİNİZ!. AKP’YE OY VERMEK CEHENNEME BİLET ALMAK GİBİDİR.”
    BURADA AKPYE OY VERMEK CEHENNEME GİDER DİYE BİRŞEY YOK. MANASI DA ŞU: İNSANLAR DÜNYADA YAPTIKLARIYLA CENNET YA DA CEHENNEME GİDER. SADECE NAMAZ KILMAK, ORUÇ TUTMAKLA DA CENNET YA DA CEHENNEME GİDİLMEZ. ÖZELLİKLE HAYAT YAŞANTISI, YAPTIKLARIYLA EŞDEĞERDİR.
    AKP’NİN 5 YILLIK HÜKÜMET İCRAATLARI DÖNEMİNDE YAPTIKLARI HİZMETLER MAALESEF MÜSLÜMANLAR LEHİNE OLUMLU SAYILACAK CİNSTEN DEĞİLDİR. HATTA BAZI İCRAATLARI ÇOK CİDDİ TEHLİKELİDİR.
    VE ABD, AB VE İSRAİL İ SÜREKLİ REHBER EDİNİLEREK HİZMETTE BULUNMAK AYRI CİDDİ BİR TEHLİKE.
    BU DURUMDA PEŞİN HÜKÜMLÜ OLARAK BİRİLERİ İNSANLARI CENNET YADA CEHENNEME GÖNDERİYOR DENİLEMEZ.
    BU ŞEKİLDE YAPANLAR ANCAK KONUYU SAPTIRARAK BAŞKA YERLERE ÇEKMEKTEDİRLER.
    KULLAĞINIZ İYİ AÇIN VE KONUYU SAPTIRMAYINIZ.
    SAYGILARIMLA.

  65. asd
    Eylül 29, 2008, 1:07 am

    Ya n’yapmışsınız siteyi arkadaşlar bi Fatiha yazmadığınız kalmış, o kadar çok dini terim kullanmışsınız ki onları okurken konudan uzaklaşıyor insan.Bu kadar abartmayın bu tribe girmekten başka birşey değil…

  66. ARKADAŞLAR DİNİMİZİ ÇOCUKLARIMIZA İYİ ÖĞRETELİM. BİZDEN SONRA BU ÜLKE ONLARIN.
    Aralık 29, 2008, 1:05 am

    EĞER ÇOCUKLARIMIZA DİNİNİ İYİ ÖĞRETMEZSEK İSRAİL GİBİ KAHPE DEVLETLER DİNİMİZLE , NAMUSUMUZLA UĞRAŞIP BİZLERİ DÜNYA ÖNÜNDE KÜÇÜK DÜŞÜRMEYE DEVAM EDECEKTİR.

  67. BİZLER NEDEN ABD VE İSRAİLE KARŞI BİR PLAN HAZIRLAMIYORUZ ?
    Aralık 29, 2008, 1:15 am

    BİZİM DEVLETİMİZ UYUYO MU ? BİZ DE HAZIRLAYALIM BOP GİBİ BİR PROJE … BİZDE AMERİKAYI , İSRAİLİ VE İNGİLTEREYİ ELE GEÇİRMEK İÇİN BİR PLAN YAPALIM. BUNUN İÇİN RUSYA , ÇİN , TÜRKİ CUMHURİYETLER , İRAN , ARAP ÜLKELERİ , KUZEY AFRİKA ÜLKELERİ………. HEPİMİZ BİRLEŞELİM BU KAHPE İSRAİLİ VE AMERİKAYI ELE GEÇİRELİM… YAPAMAZMIYIZ …. BENCE YAPARIZ …. İYİ DÜŞÜNÜN ARKADAŞLAR … ÇOK İYİ DÜŞÜNÜN …. VATANINI MİLLETİNİ , NAMUSUNU , ALLAHINI , KURANINI SEVEN TÜM İNSANLAR İYİ DÜŞÜNÜN…. FİLİSTİNDE BU GÜN 350 – 400 İNSAN ÖLDÜ …. BİR GÜN BUNLAR GELİP BİZİDE BULMADAN İYİ DÜŞÜNELİM VE DERHAL BU KAHPE SİYONİST REJİM OLAN İSRAİLİ DURDURALIM. KAHPE AMERİKAYA İSE MESAJ VERELİM.

  68. bayram
    Ocak 1, 2009, 12:35 am

    değerli abiler ver kardeşler hepinizi ALLAHIN selamıyla selamlıyorum sizi çok ama bir okadar çok seviyorum erbakan hocamı tanımayan kardeşlerimin halinede acıyorum o hep doğruları anlattı hocayı yobaz yaptılar gerici yaptıla ama şimdi amerika ekonomisi erbakan hocamın ekonomik programını uyguluyor bilmiyenler bilsin bu demek oluyorki yeni bir türkiye yenibir dünya saadet şimdi …

  69. Ocak 4, 2009, 11:32 pm

    ERBAKAN YAŞAYAN CENNET MEKANDIR

  70. enes
    Ocak 6, 2009, 4:40 pm

    slm arkadaslar ERBAKAN hocam hep haklı cıktı yakındaki israil saldırısı ile birkezdaha haklılığını kanıtladı

  71. emre ertaş
    Ocak 10, 2009, 12:06 pm

    hocam seni bu şerefsizler karaladığı için daha cok seviyoruz sana selam olsun ve tüm milli görüşçülere ve tüm türkiyeye ben derimki kimse oyuna gelmesin zafer inanalarındır ve zafer yakındır…. aşkale anadolu gençlik derneyi orta öğretim komisyonu.

  72. MURAT ELVEREN
    Mart 17, 2009, 1:07 pm

    SENİ SEVİYORUZ SAVUNAN ADAM…SENİ SEVİYORUZ SAVUNAN ADAM…SENİ SEVİYORUZ SAVUNAN ADAM…SENİ SEVİYORUZ SAVUNAN ADAM…SENİ SEVİYORUZ SAVUNAN ADAM…SENİ SEVİYORUZ SAVUNAN ADAM…SENİ SEVİYORUZ SAVUNAN ADAM…SENİ SEVİYORUZ SAVUNAN ADAM…

  73. adem
    Temmuz 20, 2009, 2:24 am

    bakin dinde bazi kurallar bellidir…
    dine karsi is yapanlara oy vermek günahtir
    mesela bir partiye oy veriyorsunuz… bu parti basörtüyü yasakliyor… oy veren kisilerde ALLAH katinda bundan sorumludurlar.. bu kesin birsey…
    erbakanda herhalde dindar hocalarin cogundan daha bilgili böyle körü körüne aciklama yapmaz.. bilmedigi konu hakkinda yapmaz hele dini konu hakkinda…tayyipe gelincede basörtüsü yasagi diye bir kanun yasa yoktu ama simdi var meselaa… bu cok büyük bir yanlis… akil almaz bir yanlislik akp tarafindan.. erbakan zamaninda söylemisti bunlar daha cocuk diye… iste burda bir kaniti cocukca bir düsünceyle yapilan bir basit ama cok büyük etkisi olan bir hataa….

  74. MUKADDER
    Kasım 24, 2009, 1:18 pm

    akp genel başkanı hocamızın yanında öğrenciyken kulaklarını tıkamış gözlerini kapamış galiba. ki bu yaptıkları onu gösteriyor.amerikanın uşağı hristiyanların temsilcisi konumuna gelmiş.

  75. necmeddin
    Mart 31, 2010, 2:24 am

    Abu sonun akadar böyle gitmez zafer inanlarındır PEYGAMBER EFENDİMİZ’de bunu müjdelemiş zaten

  76. recep
    Ekim 15, 2010, 8:24 pm

    ABD nedemek sizler bilmiyonuz neden onbir ayda iktidardan indiniz biraz iyi düşünün aklıselim olun .

  1. No trackbacks yet.

slm için bir cevap yazın Cevabı iptal et